Om je een optimale ervaring te geven op onze website, maken wij gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website ga je akkoord met onze privacyverklaring
Sluiten
whatsapp
call-icon

NLE

De missie van NLEx is het uitdagen en scherp houden van ingedutte, traditionele markten, zoals de energie- én telecommarkt. Knetterscherpe prijzen bieden, uitzonderlijk klantgericht zijn en zich met hart en ziel inzetten voor technologische vernieuwing, dat is waar NLEx zich op focust.

NLEx Telecom

Vanaf 2016 biedt NLEx niet meer alleen energie, maar ook internet, tv en bellen. Onder de naam NLEx maakt het bedrijf zich hard om ook de Nederlandse telecommarkt open te breken. Want zij vinden: ook in de telecommarkt is het tijd voor keuzevrijheid. Hoe meer concurrenten, hoe lager de prijs. En één dienstverlener voor alle zaken in en om het huis: superhandig toch?

Klik hier voor de huidige NLEx alles-in-1 aanbiedingen

Internet, tv en bellen

NLEx levert over zowel koper- als glasvezelaansluitingen, dit doen ze via het netwerk van KPN. Het is afhankelijk van de aansluiting op jouw adres over welke lijn NLEx bij jou kan leveren. Ook de snelheid die jouw internet kan halen is helemaal afhankelijk van jouw situatie. In de aanmeldflow van NLEx kun je precies zien welke aansluiting jij hebt en welke snelheid je op jouw adres kunt halen.

Via NLEx kijk je interactieve tv van KPN. Ook als je geen Smart tv hebt, je beheert de apps namelijk gewoon met je afstandsbediening. Je kunt het basispakket zo veel uitbreiden als je zelf wilt. Dit kan zelfs per maand, zodat je nooit te veel betaalt. En wil je ook nog bellen via je vaste telefoon? Ook dat kan! Kies de bundel die bij je past en bellen maar!

USP’s van NLEx

  • Uiteraard NLEx-prijzen, dus knetterscherp;
  • Een gratis WiFi-versterker, want wij begrijpen dat uw WiFi écht moet werken;
  • De keuze uit alle bekende televisiepakketten en -zenders.
  • Klantgerichte service, eenvoudig en volledig online.

Klik hier voor de huidige NLEx alles-in-1 aanbiedingen

Klantbeoordelingen

Klantgerichtheid is key bij NLEx, zij doen er dus alles aan om hun klanten zo blij mogelijk te maken. Allereerst door gewoon écht goede service te verlenen. En daarnaast doet NLEx graag iets extra’s voor haar klanten. En dat werkt, klanten van NLEx geven aan NLEx ook aan te bevelen aan familie en vrienden. NLEx heeft een Net Promotor Score van +15.


Klantervaringen

12 December, 21:29 G Schip Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Goede en heldere communicatie, duidelijke website.
Ik raad Nuon aan.
12 December, 11:45 M Stolk Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Is allemaal prima gegaan, ook bedrag aanpassen ging prima. Duidelijk rapport elke maand.
Ik raad FENOR aan.
12 December, 10:40 C Becque-Valentin Beoordeling: 3,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Er zijn 250 Euro kosten contracbreuk in rekening gebracht door Budgetenergie
Ik raad FENOR aan.
11 December, 18:54 N Hoog Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
maandbedrag veranderde direct na ingang van 110 naar 130 en nu na 1,5 maand krijg ik per januari een prijsverhoging van nog eens 20 euro...zo kan ik ook een aanbieding doen...voor 3 minuten...maar ik zit er wel een jaar aan vast...zijn geen grapjes meer
Ik raad Vandebron af.
11 December, 18:30 S Wisselink Beoordeling: 5,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Prijs m.b.v. Easyswitch prima inzichtelijk gekregen. Vervolgens overgestapt naar Nuon. Maandbedrag is met 30% verhoogd. Op basis waarvan? Niet aan te passen, klantonvriendelijk. Ik had een bestaand account (enkele jaren geleden). Na ontvangst contract, niets meer van Nuon vernomen. Na een mail van Easyswitch (inventarisatie overdracht) toch maar eens contact met Nuon opgenomen. Omdat er nog een oud account was, diende ik daar op in te loggen. Betrof een oud e-mailadres etc. Voelt niet als een warm welkom van een nieuwe klant. Ben benieuwd naar de reactie van Nuon ;-)
Ik raad Nuon af.
11 December, 13:38 D Oostveen Beoordeling: 6,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
ik ben tevreden
Ik raad Vandebron aan.
11 December, 13:31 J Alferink Beoordeling: 7,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
niet alle vragen kan ik op dit moment beantwoorden na 11 dagen is het nog afwachten op dit moment is nuon met de instap premie niet de duurste
Ik raad Nuon aan.
11 December, 08:33 A.F. Braat Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Duidelijkheid. Geen poespas
Ik raad Vandebron aan.
10 December, 10:04 R Vos Beoordeling: 7,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Wil nog graag prijs per kWh per m3
Ik raad Vandebron aan.
10 December, 08:33 F Siemerink Beoordeling: 6,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Lastig te beoordelen zijn net overgestapt
Ik raad Eneco aan.
10 December, 07:59 R Taam Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Geen verdere opmerkingen.
Ik raad FENOR aan.
09 December, 13:53 I Hendriks Beoordeling: 9,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
ik ben uitermate tevreden en denk dat Easyswitch neutraal is.
Ik raad Powerpeers aan.
09 December, 10:08 P Hartog Beoordeling: 7,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Klantenservice en online hulp geen gebruik van gemaakt
Ik raad ENGIE aan.
09 December, 09:32 J Jaskulak Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
De overstap liep stroef omdat Fenor niet bij Eneco de meterstanden heeft doorgegeven. Kan ook aan Eneco liggen. Contacten te kort om inzicht in communicatie te hebben
Ik raad FENOR aan.
09 December, 07:23 K Aaij Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Tot nu toe heel tevreden met alles
Ik raad Delta energie aan.
08 December, 17:40 G Coombe Beoordeling: 4,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Dit is niet genoeg tijd om een ??beoordeling van United Consumers te maken. Hun website toont niet de meterstanden die ze voor mijn huis hebben.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
08 December, 09:36 G Oene Beoordeling: 9,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Er waren een paar problemen met het uitlezen van de slimme meter, maar daarna ging alles goed.
Ik raad ENGIE aan.
08 December, 08:24 P Schreurs Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles goed gegaan
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
07 December, 17:59 J Wolters Beoordeling: 6,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Slecht omdat ik via de site een welkomst bonus van 270 euro krijg en in de eerste mail van United consumers ook maar pas later lees ik in de aanmeldingsbrief )pas nadat overeenkomst al is ingegaan\' dat de welkomstbonus nog maar 170 euro is. Dat lijkt nergens op. Ik ga er ook vanuit dat ik 270 euro krijg uitbetaald want anders hebben we een probleem.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
07 December, 08:28 C Duffhues Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles naar wens.
Ik raad Nuon aan.
06 December, 19:39 R Hamming Beoordeling: 6,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
prima leverancier ik heb nergens iets van gemerkt met overstappen, en alles gaat bijna zoals in het vergelijk. online hulp heb nooit gebruikt. klantenservice heb ik nooit gebruikt.
Ik raad Budget Energie aan.
06 December, 08:13 P Ieperen Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
ze zijn goed verdus
Ik raad Eneco aan.
06 December, 07:01 J Kranendonk Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Goed
Ik raad Vandebron aan.
04 December, 11:19 J Hoeven Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Gaat goed.
Ik raad FENOR aan.
04 December, 09:00 E Mijnders Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Zeer klantonvriendelijk telefonisch niet te vinden heb nummer van Easyswitch gekregen, online een ramp krijg geen antwoord. Heb een account aangemaakt en een app word gezegd u kunt nu in de app maar nee hoor iets werkt weer niet. Zouden per 2e van de maand automatische afschrijving doen maar ook dat is niet gebeurd. Moet ze weer gaan bellen omdat de app niet werkt om moedeloos van te worden
Ik raad Oxxio af.
04 December, 00:43 GG Lagerweij Beoordeling: 7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
U vraagt wat ik er van vind.
Ik raad ENGIE aan.
03 December, 11:52 A Wijngaard Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Kijk ieder jaar naar beste prijs. We hebben sinds 1 november gas en elektra bij Eneco
Ik raad Eneco aan.
03 December, 11:27 D Dijkema Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Omdat ik met Nuon altijd goeie ervaring heb.
Ik raad Nuon aan.
03 December, 10:37 J Plu Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Is het niet beter mij te vragen hoe ik het afgelopen jaar Eneco heb ervaren? Ik ben vandaag pas begonnen met afname van energie bij Van de Bron. Ik heb nog geen lange ervaring met Van de Bron opgebouwd. Tot nu toe is de overstap goed verlopen en heeft van de Bron mij goed op de hoogte gehouden van de vervolgstappen. Ik heb wel ervaren dat rond de twintigste van elke maand al het voorschot van de volgende maand wordt afgeschreven. Eneco schreef het voorschot achteraf af. Ook heb ik de in druk dat Van de Bron wat duurder is vanwege het opwekken en afgeven van windenergie, maar dat is mijn keuze. Overigens heb ik nog geen contact gehad met de klantenservice. Ik heb toch een waardeoordeel gegeven, omdat ik las dat mijn beoordeling niet volledig is en versturen van mijn bevindingen daarom niet mogelijk is. Misschien uit te breiden met de optie \"niet van toepassing\".
Ik raad Vandebron aan.
03 December, 09:38 R Pocorni Beoordeling: 9,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Maandelijkse overzichten die worden gemaild
Ik raad Budget Energie aan.
03 December, 09:17 J Tournoy Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Tevredenheid bij over stap naar ENGIE!!
Ik raad ENGIE aan.
02 December, 10:33 H. de Vries Beoordeling: 7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Nog vrij pril, 1x betaling (vrij hoog maandelijks bedrag) afgeschreven, nog geen contact met klantenservice gehad, dus nog even de kat uit de boom kijken hoe het verder gaat lopen dit jaar.
Ik raad Delta energie aan.
02 December, 10:30 J Clercq Beoordeling: 4,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
omdat ik helemaal niet tevreden ben met Oxxio praktijken
Ik raad Oxxio af.
02 December, 08:39 I Nijboer Beoordeling: 5,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Betaling wordt begin van de maand afgetrokken ipv rond de 22/23e. Ook kan je niet op hun website uitrekenen hoeveel je verbruikt hebt. Ik betaal 130 euro in de maand en volgens hun moet ik 220 euro in de maand betalen als ik mijn standen doorgaf op de website. Geschrokken ben ik aan het rekenen gegaan en bleek dat ik in 9 maand eigenlijk nog maar 110 euro per maand kwijt was aan energie/gas dus hoe ze bij 220 euro komen geen idee.
Ik raad Budget Energie af.
01 December, 10:51 R Arts Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Te vrede over Oxxio maar minder tevreden over de afhandeling van VandeBron. Schrijven automatisch 100 euro van mij rekening voor de maand november terwijl mij kontrakt afliep in oktober en het word dan ook nog eens 20 euro verhoogt zonder mededeling. Zit nu nog op de afrekening te wachten, dat ging bij de vorigen energie bedrijven een stuk sneller. Zal VandeBron dan ook bij niemand aanbevelen.
Ik raad Oxxio aan.
01 December, 08:58 J Scholtes Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Tot nu toe goede ervaringen met Fenor.
Ik raad FENOR aan.
30 November, 15:06 J Seinen Beoordeling: 9,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Overstap was probleemloos
Ik raad Powerpeers aan.
30 November, 10:30 J Reijs Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
He soon in allies top!
Ik raad Eneco aan.
30 November, 09:28 W Snoo Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alle zaken zijn snel, klantvriendelijk en correct afgewerkt.
Ik raad Eneco aan.
29 November, 15:05 J.E. Feenstra Beoordeling: 9,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
alles naar wens
Ik raad Greenchoice aan.
28 November, 15:03 C Bezemer Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik heb alleen gehoord dat ze ermee bezig zijn en meer niet, wel hoeveel ik moet gaan betalen
Ik raad Eneco aan.
28 November, 09:37 H Ommen Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Probleemloos overgestapt
Ik raad FENOR aan.
28 November, 08:53 W Colle Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Goedkope tarieven, schrijven het voorschot erg vroeg af in de maand ervoor.
Ik raad FENOR aan.
27 November, 21:51 O Reinders Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Zeer tevreden hoe alles is gegaan.
Ik raad Greenchoice aan.
26 November, 17:41 J Dieters Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Vandebron is een betrouwbare energieleverancier met kijk op groene energie.
Ik raad Vandebron aan.
26 November, 13:54 L Haar Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Goedkoopste aanbieding
Ik raad Nuon aan.
26 November, 11:47 A Monincx vd Bos Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik ben steeds vlot geholpen, naar volle tevredenheid
Ik raad Powerpeers aan.
26 November, 11:44 H Bryan Beoordeling: 7,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
andere start datum dan was gezegd, online zijn ze niet te bereiken meterstanden doorgegeven via website, kreeg alleen melding van gasmeterstand doorgegeven. Gebeld 10 minuten geduurd elektra meterstanden weer doorgegeven ze gaven toe dat de fout bij hun lag en alles was nu geregeld. week later een mail dat ik de meterstanden niet had doorgegeven. ik heb hier niet meer op gereageerd. afwachten hoe de rest verloopt.
Ik raad Delta energie aan.
26 November, 10:03 M Weijters Beoordeling: 7,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Prijzeninzicht heb ik 2 sterren gegeven daar ik na regelmatig vragen nog niet weet war ik terugontvang wanneer ik stroom over heb van mijn zonnepanelen.
Ik raad Oxxio aan.
26 November, 09:37 W van der Honing Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
problemen na overstap energieflex/nuon
Ik raad Nuon aan.
25 November, 19:52 J Dijk Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Veel gaat prima, maand bedrag wat hoog.
Ik raad Vandebron aan.
25 November, 13:16 W Kardolus Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
tot nu loopt alles goed
Ik raad Vandebron aan.
25 November, 12:50 P Teuben Beoordeling: 5,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
reageren helemaal niet of pas na 3 weken. Ik kan na een jaar nog steeds mijn verbruik niet zien.
Ik raad Greenchoice af.
25 November, 12:36 G Koopman-Reinders Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
-
Ik raad Vandebron aan.
25 November, 08:23 J Koek Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Transparant in waar ze voor staan en in service, niets te klagen tot nu toe over deze overstap.
Ik raad Vandebron aan.
24 November, 12:01 J Jager Beoordeling: 6,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
In het verleden lang NUON gehad maar nu zijn ze één van de goedkoopsten. Voor verlengers hebben ze iets extra aangepast, bonus....
Ik raad Nuon aan.
24 November, 10:32 J Hofstee Beoordeling: 7,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik ben overgestapt van Energiedirect naar Nuon. Een jaaroverzicht van Energiedirect wil ik graag inzien, dit is nog niet gelukt! Van het kostenoverzicht van Nuon wil ik graag kunnen lezen wat mijn (geschatte) verbruikskosten van gas en elektra zijn. Er wordt alleen over vaste leveringskosten gesproken. Voor mij is het overzicht niet duidelijk genoeg.
Ik raad Nuon af.
24 November, 09:52 J Houterman Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
alles is goed verlopen.
Ik raad Oxxio aan.
24 November, 09:29 P Geurts Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Mooie instapkorting
Ik raad Nuon aan.
23 November, 19:25 N Bergsma Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Overstap verliep soepel. Wel bleek mijn voorschot-maandbedrag bijna E 20,- hoger te zijn gezet (dan het maandbedrag wat via Easyswitch werd getoond op basis van mijn verbruik). Dit heb ik deels teruggedraaid.
Ik raad Powerpeers aan.
23 November, 10:48 L Kap Beoordeling: 6,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Geen antwoord op telefoon vragen
Ik raad Eneco af.
23 November, 10:33 J Muijtjens Beoordeling: 9,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Goede eindafrekening mede dankzij welkomstbonus en fijne App
Ik raad Oxxio aan.
22 November, 21:30 E Koopmans Beoordeling: 7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Prima
Ik raad Greenchoice aan.
22 November, 16:23 S Lankreijer Beoordeling: 7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
.
Ik raad Nederlandse Energie Maatschappij aan.
22 November, 07:28 R Eilander Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Oxxio kan totaal niet omgaan met nieuwe klanten die eerder al eens energie hebben afgenomen Daarnaast is de enige mogelijkheid om met Oxxio in contact te komen via een Chat (wat een leuke toevoeging zou zijn, maar niet als dit de enige manier is om contact te zoeken)
Ik raad Oxxio af.
21 November, 07:39 M Perez de Hooge Beoordeling: 9,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Omdat er om gevraagd wordt. En omdat alles snel geregeld was.
Ik raad Oxxio aan.
20 November, 20:47 S Keijser Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
ik weet eigenlijk niet waarom ik nu moet beoordelen , ik heb helemaal geen contact gehad. Het gehele proces van overstappen verliep volledig via internet. Meterstanden werden automatisch doorgegeven.
Ik raad Nuon aan.
20 November, 17:22 D Schaik Beoordeling: 9,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Geen klachten. Duidelijke informatie en helder gebruiksoverzicht.
Ik raad Greenchoice aan.
20 November, 16:14 J Pol Beoordeling: 7,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Prijs is mijn motivatie
Ik raad Nuon aan.
20 November, 14:29 A Hemmes Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles verliep heel soepel, snel een nieuw contract gekregen . tot op heden geen problemen
Ik raad Nederlandse Energie Maatschappij aan.
20 November, 14:21 F Boog Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Te vroeg deze vragen. Nu moet ik gokken
Ik raad Oxxio aan.
19 November, 20:44 A Tasar Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
iets goedkoop en maandelijks opzegbaar
Ik raad Greenchoice aan.
19 November, 18:35 I Schoonen Beoordeling: 3,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik heb niets van Nuon gehoord, heel vreemd....
Ik raad Nuon af.
19 November, 10:08 E Dijken Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
overstap zonder problemen en juiste info van Nuon
Ik raad Nuon aan.
18 November, 21:45 E Kokee Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Prima energie verstrekker
Ik raad Budget Energie aan.
18 November, 13:31 R Mussert Beoordeling: 3,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik had verwacht op de datum van de overstap een berichtje te krijge n. Dus niet!!
Ik raad Nuon af.
18 November, 07:53 J Hendrikse Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Is niet van toepassing zijn pas op 1 november begonnen met Nuon. Kan dus geen oordeel geven.Misschien is het een beter idee om dit te sturen als je 3 maanden klant bent. Met vriendelijke groet, J.Hendrikse
Ik raad Nuon af.
17 November, 14:32 J Berkel Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
ik heb een goed vertrouwen en de bejegening is goed
Ik raad Budget Energie aan.
17 November, 13:22 H Starink Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
zonder problemen toen overgestapt, nu nog even afwachten hoe de eindafrekening gaat
Ik raad Budget Energie aan.
16 November, 17:26 W Kocks Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
omdat wij tevreden zijn
Ik raad Nuon aan.
16 November, 14:48 F Voorbergen Beoordeling: 3,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
DE EINDSTAND VAN ENERGIEDIRECT (vorige leverancier) KLOPT NIET. PROBEER OXXIO TE BEREIKEN OM AAN HUN DE BEGINSTAND TE VRAGEN. KAN MET GEEN MOGELIJKHEID CONTACT MET HUN KRIJGEN. VIND HET ERG VERVELEND, KAN ENERGIEDIRECT NIET HET BEWIJS VAN HUN FOUTIEVE OPGAVE VAN HET AANTAL M3 OVERHANDIGEN. ENERGIE DIRECT IS TROUWENS WEL PRIMA BENADERBAAR!
Ik raad Oxxio af.
16 November, 12:13 C Koomen Beoordeling: 3,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Helemaal niet naar Energiedirect gegaan. Ze eisten een waarborgsom. Niet gedaan. Ben naar van de Bron gegaan.
Ik raad Energiedirect.nl af.
16 November, 10:13 W Elders Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Overstap is prima verlopen. Efficiënt proces.
Ik raad Nederlandse Energie Maatschappij aan.
16 November, 10:11 W Elders Beoordeling: 5,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
De gegevens die door Easyswitch werden aangeleverd, zijn niet goed overgenomen door Oxxio (correspondentieadres en dat het leveradres een verblijfsfunctie heeft, wat een enorm effect heeft op de energiebelasting). Het corrigeren van eea zou online moeten kunnen, maar dan kom je in een doolhof terecht. Chatten met de klantenservice is ook een crime, omdat gesprekken plots worden verbroken en dan niet meer teruggevonden kunnen worden door de medewerker. Het streven van Oxxio is schijnbaar dat de klant alles zelf online kan regelen. Dat is een loflijk streven, maar dan moet je ook zorgen dat je je site daarvoor perfect hebt ingeregeld en daarin is Oxxio (nog) niet geslaagd......
Ik raad Oxxio af.
16 November, 09:29 J Haans Beoordeling: 6,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Overstapproces is niet geheel correct verlopen. De meter standen per 1-10-2018 voor E waren niet juist: voor normaal geen 1959 kWh maar 2028 kWh en voor dal geen 3338 kWh maar 3055 kWH. Gas was correct.
Ik raad Oxxio aan.
16 November, 09:18 J Hoek Beoordeling: 6,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Jammer voor vaste klanten geen voordelen meer Dus kijken naar overstap
Ik raad Greenchoice af.
16 November, 08:25 W Heurkens Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Tot nu toe geen problemen , dus so far so good
Ik raad Vandebron aan.
16 November, 07:52 M Roetert Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Goede geruisloze service, jammer dat het verlengen van het contract financieel minder aantrekkelijk is dan overstappen naar een andere leverancier.
Ik raad Greenchoice aan.
15 November, 14:18 E Bakker Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik vind dat de betaling op een vervelend moment van de maand wordt afgeschreven. Begin of eind van de maand is veel prettiger.
Ik raad Powerpeers aan.
14 November, 12:35 M Keizer Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
eenvoudig om over te stappen
Ik raad Oxxio aan.
14 November, 09:27 R de Boer Beoordeling: 3,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
In sept. ben ik via EAsy Switch overgestapt naar NUON. Bij NUON moest ik €106,00 betalen voor de door mij verwachte verbruiken,hierbij€205,00 cahsback! …..Maar NUON telt dit bedrag bij de €106,00 op en betaal ik €124,00 inde maand en krijg ik op het eind van het jaar mijn eigen geld terug! Een smerige constructie(dan druk ik mij nog netjes uit)Ik had beter bij mijn vorige leverancier kunnen blijven. Mvg. R. de Boer
Ik raad Nuon af.
13 November, 15:57 E Wouters Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Helemaal goed, helaas overgestapt voor een jaar. Scherpere deal zodoende. Tot een volgende keer
Ik raad Greenchoice aan.
13 November, 08:51 J Kemna Beoordeling: 5,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Dat levering door Nuon was gestart kreeg ik pas 10 dagen later na startdatum een mail van ze...En betaaldatum weet ik nog niet..online was nog oude account van 2jaar geleden en kon ik mee inloggen..
Ik raad Nuon af.
13 November, 08:18 Y Haaren Beoordeling: 4,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Voor mij komt NLE niet meer in aanmerking in toekomst als energieleverancier. Ik vind de organisatie niet klantvriendelijk, en bot en star in hun samenwerking met de client. Ik heb meerdere keren moeten bellen om de maandelijkse nota op een bepaald moment afgeschreven te krijgen, en als puntje bij paaltje komt is het dus ALSNOG niet goed geregeld. Als je daar dan over belt... kan het alleen maar op HUN manier opgelost worden. Het risico zit er nu dus in dat op het moment dat hun af willen schrijven er niet voldoende saldo op mijn rekening staat. Ik wil het graag een week EERDER betalen en dat kan dan niet.....bij mij staat er een notitie.... NOOIT GÉÉN NLE MEER
Ik raad Nederlandse Energie Maatschappij af.
13 November, 07:10 M Houtzager Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Jammer dat je in de app niet per dag je gebruik en kosten kan zien
Ik raad Nuon aan.
12 November, 14:10 J Bischof Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles perfect niets aan toe te voegen
Ik raad Greenchoice aan.
12 November, 08:38 P Polman Beoordeling: 9,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Tot nu toe alles perfect en vlekkeloos verlopen. Correcte info etc.
Ik raad Oxxio aan.
12 November, 07:19 P Noordam Beoordeling: 7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Overgang is goed gegaan
Ik raad Nuon aan.
11 November, 12:39 A Haan Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
voorschot wel erg veel omhoog gegaan
Ik raad Nuon aan.
11 November, 12:23 W Pelsma Beoordeling: 5,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Omdat jullie erom vragen
Ik raad Vandebron aan.
10 November, 18:47 D Staal Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
heel soepel gegaan
Ik raad Energiedirect.nl aan.
10 November, 10:34 L Smidt Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Gewoon goed !
Ik raad Budget Energie aan.
10 November, 09:43 A Gerritsen Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Snel, groen, duurzaam en modern.
Ik raad Vandebron aan.
10 November, 07:29 M Nieuwenhof Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Zeer tevreden
Ik raad Nederlandse Energie Maatschappij aan.
09 November, 17:23 M Piron Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Goede en duidelijke app. In algemeen goede ervaring
Ik raad Nuon aan.
09 November, 08:43 H Steenbakkers Beoordeling: 9,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik ben al jaren tevreden over easy switts. Altijd goede service en snelle hulp. Thnx
Ik raad Nederlandse Energie Maatschappij af.
08 November, 11:02 J Koelewijn Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Correcte informatie en overstap service
Ik raad Energiedirect.nl aan.
08 November, 07:17 G Jeuring Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Al vakervover gestapt naar NUON, en altijd zonder problemen
Ik raad Nuon aan.
07 November, 12:06 L Hendriks Beoordeling: 4,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Wegens de te vroege overstap die Delta maakte waardoor ik m’n bonus bij Oxxio kwijtraakte. Dat hebben jullie gecompenseerd en dat vind ik SUPER ATTENT! Maar Delta is daarin dus niet netjes geweest. Ik begreep van jullie dat jullie daar ook behoorlijk geïrriteerd over zijn. Verder is de klantenservice niet echt klantgericht en kom ik niet op mijnDelta.nl wegens een lastig traject en inmiddels kennelijk verlopen inlogcode. Kan aan mij liggen,maar ik vond het niet zo simpel als ze het voorhouden. Voor jullie alle lof!
Ik raad Delta energie af.
06 November, 19:26 R Bouman Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
.
Ik raad Energiedirect.nl aan.

Vergelijk internet, tv en telefonie

Zojuist overgestapt