whatsapp
call-icon

NLE

De missie van NLEx is het uitdagen en scherp houden van ingedutte, traditionele markten, zoals de energie- én telecommarkt. Knetterscherpe prijzen bieden, uitzonderlijk klantgericht zijn en zich met hart en ziel inzetten voor technologische vernieuwing, dat is waar NLEx zich op focust.

NLEx Telecom

Vanaf 2016 biedt NLEx niet meer alleen energie, maar ook internet, tv en bellen. Onder de naam NLEx maakt het bedrijf zich hard om ook de Nederlandse telecommarkt open te breken. Want zij vinden: ook in de telecommarkt is het tijd voor keuzevrijheid. Hoe meer concurrenten, hoe lager de prijs. En één dienstverlener voor alle zaken in en om het huis: superhandig toch?

Klik hier voor de huidige NLEx alles-in-1 aanbiedingen

Internet, tv en bellen

NLEx levert over zowel koper- als glasvezelaansluitingen, dit doen ze via het netwerk van KPN. Het is afhankelijk van de aansluiting op jouw adres over welke lijn NLEx bij jou kan leveren. Ook de snelheid die jouw internet kan halen is helemaal afhankelijk van jouw situatie. In de aanmeldflow van NLEx kun je precies zien welke aansluiting jij hebt en welke snelheid je op jouw adres kunt halen.

Via NLEx kijk je interactieve tv van KPN. Ook als je geen Smart tv hebt, je beheert de apps namelijk gewoon met je afstandsbediening. Je kunt het basispakket zo veel uitbreiden als je zelf wilt. Dit kan zelfs per maand, zodat je nooit te veel betaalt. En wil je ook nog bellen via je vaste telefoon? Ook dat kan! Kies de bundel die bij je past en bellen maar!

USP’s van NLEx

  • Uiteraard NLEx-prijzen, dus knetterscherp;
  • Een gratis WiFi-versterker, want wij begrijpen dat uw WiFi écht moet werken;
  • De keuze uit alle bekende televisiepakketten en -zenders.
  • Klantgerichte service, eenvoudig en volledig online.

Klik hier voor de huidige NLEx alles-in-1 aanbiedingen

Klantbeoordelingen

Klantgerichtheid is key bij NLEx, zij doen er dus alles aan om hun klanten zo blij mogelijk te maken. Allereerst door gewoon écht goede service te verlenen. En daarnaast doet NLEx graag iets extra’s voor haar klanten. En dat werkt, klanten van NLEx geven aan NLEx ook aan te bevelen aan familie en vrienden. NLEx heeft een Net Promotor Score van +15.


Klantervaringen

25 February, 20:56 P Vries Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
omdat dit verzocht werd
Ik raad ENGIE aan.
25 February, 19:21 F Havermans Beoordeling: 9,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Goede snelle afhandeling aanvraag.
Ik raad Delta energie aan.
25 February, 11:36 S Frazer Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles is prima verlopen
Ik raad Oxxio aan.
25 February, 10:29 L Linger Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Omdat de overstap soepel verloopt Nuon zorgt ook voor direct contact met de vermelding dat de overstap geregeld wordt.
Ik raad Nuon aan.
25 February, 09:17 J van Damme Beoordeling: 7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Nog weinig ervaring. Tot nu toe tevreden.
Ik raad Nuon aan.
24 February, 11:23 A Plijter Beoordeling: 9,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Wil wel graag dat de betaling elke maand op de zelfde datum de 25 ste
Ik raad Vandebron aan.
24 February, 09:37 L Groenewegen Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Nuon had veel problemen, waarschijnlijk door veel aanmeldingen, met het digitaal systeem. Heeft lang geduurd voordat ik Mijn Nuon kon activeren en mijn maanbedrag kon aanpassen.
Ik raad Nuon aan.
24 February, 08:31 W Peursum Beoordeling: 4,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Moeizaam overstappen , veel telefoontjes mijnerzijds, online hulp ( inzicht account ) niet te raadplegen ,te hoog maandbedrag vastgesteld t.o.v. vorige energieleverancier
Ik raad Nuon af.
23 February, 16:54 G. Zomer Beoordeling: 9,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
niets op aan te merken
Ik raad Greenchoice aan.
23 February, 09:23 E Beijering Beoordeling: 3,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ben in december overgestapt. Kan nog steeds geen documenten inzien via mijn Nuon Probeer al aantal weken een account aan te maken maar krijg steeds een melding data het waarschijnlijk nog een week duurt voor ik mijn eigen account kan aanmaken
Ik raad Nuon af.
23 February, 07:39 D Os Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Mijn start bij NUON geeft een goed en betrouwbaar gevoel
Ik raad Nuon aan.
23 February, 07:31 A Molenberg Beoordeling: 6,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Uiteindelijk betaal ik toch meer dan ik betaalde bij vorige leverancier door extra belasting die mij eerst niet verteld is. Dus ja, eigenlijk was ik liever gebleven.
Ik raad Nuon af.
22 February, 19:05 C Mastebroek Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
De overstap is vlekkeloos verlopen
Ik raad Eneco aan.
22 February, 18:10 M Pelzers Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
overstap zonder problemen
Ik raad Vandebron aan.
22 February, 16:56 J Schoonhoven Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
gevraagd door Easuswitch
Ik raad Nuon aan.
22 February, 15:59 A Middendorp Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
zeer tevreden over het vorenstaande
Ik raad ENGIE aan.
22 February, 15:12 T Visser Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
om andere klanten in zicht te geven.
Ik raad Eneco aan.
22 February, 04:49 J Jurgens Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
De verbruiks app van oxxio is beter en makkelijker en overzichtelijker dan nuon
Ik raad Nuon aan.
21 February, 11:20 S Visser Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Overstap is zonder problemen gelopen
Ik raad ENGIE aan.
21 February, 10:27 J.L.R. Toemen Beoordeling: 6,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Iedere energieleverancier heeft het recht om te weten hoe de klant over hem denkt
Ik raad Greenchoice aan.
21 February, 08:59 W Rest Beoordeling: 7,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
alles goed gegaaan
Ik raad E.ON aan.
21 February, 08:15 J Beckers Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles is automatisch geregeld.
Ik raad ENGIE aan.
20 February, 20:36 H Rozema Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Geen gebruik gemaakt van de online hulp. Overstap is prima verlopen alleen ingangsdatum was anders dan ik had aangegeven.
Ik raad ENGIE aan.
20 February, 10:39 E Belaert Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik heb diverse malen met Nuon en Essent contact moeten opnemen omdat ik het idee had dat zij langs elkaar heen werkten en Essent niet op de hoogte was van mijn overstap. De verrekening was me ook niet helemaal duidelijk.
Ik raad Nuon aan.
20 February, 08:24 E Wit Beoordeling: 4,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Net gestart, alleen ervaring met het overstap traject
Ik raad Eneco aan.
20 February, 08:22 S Hoeve Beoordeling: 3,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
te vroeg voor beoordeling. Nauwelijks ervaring met nieuwe leverancier.
Ik raad E.ON aan.
19 February, 17:27 N.L. Mookhoek Beoordeling: 5,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Omdat dit gevraagd wordt! Overigens, ben ik tevreden omdat transparantie de boventoon viert! Online hulp en Klantenservice is voor mij niet van toepassing geweest. Duurzaamheid, ik wil gewoon de laagste prijs. Dus kernenergie heeft absoluut mijn voorkeur, maar dan zal de energiebelasting veel hoger worden gezien de lagere inkomsten voor de staat. Het maakt dus absoluut niets uit of je nou groene stroom of op welke manier geproduceerde stroom koopt!!
Ik raad Nuon aan.
19 February, 16:33 L Schoonbeek Beoordeling: 6,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Bij easy switch kwam er een bedrag uit van €182 bij Nuon, terwijl we op een maandbedrag van €235 zijn gezet. Heb de standen ook nog ruim genomen. Weet wel dat we het bedrag kunnen aanpassen. Toch vind ik het niet helemaal eerlijk omdat je toch kijkt naar het goedkoopste bedrag, uiteindelijk valt deze hoger uit, niet correct van jullie. Volgend jaar niet weer bij easy switch.
Ik raad Nuon aan.
19 February, 15:14 R Jansen Beoordeling: 7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Betaling: De toegezegde cashback ontvang ik pas na een jaar als alle afschrijvingen zonder problemen zijn verlopen. Maar dat proces heb ik niet altijd zelf in de hand. Krijg ik nog eerst een bericht van De Bron om een afgewezen betaling direct alsnog te voldoen? Het mogelijk \'per ongeluk\' mislopen van de Cashback zou ik wel bezwaarlijk vinden. Online Hulp: Er is nog geen mobiele-app van Van de Bron die actueel verbruik registreert en via de website is er alleen maandelijks verbruik te volgen. Dat vind ik onvoldoende info. Klantservice: De toezegging dattie komt is nog niet voldaan. Duurzaamheid: het compensatie project voor Gas-CO2 is niet een vrije keuze, omdat ik via easyswitch ben binnengekomen. Er is nu een project in China aangewezen. Ik vind dat zonde, omdat er ook best projecten in Nederland van deze bijdrage gebruik kunnen maken. Al met al zie ik nog geen voordeel van mijn switch van Greenchoise naar Van de Bron. Maar Van de Bron hoort zeker bij de toppers wat duurzaamheid betreft.
Ik raad Vandebron aan.
19 February, 12:19 J Meulendijks Beoordeling: 5,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
van 1 januari maken ze gewoon 2januari .en van 1jaar contract maken ze gewoon nog geen 11 maanden. Met heel heel veel moeite heb ik dat kunnen veranderen.
Ik raad Nuon af.
19 February, 09:47 G Wijnhoven Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Oxxio heeft wel 6 keer om de meterstanden gevraagd. Iedere keer gewoon doorgegeven.
Ik raad Oxxio aan.
19 February, 09:35 J Ezendam Beoordeling: 7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik kan nog geen juiste beoordeling geven, omdat ik nog nagenoeg geen con tact heb gehad het E-On. Zij leveren pas energie sinds 8 februari. dus 11 dagen geleden. Het enige wat ik heb gedaan is het maandelijkse voorschot met 10% naar beneden bijgesteld, want de verbruikswaarden (meterstanden) waren ook zeker 10% te hoog ingeschat. Onze gezinssituatie is veranderd, vandaar minder verbruik. Voor de rest is het afwachten, dus een beoordeling na 1 dagen is veel te vroeg. Onthoud het spreekwoord: \"Prijs de dag niet voor het avond is\" !!! Maar....so far, so good.
Ik raad E.ON af.
19 February, 08:44 J Heesch Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik ontvang nu ongeveer anderhalve maand energie van Energiedirect.nl. de overgang van VandeBron naar Energiedirect is vlekkeloos verlopen. Zowel van VandeBron als van Energiedirect tijdig en correct info ontvangen over de energieleveranties, eindnota respectievelijk start van energielevering en maandelijkse energievoorschot. De website van Energiedirect is zeer duidelijk, overzichtelijk en compleet v.w.b. voorschotbedrag, specificering van energieleveranties, e.d.
Ik raad Energiedirect.nl aan.
18 February, 12:28 P Ligtvoet Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles is prima verlopen
Ik raad Nuon aan.
17 February, 18:13 A Idrissi Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik ben tevreden
Ik raad Nuon aan.
17 February, 13:29 G Bongaarts Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
niet nodig
Ik raad Energiedirect.nl aan.
17 February, 07:54 P Niessen Beoordeling: 2,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
De kale prijs die ik aan Nuon moet betalen is hoger dan de prijs volgens het contract met easyswitch
Ik raad Nuon af.
17 February, 07:23 H Groen Beoordeling: 9,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
nvt
Ik raad ENGIE aan.
16 February, 20:30 J Verbeek Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
alles prima geregeld
Ik raad Energiedirect.nl aan.
16 February, 10:24 M Nooijen Beoordeling: 4,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Men vroeg mij géén meterstanden op per 1-1-2018. Ik heb 3 x moeten pogen , en met lange wachttijden, om op mijn eigen initiatief mijn meterstanden kwijt te kunnen, anders kon Essent ook geen eindnota maken. Mijn eerste voorschotnota van januari 2018 werd pas in februari gëind. Het in hun officiele acceptatieschrijven aangegeven maandelijkse voorschotbedrag ad € 122,= werd daarbij zonder enige voorkennis op € 157,= vastgesteld. De telefonische bereikbaarheid van NUON is naar mijn mening bar slecht. Ik heb daarom zelf mijn termijnbedrag maar teruggezet naar € 130,=. Ben overigens wel zeer ernstig benieuwd hoe dat aan het eind van het contractjaar de \"entree-korting\"van € 310,= zal worden verrekend. Zal dit secuur bijhouden. Gelukkig ben ik nog panellid van de Consumentenbond..............
Ik raad Nuon af.
16 February, 07:10 P Verbunt Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Helemaal oke!
Ik raad Nuon aan.
15 February, 10:44 P Thijssen Beoordeling: 7,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
De overstap verliep vlekkeloos. De betaling gaat automatisch en de prijs was duidelijk. Ik heb nog geen contact met de klantenservice gehad, kan dit dus niet beoordelen. Hetzelfde geldt voor de online hulp en de duurzaamheid. Moest sterren invullen en heb er dus 3 sterren van gemaakt. Maar eigenlijk kan ik dit niet beoordelen.
Ik raad Eneco aan.
15 February, 07:35 J Langevoord Beoordeling: 6,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Nog weinig ervaring met deze leverancier
Ik raad Eneco aan.
15 February, 07:17 J Taillie Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
prima geholpen en snelle service
Ik raad Energiedirect.nl aan.
14 February, 16:31 P Teunis Beoordeling: 9,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
tot opheden zeer tevreden
Ik raad Energiedirect.nl aan.
14 February, 15:41 M Hendrikx Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles is erop gericht om op een zo eenvoudig mogelijke manier over te stappen. Geven je een mail als je vooraf betalingen te laag blijken te zijn. Kun je dan makkelijk wijzigen. Jammer dat de App op de iPhone niet werkt. Op de PC werkt wel alles conform.
Ik raad Energiedirect.nl aan.
14 February, 12:58 P Schuijer Beoordeling: 7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
ben kortgeleden afnemer van eneco geworden. nog weinig ervaringen
Ik raad Eneco aan.
14 February, 10:58 I Bakker Beoordeling: 4,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik heb meerdere malen aan de telefoon aangegeven dat ik 1 telwerk heb ipv 2, maar de mails bleven tot vervelends aan toe komen met steeds de zelfde vraag.
Ik raad Energiedirect.nl af.
14 February, 09:32 H Schaake Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Overstap ging vlekkeloos
Ik raad Vandebron aan.
14 February, 08:16 P Boers Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles prima geregeld.
Ik raad ENGIE aan.
13 February, 17:56 M Derks Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
de overstap is prima verlopen.
Ik raad Oxxio aan.
13 February, 17:47 A Dijkstra-Nettinga Beoordeling: 4,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
omdat de overstap heel soepel is verlopen
Ik raad ENGIE aan.
13 February, 17:40 J Bouwmeester Beoordeling: 7,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
EasySwitch heeft alles geregeld laatste drie vragen nog geen ervaring mee
Ik raad Energiedirect.nl aan.
13 February, 09:34 G Steinebach Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
alles is geruisloos verlopen
Ik raad Energiedirect.nl aan.
12 February, 17:30 F Schoonebeek Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Duidelijkheid zoals ik het tot dusver ervaren heb.
Ik raad Essent aan.
12 February, 07:16 J Swakhoven Beoordeling: 4,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Onduidelijke informatie over slimme meter
Ik raad ENGIE af.
11 February, 15:18 S. Osietsky Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
ik vind gewoon goed
Ik raad Greenchoice aan.
11 February, 14:45 A Roolvink Beoordeling: 9,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles volgens afspraak
Ik raad Energiedirect.nl aan.
11 February, 10:50 D Mous Beoordeling: 3,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
ik kan met geen mogelijkheid een account aanmaken voor mijn delta. 2x contact gehad met delta en ben hier niet verder meegekomen. Geeft steeds aan dat het e.mail adres al in gebruik is, na verschillende pogingen. Wacht nu op het betalingsbericht om mijn bedrag te kunnen herzien. Tot nu toe nog niets ontvangen.
Ik raad Delta energie af.
11 February, 09:53 H Braak Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Overstap ging heel eenvoudig.
Ik raad Nuon aan.
11 February, 09:22 M. Molenaar Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
De klantenservice is goed te bereiken en ze werken erg snel en duidelijk. De online portaal is overzichtelijk en je kunt je maandelijkse tarief erg makkelijk aanpassen.
Ik raad Greenchoice aan.
10 February, 17:57 E Nijland Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles goed en snel geregeld.
Ik raad Energiedirect.nl aan.
10 February, 11:00 D Heer Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
alles goed geregeld
Ik raad ENGIE aan.
10 February, 10:53 H Thijssen Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
probleemloos
Ik raad ENGIE aan.
10 February, 10:29 N Vierkant Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Goedkoop
Ik raad ENGIE aan.
10 February, 08:13 G Stoop Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles goed gegaan , dus geen contact hoeven op te nemen met oxxio
Ik raad Oxxio aan.
10 February, 08:03 B Brukx Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Kan nog niet echt een beoordeling geven omdat we er pas een goede maand bij zijn maar tot op heden ben ik tevreden met alles.
Ik raad Energiedirect.nl aan.
10 February, 07:54 H Schoone Beoordeling: 5,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Chaos bij account aanmaken, 7 x moeten bellen. Kreeg op een gegeven moment 3 klantnummers. Nooit geen OXXIO meer
Ik raad Oxxio af.
10 February, 07:53 H Blom Jaquet Beoordeling: 2,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
De overstap is nooit gestart.
Ik raad E.ON af.
10 February, 07:49 L Wouters Beoordeling: 9,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Dit vind ik
Ik raad Nuon aan.
10 February, 07:24 A Vermaire Beoordeling: 7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik ben nog te kort lid van oxxio om te oordelen
Ik raad Oxxio aan.
09 February, 20:19 M Obijn-Kevenaar Beoordeling: 4,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
de administratieve overstap was moeizaam voora lhet doorgeven van de meterstanden, klantenservice was niet bereikbaar
Ik raad Nuon af.
09 February, 17:44 J Brink Beoordeling: 7,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Tot op heden geen klachten maar ook geen contact gehad.
Ik raad Oxxio aan.
09 February, 15:44 A Olie Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
kwam er als goedkoopste uit
Ik raad Oxxio aan.
09 February, 13:20 J Lemmens Beoordeling: 6,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
nvt
Ik raad Nuon af.
09 February, 11:07 J Plasmans Beoordeling: 6,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Delta heeft bij mij de meterstand per 31-12-2017 niet opgevraagd omdat men er, ten onrechte, van uitging dat de standen uitgelezen konden worden. Ik heb daarom de standen telefonisch aan hen door moeten geven.
Ik raad Delta energie aan.
09 February, 11:00 J Kuik Beoordeling: 4,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik gebruik TOON van Eneco, al eens gevraagd dat als ik in TOON kijk ik dan gelijk wil zien of ik binnen mijn jaarcontact blijf maar Eneco gaat van gemiddelde uit over een aantal jaren Kan zijn dat ik jaren weinig hebt gebruikt, en de situatie nu is veranderd Ik wil alleen alles weten van mij huidig jaarcontract, en niets uit het verleden.
Ik raad Eneco af.
09 February, 08:31 R Bont Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
De Engie app werkt niet !
Ik raad ENGIE aan.
09 February, 08:15 B Dillen Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
omdat het de overdracht soepel verlopen is
Ik raad Qurrent aan.
09 February, 07:46 L.J Blommert Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
omdat een (vrijwillige) beoordeling gevraagd wordt door Easyswitch
Ik raad Essent aan.
09 February, 07:40 D Blok Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Omdat ik tot nu erg tevreden ben. App is ook erg handig!
Ik raad Oxxio aan.
08 February, 08:34 H Saes Beoordeling: 7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
ik heb nog niets terug ontvangen van pure energie slechte zaak .Hoop dat het straks bijjullie beter gaat !!Tot nu toe gaat alles god bij jullie !!!!
Ik raad Oxxio aan.
08 February, 08:10 A Verkoyen Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles is glad en vlotjes verlopen zonder strubbelingen. Voor de overstap heeft NUON mij voorzien van een uitgebreide inlichting over de prijzen en het verdere verloop. Prima.
Ik raad Nuon aan.
07 February, 19:03 M Schrijver Beoordeling: 9,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Gewoon goed. Alleen klopte de korting niet bij mijn 1ste contract. Dit was snel opgelost. Vandaar 4 sterren voor het overstapproces (was veroorzaakt door Energiedirect)
Ik raad Energiedirect.nl aan.
07 February, 07:47 D. Streumer Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ter info
Ik raad Budget Energie aan.
07 February, 07:14 J.G.W. Haazen Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
duidelijke prijzen, destijds over gestapt ivm scherpe prijs voor gas en goede prijzen voor terug leveren stroom.
Ik raad Greenchoice aan.
06 February, 12:50 J Katsman Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Omdat ik tevreden ben. Easyswitch website functioneerde een aantal malen slecht, maar met de snelle telefonische ondersteuning kwam het goed.
Ik raad Delta energie aan.
06 February, 09:30 H Asselt Beoordeling: 9,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
omdat ik tevreden ben
Ik raad Energiedirect.nl aan.
05 February, 14:56 M Kamphuis Beoordeling: 6,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Redelijk goed
Ik raad Nuon aan.
05 February, 09:46 W Oudsten Beoordeling: 9,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Wat ze beloofd hebben doen ze.
Ik raad Energiedirect.nl aan.
05 February, 08:01 A de Laat Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Heb helaas bij het onderdeel prijsinzichten 1 ster gegeven. Bij de easyswitch site kwam bij de vergelijking een heel ander maandbedrag uit. Delta diende een 1 e maandbedrag in van 37 euro meer per maand! Dus wie geeft geen juiste info ?
Ik raad Delta energie af.
04 February, 21:54 F.F. Poel Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
alles perfect geregeld!
Ik raad Budget Energie aan.
04 February, 13:56 Dennis Beoordeling: 9,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
- Zeer tevreden.
Ik raad ENGIE aan.
04 February, 11:51 J Boer Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Goede prijsstelling en een leuke korting. Niet de allervoordeligste toen ik ging overstappen, maar had in het verleden al goede ervaring met Energie Direct. Dus de keus was snel gemaakt.
Ik raad Energiedirect.nl aan.
04 February, 09:09 M Pruijmboom Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Omdat jullie er om vragen.
Ik raad Energiedirect.nl aan.
04 February, 07:56 B.J. van Vegtenbisschop Beoordeling: 3,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Super slecht. Ik krijg wekelijks een brief dat ik mijn meterstanden moet doorgeven. Ik heb een slimme meter dus dat moet niet nodig zijn. Toen toch maar besloten de meterstanden door te geven. Ik heb een dubbele teller, maar kon maar 1 tellerstand doorgeven. Weer een bief of ik de meterstand wou doorgeven. Nogmaals bellen met het bedrijf, uitleggen dat ik twee tellers heb. Gelukkig hoefde ik het niet door te geven want ik heb een slimme meter, aldus Nuon (je meent het?). Een week later weer een brief of ik de meterstanden wil doorgeven. Toen maar gewoon teller 1 + 2 bij elkaar opgeteld want ik kon nog steeds maar 1 raamwerk doorgeven. Vervolgens blijf ik krijg ik meldingen dat de stand te laag is terwijl de eindstand overeen komt met de eindstand van mijn vorige leverancier + het verbruik tot nu toe. Beetje jammer Cindy Kroon, directeur klanten (als dat geen fictieve naam is trouwens).
Ik raad Nuon af.
03 February, 15:01 H ans de Boer Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
betaling en online hulp kan ik nog niet beoordelen
Ik raad ENGIE aan.
03 February, 09:21 K Koot Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
In het verleden ook al bij deze leverancier klant geweest, en alles was toen zeer goed verlopen.
Ik raad Essent aan.
03 February, 07:40 J Zwagemakers Beoordeling: 6,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik kan het niet beoordelen. Er was een fout gamaakt met mijn postcode en daardoor met mijn adres. Dat lan niet aan Engie. Ze hebben dat netjes opgepakt. Ik raad qnderen aan met easyswitch te contacten voor een jaarlijkse overstap
Ik raad ENGIE af.
02 February, 15:47 G Verwey Beoordeling: 6,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ben tot nu tevreden
Ik raad ENGIE aan.
02 February, 13:22 J Lier Beoordeling: 7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Nog weinig contact gehad met Engie. Wat ber moest gebeuren is ok.
Ik raad ENGIE aan.
02 February, 08:47 D Rijssen Beoordeling: 5,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik ben pas overgestapt moeilijk om nu al een beoordeling te geven
Ik raad Energiedirect.nl aan.
02 February, 08:31 L Adams Beoordeling: 9,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Omdat ik tevreden ben
Ik raad Oxxio aan.
02 February, 08:23 M. Bellahssen Beoordeling: 3,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
als je een betalingsherinnering krijgt moeten ze niet de gemeente in de cc zetten
Ik raad Budget Energie af.
02 February, 08:11 R. den Boer Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Geen problemen ondervonden en overdracht meterstanden etc goed
Ik raad Energiedirect.nl aan.
02 February, 08:11 C de Vries Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ben zeer tevreden met het overstapproces.
Ik raad Energiedirect.nl aan.
01 February, 21:38 M Heukels Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Nog geen problemen ervaren met Qurrent, telefonisch contact ging prima, en mijn maandbedrag kon echt heel simpel aangepast worden
Ik raad Qurrent aan.
01 February, 21:28 G Post Beoordeling: 5,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik kan geen beoordeling geven ik krijg vanaf 1 februari pas gas en strom van jullie. Dus kijk niet naar de sterren .
Ik raad Nuon aan.
01 February, 19:51 G Damhuis Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Om anderen mijn bevindingen te laten zien. (Heeft nog geen contact gehad met de klantenservice)
Ik raad Oxxio aan.
01 February, 17:38 L Gerritsen Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Om de drempel voor het overstappen te verlagen
Ik raad Eneco aan.

Vergelijk internet, tv en telefonie

Zojuist overgestapt