Om je een optimale ervaring te geven op onze website, maken wij gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website ga je akkoord met onze privacyverklaring
Sluiten
whatsapp
call-icon
Savannah Janssen

Savannah zorgt ervoor dat elke klant met liefde wordt geholpen. Ook als ze haar verhaal vier keer opnieuw moet vertellen. Of vijf. Of zes keer. Het gesprek is pas afgelopen als de klant tevreden kan ophangen. Lucky for us: ze heeft zoveel liefde dat er ook nog wat overblijft voor haar collega’s. In dit interview leer je Savannah beter kennen!


Waarom kom je elke dag naar je werk?
Omdat ik er oprecht blij van word. Ik ben hier begonnen op de klantenservice toen ik nog studeerde.  Inmiddels heb ik mijn opleiding Pedagogische Wetenschappen afgerond en werk ik hier fulltime tot mijn Master begint. Ik had ook ergens anders kunnen gaan werken, maar de sfeer en de bedrijfscultuur binnen dit bedrijf zou ik niet snel kunnen missen. Ik kom elke dag met plezier vanuit Lelystad naar Amsterdam.’

Yes, met zulke positieve antwoorden trap ik graag af! Volgende vraag: wat doe je eigenlijk de hele dag?
‘Alles wat ervoor kan zorgen dat de klant tevreden wordt of blijft. Onder andere telefonisch vragen beantwoorden, of per mail, WhatsApp of chat. Ik heb gelukkig hier de vrijheid dat ik zelf oplossingen mag bedenken en doorvoeren. Dit is fijn voor de klant, omdat vragen en problemen zo snel opgelost kunnen worden.  Ohja: ik maak tussendoor ook de lekkerste cappuccino’s voor collega’s! Mag ik dat ook benoemen?’

Je bent voornamelijk bezig met vragen over energie, waar krijg jij eigenlijk energie van?
Van het kickboksen op woensdagmiddag met z’n allen! De lezer weet dit waarschijnlijk niet: elke woensdagmiddag gaan we met het hele team naar het Vondelpark voor een lesje kickboksen. Dit is een goede workout en er mag even niet over werk worden gesproken. Ook fijn!’

Je bent inmiddels al langer dan twee jaar lid van het EasySwitch-team. Wat is je mooiste herinnering tot nu toe?
Zoveel! Als ik echt moet kiezen, dan het surfen in Mimizan met iedereen. Met z’n allen ontbijten, surfen, zwemmen, drankjes doen. Ik word helemaal blij als ik daar weer aan denk!  Er was zelfs een collega die zich elke ochtend over de gebakken eitjes ontfermde.’

Wat had je niet verwacht toen je hier kwam werken?
Oeh, dat is een moeilijke vraag. Ik denk dat ik niet had verwacht dat er zoveel leuke mensen zouden werken. Volgens mij kom je zelden een bedrijf tegen waarbij echt iedereen met elkaar kan opschieten en elkaar ook (vrijwillig) buiten werk treft. Daar ben ik positief over verrast.’

Allemaal heel positief. Heb je ook iets waarvan je mondhoeken niet omhoog gaan staan?

Ha, dit is een nóg moeilijkere vraag. Ehm, als de treinen vertraging hebben. Dat is wel jammer. Maar ik heb geleerd dat ik niet moet piekeren over iets wat ik niet zelf in handen heb.’

Oke, allerlaatste vraag: Als je één tip mag delen met de lezers van deze blog. Welke is dat :)?
‘Als je onderbuik zegt dat iets niet goed is, doe het niet. Luister naar je gevoel. Dat heeft mij gebracht op het punt waar ik nu ben, en ik ben er hartstikke blij mee.’

Raounak

Bedankt voor het lezen! Ik heb dit artikel met liefde geschreven om jou te informeren. Is dat gelukt of heb je nog een vraag? Of een opmerking? Of wil je graag iets lezen over een ander onderwerp dat nog niet op onze blog staat?

Ik wil dit delen met mijn vrienden en volgers: