Klachtenprocedure

Heb je een klacht over onze dienstverlening? We lossen het graag op! Je kunt ons een e-mail sturen via klachten@easyswitch.nl of bellen op 020 – 531 76 70. We laten je binnen twee dagen weten hoe en hoe snel we je kunnen helpen. We reageren sowieso binnen 14 dagen inhoudelijk op je klacht.

Voor officiële klachten kun je terecht bij het Kifid, een onfhankelijk insitituut voor klachten over financiële dienstverlening. Je kunt een schriftelijke klacht sturen aan:
Kifid
Postbus 93257
2509 AG, Den Haag

Je kunt je klacht ook online indienen. Op de website vind je tevens meer informatie over de procedure.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht, dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel via hun website of de website van het Europees ODR Platform.

Klacht over een aanbieder

Indien je een klacht hebt over een aanbieder kun je het beste terecht bij de directie van de desbetreffende aanbieder. Heb je een klacht over een contract dat je rechtstreeks bij een aanbieder hebt afgesloten? En je dus niet via EasySwitch.nl hebt aangevraagd? Dan kunnen wij je helaas niet helpen. Je zult dan rechtstreeks via de aanbieder een klacht moeten indienen. Als de klacht door de aanbieder niet naar tevredenheid wordt opgelost dan kun je terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Het Kifid is een geschillencommissie, waar ook EasySwitch.nl bij aangesloten is. Daarnaast is het natuurlijk mogelijk om een gerechtelijke procedure te starten waarin de rechter uiteindelijk een uitspraak zal doen.