Om je een optimale ervaring te geven op onze website, maken wij gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website ga je akkoord met onze privacyverklaring
Sluiten
whatsapp
call-icon
Wil je meer weten over energieleverancier Vandebron? Wij hebben alle informatie voor je verzameld wat betreft de tarieven, contactgegevens, beoordelingen, veelgestelde vragen en meer. Mocht je meer vragen hebben of ergens niet uitkomen, neem dan contact op met onze experts.

Wil jij gebruikmaken van energie die rechtstreeks van de producent komt en écht duurzaam is? Vandebron handelt zonder tussenkomst van een energiebedrijf en kan hierdoor energiecontracten voor een goedkope prijs aanbieden. Kies zelf je energieproducent en bekijk voor welke prijs deze aanbieders hun opgewekte energie verkopen.

Over Vandebron

Vandebron is een jonge energieleverancier die het voor consumenten mogelijk wil maken energie rechtstreeks bij de bron in te kopen. Investeerders achter Vandebron zijn het Dutch Greentech Fund, het Wereld Natuur Fonds, TU-Delft, Universiteit Wageningen, het Triodos Groenfonds en GSI groep. Vandebron heeft de ambitie een belangrijke rol te spelen in de transitie naar een autonome energievoorziening.

Tarieven Vandebron

De meest actuele energietarieven van Vandebron bekijk je in onze energievergelijker. In de vergelijker zie je ook meteen de aanbiedingen en welkomstkortingen die er op dat moment beschikbaar zijn op jouw adres. Wij raden je aan ieder jaar opnieuw een vergelijking te maken en éénjarige energiecontracten af te sluiten. Zo profiteer je ieder jaar opnieuw van mooie kortingen.

actietarieven vandebron

Welkomstkortingen en actietarieven

Energieleveranciers willen graag nieuwe klanten. Om nieuwe klanten te krijgen moeten zij hoog uitkomen in de vergelijker. Door actietarieven en hoge welkomstkortingen aan te bieden komen de energieleveranciers hoger uit de vergelijking. Bekijk meteen in onze energievergelijker welke actietarieven en welkomstkortingen Vandebron jou te bieden heeft.

Ben jij benieuwd welk actietarief Vandebron je op dit moment kan bieden? Maak dan meteen vergelijking. Vul je gegevens in en bekijk het overzicht.

Vergelijk Energie


groen vandebron

Hoe duurzaam is Vandebron energie?

De energie die je via Vandebron kunt verkrijgen, is energie rechtstreeks van de bron. Alle energieproducenten van de leverancier leveren duurzame energie. De energie wordt gewonnen met windkracht, bio-massa en zon.

Bij Vandebron worden groene stroom en stroomcertificaten niet van elkaar gescheiden. Je kiest zelf voor je groene stroom producent, en weet dus precies waar en door wie jouw groene stroom wordt geproduceerd.

Wanneer geldt het laag- en normaaltarief?

Bij Vandebron spreekt men over het enkeltarief en het dubbeltarief. Het enkeltarief is, zoals de naam al zegt, één tarief. Tegen dat tarief wordt aljouw energieverbruik afgerekend. Beschik je over een dubbele- of slimme meter, dan is het mogelijk om gebruik te maken van het dubbeltarief. Je betaalt dan ‘s nachts, in het weekend en tijdens feestdagen een lager tarief voor jouw energie.

Het normaaltarief betaal je op werkdagen van 7.00 tot 23.00 uur. In Noord- Brabant en Limburg geldt het normaaltarief van 7.00 tot 21.00 uur. Let op: het dubbeltarief geldt alleen voor elektriciteit. De gasprijs blijft altijd gelijk.

De slimme thermostaat van Vandebron

Vandebron beschikt nog niet over eigen slimme thermostaat. In de toekomst wilt Vandebron haar klanten wel de optie bieden om het energiegebruik te kunnen volgen via een online omgeving, gekoppeld aan de slimme meter. Hierdoor ontstaat de mogelijkheid om meer inzicht te krijgen in het eigen verbruik en in te grijpen mocht dit nodig zijn.

De slimme meter bij Vandebron

Met een slimme meter zijn de energiestanden digitaal. Dit biedt jouw netbeheerder en energieleverancier de mogelijkheid de meterstanden van een afstand uit te lezen. Dit kunnen jouw netbeheerder en leverancier alleen wanneer je hier toestemming voor geeft. De slimme meter ziet ook wanneer je energie teruglevert aan het net.

zonne energie vandebron

De terugleververgoeding van zonnepanelen

Vandebron gelooft in een toekomst waarin iedereen gebruik kan maken van 100% duurzame energie. Om het zelf opwekken van duurzame energie te stimuleren, vergoedt Vandebron geleverde energie middels een terugleververgoeding.

Maak je gebruik van het enkeltarief? Dan kun je simpelweg de opwekking aftrekken van je energieverbruik.

Contactgegevens Vandebron

Heb je specifieke vragen waarmee je alleen terecht kunt bij Vandebron zelf? Via onderstaande manieren neem je contact op met de energieleverancier:

Contactgegevens Vandebron
E-mail:vragen@vandebron.nl
Telefoon:0880 – 444 555
Bereikbaar:Maandag t/m donderdag: 09u – 18u
Vrijdag: 09u – 17u
Website:https://vandebron.nl/


Gas- en stroomstoringen bij Vandebron energie

Heb je te maken met een gas- en/of stroomstoring? Bij de geur van gas moet je zo snel mogelijk het nationale storingsnummer 0800 – 9009 bellen. Check voordat je dit nummer belt, altijd eerst of je de enige in de straat of wijk bent met deze stroomstoring. Het kan zijn dat jouw hele buurt er last van heeft. Dit check je op gasenstroomstoringen.nl.

contract vandebron

Betalingen

De prijs die je betaalt voor jouw stroom, betaal je rechtstreeks aan de producent van de stroom. Vandebron verzorgt echter jouw financiële administratie, dus ontvang je een factuur van Vandebron zelf. Je betaalt zoals bij andere energieleveranciers maandelijks een termijnbedrag op basis van het gemiddeld historisch verbruik van de afgelopen 2 tot 3 jaar. Dit wordt, mits je gekozen hebt voor automatische incasso, voorafgaand aan de maand van levering automatisch van je rekening afgeschreven.

Wat te doen bij verhuizing

Ga je verhuizen en wil je op je volgende adres opnieuw gebruikmaken van de stroom van Vandebron? Het enige wat je dan hoeft te doen is een e-mail versturen naar vragen@vandebron.nl of telefonisch het volgende doorgeven: je nieuwe adres, de datum van de sleuteloverdracht en de meterstanden van je oude en je nieuwe adres.

Opzeggen contract bij Vandebron

Je kunt pas wisselen van energieproducent wanneer je contract afloopt. Tussentijds is dit niet mogelijk. Mocht het voorkomen dat wegens omstandigheden je energieproducent geen energie meer kan leveren, is het wel mogelijk eerder van producent te wisselen.

Wil je Vandebron definitief opzeggen voordat het contract is verstreken? Dan ben je Vandebron een boete verschuldigd. De hoogte van de boete is afhankelijk van de resterende looptijd van het contract en vind je terug in paragraaf 3.4 van de contractvoorwaarden.

Neemt Vandebron je opzegboete over?

Wil je al een energiecontract afsluiten bij Vandebron, voordat je huidige contract is afgelopen? Dat kan, er zijn hier echter bij de meeste energieleverancier wel kosten aan verbonden. Via de website van Vandebron wordt niet duidelijk of zij deze boete van je overnemen. Mocht je zelf in deze situatie zitten, kun je hier het beste contact over opnemen met de klantenservice van Vandebron (zie contactgegevens).

Overstappen van energieleverancier

Een goede reden om te kiezen voor een energieleverancier zoals Vandebron is wanneer je veel waarde hecht aan transparantie. Vandebron is een van de energieleveranciers die transparant opereert en meewerkt aan een maatschappij waarin groene energie de overhand heeft. Vergelijk je huidige energiecontract met andere energiecontracten via onze vergelijker en bekijk waar je terecht kunt voor een zo voordelig mogelijk energiecontract, met passende voorwaarden.

Vergelijk Energie


Wat doet EasySwitch.nl en wat doet Vandebron?

EasySwitch.nl maakt een vergelijking tussen de verschillende energiecontracten. Na het invullen van je adres, huishouden en je verbruikskosten krijg je al een overzicht van energiecontracten die passen bij je verbruikskosten en situatie. Wanneer je via EasySwitch.nl een contract hebt afgesloten, verloopt de communicatie verder via Vandebron.

Let op: voor de exacte voorwaarden van de energiecontracten kun je terecht op de website van Vandebron. Vergelijk de energietarieven met de tarieven van andere energieleveranciers via de energievergelijker.

Beoordeling klantervaringen
8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Beoordeling Easyswitch
7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Gemiddelde beoordeling:
7,5 uit 10

Klantervaringen

18 February, 22:19 B Wetten Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Reacties per mail op vragen wordt matig beantwoord.
Ik raad Vandebron aan.
16 February, 09:33 J Keijzer Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ben overgestapt nar Energie direct. i.v.b. met de prijs. Ben echter door v.d .Bron keurig behandeld
Ik raad Vandebron aan.
15 February, 21:44 S Huging Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
geen telefonisch contact mee te krijgen afdelingen onderling communiceren niet met elkaar ik ben einde contract weg
Ik raad Vandebron af.
15 February, 21:16 E Cornelissen Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
niet nodig
Ik raad Vandebron aan.
15 February, 21:13 M Pulles Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Overstap is prima verlopen. Inmiddels de eerste verbruiksrapporten ontvangen. Online hulp en klantenservice niet nodig gehad dus kan ik ook niet beoordelen. Duurzaamheid idem.
Ik raad Vandebron aan.
15 February, 18:10 W Oosterhof Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik vind van de Bron tot dus ver prima.
Ik raad Vandebron aan.
15 February, 15:24 T Hartjesveld Beoordeling: 6,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik kreeg ineens een heel ander maandbedrag als in de overstap werd aangegeven, paar maal mail gezonden waar geen reactie op kwam. Uiteindelijk gebeld, daar wel iemand na veel door klikken aan de lijn. Snap dat de energie duurder is geworden maar om nu zomaar het niet afgesproken bedrag aan te gaan geven is niet netjes.
Ik raad Vandebron af.
30 January, 16:37 L Boers Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Termijnbedragen worden bewust te hoog ingeschat & het wijzigen ging niet soepel
Ik raad Vandebron aan.
30 January, 07:57 T Kappert Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
De klantenservice kunnen we niet beoordelen omdat we daar nog geen gebruik van hebben gemaakt. Dit moeten we wel invullen anders wordt deze mail niet verstuurd.
Ik raad Vandebron aan.
28 January, 07:20 J Bijvank Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Overstap is per 15/02/019
Ik raad Vandebron aan.
18 February, 22:19 B Wetten Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Reacties per mail op vragen wordt matig beantwoord.
Ik raad Vandebron aan.
16 February, 09:33 J Keijzer Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ben overgestapt nar Energie direct. i.v.b. met de prijs. Ben echter door v.d .Bron keurig behandeld
Ik raad Vandebron aan.
15 February, 21:44 S Huging Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
geen telefonisch contact mee te krijgen afdelingen onderling communiceren niet met elkaar ik ben einde contract weg
Ik raad Vandebron af.
15 February, 21:16 E Cornelissen Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
niet nodig
Ik raad Vandebron aan.
15 February, 21:13 M Pulles Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Overstap is prima verlopen. Inmiddels de eerste verbruiksrapporten ontvangen. Online hulp en klantenservice niet nodig gehad dus kan ik ook niet beoordelen. Duurzaamheid idem.
Ik raad Vandebron aan.
15 February, 18:10 W Oosterhof Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik vind van de Bron tot dus ver prima.
Ik raad Vandebron aan.
15 February, 15:24 T Hartjesveld Beoordeling: 6,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik kreeg ineens een heel ander maandbedrag als in de overstap werd aangegeven, paar maal mail gezonden waar geen reactie op kwam. Uiteindelijk gebeld, daar wel iemand na veel door klikken aan de lijn. Snap dat de energie duurder is geworden maar om nu zomaar het niet afgesproken bedrag aan te gaan geven is niet netjes.
Ik raad Vandebron af.
30 January, 16:37 L Boers Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Termijnbedragen worden bewust te hoog ingeschat & het wijzigen ging niet soepel
Ik raad Vandebron aan.
30 January, 07:57 T Kappert Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
De klantenservice kunnen we niet beoordelen omdat we daar nog geen gebruik van hebben gemaakt. Dit moeten we wel invullen anders wordt deze mail niet verstuurd.
Ik raad Vandebron aan.
28 January, 07:20 J Bijvank Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Overstap is per 15/02/019
Ik raad Vandebron aan.
26 January, 08:56 M Diemen Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Prima gegaan, alleen bleek na overstap dat de betaling per termijn vooraf is, terwijl dit bij mijn vorige leverancier achteraf was. Op zich geen probleem, maar dit mag duidelijker gecommuniceerd worden.
Ik raad Vandebron aan.
26 January, 07:32 D Schipper Beoordeling: 5,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Bellen een drama lang wachten mail gestuurd nooit antwoord op gekregen
Ik raad Vandebron af.
24 January, 22:28 A Achterberg Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
-
Ik raad Vandebron aan.
22 January, 09:11 L Segaar Beoordeling: 7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
oke
Ik raad Vandebron aan.
21 January, 14:13 C. van Rijswijk de Jong Beoordeling: 4,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik krijg ze zowel telefonisch als per mail niet te pakken. Waardeloos.
Ik raad Vandebron af.
21 January, 11:51 B Renkema Beoordeling: 9,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
November , was dat btw verhoging niet inbegrepen bij vergelijking Slecht van easyswitch
Ik raad Vandebron aan.
19 January, 12:43 L Wouters Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
omdat je er om vroeg
Ik raad Vandebron aan.
19 January, 07:17 L Molenaar Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Werd gedwongen naar inova te gaan toen energieflex failliet ging maar door easyswitch kwam ik bij vanderbron
Ik raad Vandebron aan.
18 January, 19:45 C Rossum Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
alles is prima verlopen. klantenservies nog niet nodig gehad.
Ik raad Vandebron aan.
14 January, 10:08 H Veneberg Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Pas overgestapt, correcte behandeling.
Ik raad Vandebron aan.
09 January, 09:32 K Huizinga Beoordeling: 7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Vraag 3 en 4 n.vt.
Ik raad Vandebron aan.
04 January, 12:08 J Feenstra Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Tot nu toe gaat alles goed
Ik raad Vandebron aan.
25 December, 09:11 J Verstrepen Beoordeling: 6,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Overstap verliep moeizaam. Ik moest zelf veel ontdekken met de computer. Ik maakte fouten en moest dat zelf ontdekken en corrigeren. Het gemak van prijsverhogingen is erg hoog.
Ik raad Vandebron af.
24 December, 09:48 J Keereweer Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
zou nu nooit meer naar van de bron gaan slecht in alles maak jaar af en ben weer weg bij hun voorbeeld binnen vier weken hebben ze al drie termijnen afgeschreven. loop zes weken vooruit met betalen
Ik raad Vandebron af.
20 December, 10:37 J Bolijn Beoordeling: 5,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
grote onduidelijkheid van prijsoverzicht ivm verhogingen per 1 januari 2019
Ik raad Vandebron af.
19 December, 16:54 H Kippers Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
tot nu toe alles perfect verlopen
Ik raad Vandebron aan.
18 December, 13:23 Mathilda van Oostende Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik vond het heel vervelend dat vandebron het termijnbedrag vooraf betaald wil hebben. Je zit dan tenminste 1 maand met een dubbele afschrijving en dat is voor mensen met een zeer bescheiden inkomen niet prettig! En voor de rest moet ik het nog afwachten.
Ik raad Vandebron af.
15 December, 10:42 J Dijkstra Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Gewoon goed
Ik raad Vandebron aan.
15 December, 08:41 A Dijkgraaf Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Omdat ik al eerder een jaar bij van de Bron ben geweest Toen ook prima behandeld
Ik raad Vandebron aan.
14 December, 16:40 P Eerhart Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Soepel verlopen
Ik raad Vandebron aan.
11 December, 18:54 N Hoog Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
maandbedrag veranderde direct na ingang van 110 naar 130 en nu na 1,5 maand krijg ik per januari een prijsverhoging van nog eens 20 euro...zo kan ik ook een aanbieding doen...voor 3 minuten...maar ik zit er wel een jaar aan vast...zijn geen grapjes meer
Ik raad Vandebron af.
11 December, 13:38 D Oostveen Beoordeling: 6,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
ik ben tevreden
Ik raad Vandebron aan.
11 December, 08:33 A.F. Braat Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Duidelijkheid. Geen poespas
Ik raad Vandebron aan.
10 December, 10:04 R Vos Beoordeling: 7,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Wil nog graag prijs per kWh per m3
Ik raad Vandebron aan.
06 December, 07:01 J Kranendonk Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Goed
Ik raad Vandebron aan.
03 December, 10:37 J Plu Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Is het niet beter mij te vragen hoe ik het afgelopen jaar Eneco heb ervaren? Ik ben vandaag pas begonnen met afname van energie bij Van de Bron. Ik heb nog geen lange ervaring met Van de Bron opgebouwd. Tot nu toe is de overstap goed verlopen en heeft van de Bron mij goed op de hoogte gehouden van de vervolgstappen. Ik heb wel ervaren dat rond de twintigste van elke maand al het voorschot van de volgende maand wordt afgeschreven. Eneco schreef het voorschot achteraf af. Ook heb ik de in druk dat Van de Bron wat duurder is vanwege het opwekken en afgeven van windenergie, maar dat is mijn keuze. Overigens heb ik nog geen contact gehad met de klantenservice. Ik heb toch een waardeoordeel gegeven, omdat ik las dat mijn beoordeling niet volledig is en versturen van mijn bevindingen daarom niet mogelijk is. Misschien uit te breiden met de optie \"niet van toepassing\".
Ik raad Vandebron aan.
26 November, 17:41 J Dieters Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Vandebron is een betrouwbare energieleverancier met kijk op groene energie.
Ik raad Vandebron aan.
25 November, 19:52 J Dijk Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Veel gaat prima, maand bedrag wat hoog.
Ik raad Vandebron aan.
25 November, 13:16 W Kardolus Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
tot nu loopt alles goed
Ik raad Vandebron aan.
25 November, 12:36 G Koopman-Reinders Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
-
Ik raad Vandebron aan.
25 November, 08:23 J Koek Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Transparant in waar ze voor staan en in service, niets te klagen tot nu toe over deze overstap.
Ik raad Vandebron aan.
16 November, 08:25 W Heurkens Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Tot nu toe geen problemen , dus so far so good
Ik raad Vandebron aan.
11 November, 12:23 W Pelsma Beoordeling: 5,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Omdat jullie erom vragen
Ik raad Vandebron aan.
10 November, 09:43 A Gerritsen Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Snel, groen, duurzaam en modern.
Ik raad Vandebron aan.
03 November, 07:55 M Buskens Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Omdat het me gevraagd is.
Ik raad Vandebron aan.
27 October, 13:58 T Janssen Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Overstap is vlekkeloos verlopen.
Ik raad Vandebron aan.
27 October, 10:40 J Donk Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Prima a geregeld
Ik raad Vandebron aan.
27 October, 10:02 D Koster Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik ondervind geen problemen. ?
Ik raad Vandebron aan.
27 October, 07:11 J Kloek Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Het enigste nadeel vind ik het vooraf betalen. Verder uitstekend.
Ik raad Vandebron aan.
18 October, 07:59 P Verbeek Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Pas 1 maand klant , maar de overstap ging helemaal goed! Tot hede tevreden.
Ik raad Vandebron aan.
21 September, 07:11 G Boers-Hofman Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
De overstap is door van de Bron correct behandeld
Ik raad Vandebron aan.
18 September, 07:26 A Vincenti Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik heb meerdere appartementen aangemeld bij Van de Bron en zou daarvoor per appartement 75,- korting krijgen maar heb hierover totaal geen reactie ontvangen op mijn momenteel ca. 2 maanden uitstaande vraag hoe dat zal worden verrekend.
Ik raad Vandebron af.
09 September, 13:13 C Dieterman Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Zoals het hoort, helemaal niets gemerkt van de overstap met tijdige communicatie
Ik raad Vandebron aan.
11 August, 10:26 H Bergema Beoordeling: 7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
heb nog geen ervaring met de Bron, kan dus nog niets adviseren. tot nog toe geen \"klachten\".
Ik raad Vandebron aan.
05 July, 08:06 J Tap Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Het ging geruisloos. Alleen het beginbedrag was te hoog en dat werd na 1x dan ook aangepast.
Ik raad Vandebron af.
30 June, 07:16 H Peper Beoordeling: 9,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Mijn eerste indrukken zijn uitstekend. Vlotte, accurate service, vriendelijke bejegening.
Ik raad Vandebron aan.
13 May, 18:03 L Steegmans Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Zeer tevreden met van de Bron
Ik raad Vandebron aan.
13 May, 07:43 C van Brunschot Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
De hele overstap is perfect gegaan, mede dankzij Easyswitch
Ik raad Vandebron aan.
26 March, 13:22 H Haan Beoordeling: 9,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
zonder zorgen is alles geregeld hef zelf niets te doen
Ik raad Vandebron aan.
21 March, 18:29 R Vliet Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
overstappen was probleemloos superrrrrr.en verder gaat alles vanzelf.goede telefonische uitleg erg tevreden
Ik raad Vandebron aan.
19 March, 07:48 P Drijvers Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Gewoon prima
Ik raad Vandebron aan.
13 March, 13:30 J Bosscha Beoordeling: 9,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Het duurde even voor ik iets hoorde van Vandebron maar de overstap is heel soepel verlopen. Ik ben heel goed geholpen met het overzicht op jullie website..
Ik raad Vandebron aan.
12 March, 19:33 F Rasing Beoordeling: 9,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Overstap verliep goed. Maar toch wat vreemd dat ze een maandelijks voorschotbedrag voorstellen dat uiteindelijk veel hoger uitkomt dan uit de berekeningen tijdens de overstap.
Ik raad Vandebron aan.
24 February, 11:23 A Plijter Beoordeling: 9,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Wil wel graag dat de betaling elke maand op de zelfde datum de 25 ste
Ik raad Vandebron aan.
22 February, 18:10 M Pelzers Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
overstap zonder problemen
Ik raad Vandebron aan.
19 February, 15:14 R Jansen Beoordeling: 7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Betaling: De toegezegde cashback ontvang ik pas na een jaar als alle afschrijvingen zonder problemen zijn verlopen. Maar dat proces heb ik niet altijd zelf in de hand. Krijg ik nog eerst een bericht van De Bron om een afgewezen betaling direct alsnog te voldoen? Het mogelijk \'per ongeluk\' mislopen van de Cashback zou ik wel bezwaarlijk vinden. Online Hulp: Er is nog geen mobiele-app van Van de Bron die actueel verbruik registreert en via de website is er alleen maandelijks verbruik te volgen. Dat vind ik onvoldoende info. Klantservice: De toezegging dattie komt is nog niet voldaan. Duurzaamheid: het compensatie project voor Gas-CO2 is niet een vrije keuze, omdat ik via easyswitch ben binnengekomen. Er is nu een project in China aangewezen. Ik vind dat zonde, omdat er ook best projecten in Nederland van deze bijdrage gebruik kunnen maken. Al met al zie ik nog geen voordeel van mijn switch van Greenchoise naar Van de Bron. Maar Van de Bron hoort zeker bij de toppers wat duurzaamheid betreft.
Ik raad Vandebron aan.
14 February, 09:32 H Schaake Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Overstap ging vlekkeloos
Ik raad Vandebron aan.
15 January, 11:23 J Postma Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Heb tot nu toe geen klachten...... Kijk persoonlijk altijd naar hoogste cashback omdat ik bijna geen verbruik heb. (zonnepanelen en pelletkachel)
Ik raad Vandebron aan.
09 January, 13:31 W Schouten Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Aansluiting in stacaravan,nog niet in gebruik wegens seizoenplaats,straks wel groene stroom
Ik raad Vandebron aan.
08 January, 13:35 T Bosma Beoordeling: 3,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
ik ben direct na aanmelding weer afgemeld ivb een klantenservice aldaar zonder iQ en allemaal kleuters aan de telefoon.
Ik raad Vandebron af.
02 January, 12:13 A Baauw Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Gewoon goed.
Ik raad Vandebron aan.
21 December, 13:19 T Prak Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles goed en snel geregeld
Ik raad Vandebron aan.
18 December, 17:46 W Beek Beoordeling: 7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
????
Ik raad Vandebron aan.
03 December, 09:46 R Arts Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Om dat het helemaal makkelijk ging zonder dat ik er teveel omkijken naar had.
Ik raad Vandebron aan.
21 November, 16:51 S Teijgeler Beoordeling: 7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Bij de oriëntatie op de site van EasySwitch worden heel andere bedragen genoemd als dat er gemaild worden nadat je overgestapt bent. Als je hierover contact opneemt met van de Bron geven ze je aan dat ze dit hoger maken omdat je op die manier een strenge winter kan opvangen. Maar dat je hier de overstapkorting voor gebruikt... Verder gaf men aan dat je zelf je maandbedrag kunt verlagen maar zeggen ze erbij, dit is op eigen risico! Hier moet je over bellen, anders is dit niet duidelijk. Verder schrijven ze al een maand voor je diensten geleverd krijgt de eerste periode af. Toen ik daarover belde vertelde men mij dat ik dit aan het einde van het jaar weer terug kreeg. Ik vind de informatie niet duidelijk.
Ik raad Vandebron aan.
13 November, 15:02 Sil Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ben zeer tevreden.
Ik raad Vandebron aan.
11 November, 12:14 M Brinkhoff Beoordeling: 7,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid

Ik raad Vandebron aan.
05 October, 07:27 P Zengers Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Vaststelling juiste voorschotbedrag heeft wel enkele telefoontjes gekost. Werd wel altijd vlot behandeld.
Ik raad Vandebron aan.
02 October, 08:56 J Luijdjens Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ging harstikke goed vriendelijk klantenservice , via je eigen account kun je zelf kijken wat je verbruikt heb en wat je moet betalen per maand
Ik raad Vandebron aan.
01 October, 09:32 A Puts Beoordeling: 9,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Het is een fijne behulpzame en klantvriendelijke energie leverancier, maar moet het eind van het contract nakijken of deze energie maatschappij niet in gebruik duurder is als anderen
Ik raad Vandebron aan.
28 September, 09:38 A Egberts Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Zeer tevreden
Ik raad Vandebron aan.
25 September, 18:58 P Zaal Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Omdat jullie er naar vragen!!!!!!!
Ik raad Vandebron aan.
24 September, 07:41 C van Neutegem Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik ben tevreden.
Ik raad Vandebron aan.
20 September, 11:44 G Schuurman Beoordeling: 9,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Geen problemen ondervonden.
Ik raad Vandebron aan.
19 September, 11:45 B Kalin Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Gewoon goed
Ik raad Vandebron aan.
18 September, 08:15 G Steenwijk Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik ben niet overgestapt naar Vandebron !
Ik raad Vandebron af.
17 September, 11:02 S. Kampen Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Als gebruker van de site. Vandebron is groen en vrij duur maar had een scherpe instapaanbieding.
Ik raad Vandebron aan.
16 September, 07:16 J.A.M. Kuijper Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Dat weet ik eigenlijk niet echt? De overstap is goed gegaan en ik heb nog steeds energie. Verder was v.d. Bron de meest voordeligste
Ik raad Vandebron aan.
13 September, 15:59 J.P.J.M. Mommers Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
geen enkel probleem geconstateerd
Ik raad Vandebron aan.
10 September, 08:35 H.J. Pouwels Beoordeling: 5,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alleen jammer dat ze de stroom, die ik zelf maak met mijn zonnepanelening, niet meenemen in hun berekening. Ik betaal nu een maandelijks bedrag van ? 215.- en krijg over een jaar ongeveer ? 1000.- terug. Beetje raar!
Ik raad Vandebron aan.
06 September, 10:13 J. Escudero Beoordeling: 5,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
1
Ik raad Vandebron aan.
05 September, 09:52 B.J. Braat Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
goede rvaring mee
Ik raad Vandebron aan.
05 September, 07:13 S. Stojanova Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
- ....
Ik raad Vandebron aan.
03 September, 07:29 J.H.G. Doelen Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles is perfect geregeld volgens verwachting.
Ik raad Vandebron aan.
02 September, 08:42 A.G. Egberink Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Heb weinig vergelijkingsmateriaal,....voor mij gaf groene energie de doorslag.
Ik raad Vandebron aan.
31 August, 08:05 A. Brijder Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
ik heb nog geen energie van hen. dat zal 1 sep zijn. maar tot nu loopt het allemaal goed en aardige klantenservice
Ik raad Vandebron aan.
30 August, 08:17 H. Haren Beoordeling: 6,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
ben nog niet over
Ik raad Vandebron aan.
23 August, 14:49 E.R. Baronner Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
milieuvriendelijk. goedkoop. goede klantenservice
Ik raad Vandebron aan.
23 August, 11:38 J. Koops Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik ben niet klant geworden van Vandebron
Ik raad Vandebron af.
22 August, 08:09 E. Beer Beoordeling: 7,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
I Laatste 3 kan ik nog niet beoordelen. Wel een opmerking ,n de mail staat overgestapt op 1-6 -2017 maar is toch 1-7-2017
Ik raad Vandebron aan.
21 August, 18:08 Arjen Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Goede leverancier, duidelijke communicatie en ook nog eens duurzaam!
Ik raad Vandebron aan.
21 August, 17:53 C.H.B. Dijk Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Weinig aan toe te voegen. Ben zeer tevreden. Zie boven.
Ik raad Vandebron aan.
20 August, 17:07 J. Maurix Sanichar Beoordeling: 5,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Het nadeel voor ons was te veel e mail en tel slecht bereikbaar
Ik raad Vandebron aan.
20 August, 07:07 M.E.H. Godefroy Beoordeling: 9,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Overstapproces duurde veel langer dan gewenst , 2 maanden terwijl ik al lang ( 1,5 jaar ) vrij was . verder kreeg ik van essent de oude provider nog afsluitkosten na ( een soort boete )
Ik raad Vandebron aan.
18 August, 08:33 H.H.M.J. Paas Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles heel soepel en correct verlopen. Had wel een vraag, maar die is duidelijk beantwoord.
Ik raad Vandebron aan.
17 August, 17:59 A.J. Wenting Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
nvt
Ik raad Vandebron aan.
12 August, 08:43 J. Egberink Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Super goed bedrijf!
Ik raad Vandebron aan.
10 August, 07:15 H.G. Stevens Beoordeling: 9,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
De prijsinzichten zijn duidelijk en helder, betalingen verlopen zoals afgesproken en de overstapservice is als gepland verlopen.
Ik raad Vandebron aan.
02 August, 11:49 I.G.M. Duikersloot Beoordeling: 5,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Mijn maandbedrag was veel te hoog ingeschat en dit wilde ik online wijzigen. Dit kon echter maar tot een beperkt bedrag. Na een telefoontje (lange wachttijd) zou het worden geregeld. Echter is het maandbedrag nu wel omlaag gegaan, maar nog steeds niet volgens afspraak. Gezien de lange wachttijd met bellen lat ik het nu maar zo. Het wordt aan het einde van het jaar wel verrekend... Maar qua service ben ik dus niet tevreden.
Ik raad Vandebron af.
02 August, 07:10 P. Meijer Beoordeling: 4,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Afgesloten via Easyswitch voor een bepaald bedrag rond de 100 euro. Krijg ik een bevesteging van vandebron voor 180 euro! Berekenen ze op de laatste 3 jaar, ja waarom moet je het dan invullen? Woont eerst een gezin met 2 kinderen, nu wij met z\'n 2en en amper thuis. Vandebron eerst lastig doen dat het niet naar beneden kan, uiteindelijk wel gelukt. En dan krijg je ook nog een mail of je ervoor wil tekenen dat je bedenktijd overslaat!? Het is niet voor niets wettelijke bedenktijd, heel vreemd dat ze dit vragen. Elke klantenservice medewerker geeft ook ander antwoord op. Van de ene moet je het per se teken anders wordt er niet geleverd of veel duurder. De ander geeft aan dat het niets uitmaakt en later wordt verrekend tegen zelfde prijs. Lekker duidelijk, geen idee wat het nu is. Na de begin fase geen problemen meer gehad, maar ben benieuwd hoe het verder gaat..
Ik raad Vandebron af.

Veelgestelde vragen Vandebron

Hoe wordt het termijnbedrag bepaald?

Het termijnbedrag is het bedrag dat je iedere maand betaalt aan je energieleverancier voor je stroom en gas. Dit bedrag kan gebaseerd zijn op een inschatting van je gemiddelde maandelijkse energieverbruik of op het historisch energieverbruik in jouw woning. De kosten die je daadwerkelijk hebt gemaakt worden aan het eind van je contractjaar verrekend met het termijnbedrag dat je maandelijks hebt betaald. Het kan zijn dat jouw termijnbedrag hoger lag dan de werkelijke verbruikskosten, en je veel geld terug krijgt van je energieleverancier, maar het kan ook zijn dat je termijnbedrag laag lag en je aan het eind van het jaar moet bijbetalen.

Kan ik het termijnbedrag aan laten passen?

Ben je het niet eens met de hoogte van je maandelijkse termijnbedrag? Neem dan contact op met je energieleverancier. De meeste energieleveranciers bieden de mogelijkheid om het termijnbedrag via de persoonlijke online omgeving aan te passen. Het termijnbedrag omhoog aanpassen kan altijd, omlaag kan vaak maar met een paar procent. Dit uit voorzorg dat klanten geen hoge rekening krijgen aan het eind van het jaar.

Hoe zit het met het termijnbedrag bij Van de Bron?

Energieleverancier Van de Bron baseert de berekening voor het termijnbedrag op het historische verbruik. Dat wil zeggen dat Van de Bron bekijkt wat jij, of de vorige bewoners het afgelopen jaar aan energie hebben verbruikt en hierop wordt vervolgens het termijnbedrag gebaseerd.
7,5

Contactgegevens

Adres
Herengracht 545
1017BW, Amsterdam
Telefoonnummer
0880444555
Website
Wil je meer weten over energieleverancier Vandebron? Wij hebben alle informatie voor je verzameld wat betreft de tarieven, contactgegevens, beoordelingen, veelgestelde vragen en meer. Mocht je meer vragen hebben of ergens niet uitkomen, neem dan contact op met onze experts.
Er is iets fout gegaan
{{::errorText}}

Vergelijk leveranciers

{{addresscheck.errorMessage}}

Jouw jaarverbruik {{mini_verbruik}}

Personen in huishouden
{{mini_verbruik}}

Type aansluiting


Zonnepanelen

Hulp nodig bij het invoeren van je teruglevering? Je kan het ook schatten op basis van het aantal zonnepanelen.
Zonnepanelen
Vul alsjeblieft je verwachte jaaropbrengst in

Je huidige leverancier

Offerte op maat

Met het door jouw ingevulde verbruik kom je in aanmerking voor een offerte op maat met speciale tarieven. Als je het onderstaande formulier invult, nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.


Vul jouw bedrijfsnaam in

Vul je KVK nummer in
Vul een geldig KVK nummer in
Vul je geslacht in

Vul je initialen in
Initialen mogen alleen letters zijn

Vul je achternaam in

Vul je telefoonnummer in
Vul een geldig telefoonnummer in

Vul je e-mailadres in
Vul een geldig e-mailadres in

Verzenden
Bedankt voor het aanvragen van de aangepaste offerte, wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Als je evenveel of meer opwekt dan je verbruikt, neem dan vrijblijvend contact op met onze energiespecialisten: 020 - 5317670.

Zojuist overgestapt

Vandebron 100% lokaal opgewekte groene stroom en Co2 gecompenseerd gas 1 jaar vast actie

Stroom

Leverancier
Vandebron
Naam
100% lokaal opgewekte groene stroom1 jaar vast actie
Soort
2
Contractduur
12 maanden
Vaste prijs
Nee
Flexibiliteit
Prijs verandert mogelijk elke 1 maand

Gas

Leverancier
Vandebron
Naam
CO2 gecompenseerd gas 1 jaar vast actie
Soort
2
Contractduur
12 maanden
Vaste prijs
Ja

Vandebron energielabel

Energielabel
Kolen 0%
Aardgas 0%
Kern 0%
Overig 0%
Wind 100%
Zon 0%
Water 0%
Biomassa 0%

100% lokaal opgewekte groene stroom en Co2 gecompenseerd gas 1 jaar vast actie energielabel

Kolen 0%
Aardgas 0%
Kern 0%
Overig 0%
Wind 100%
Zon 0%
Water 0%
Biomassa 0%
Vergelijk energie »

Alle producten van Vandebron

Combinatie producten

Stroom producten