Wil jij meer weten over UnitedConsumers? Wij hebben zoveel mogelijk informatie over de leverancier voor je op een rijtje gezet: tarieven, contactgegevens, beoordelingen, veelgestelde vragen en meer. Meteen de actietarieven en loyaliteitsbonussen van UnitedConsumers bekijken kan natuurlijk ook. Vergelijk energieprijzen om te zien welk energieproduct bij jouw verbruik past.

Over UnitedConsumers

UnitedConsumers heeft zijn hoofdkantoor in Eindhoven en is in 2000 opgericht vanuit het bedrijf: ‘tanken met korting’. In de volgende jaren groeien ze uit tot een consumentencollectief waarbij ze zorgverzekeringen, telefoon abonnementen en stroom en/of gas tegen een gereduceerd tarief kunnen aanbieden. In 2008 heeft UnitedConsumers Energie een leveringsvergunning van het AMC gekregen. De energie die zij leveren kopen ze in bij ENGIE. Het consumentencollectief van UnitedConsumers bestaat uit meer dan 500.000 klanten.

UnitedConsumers Tarieven

UnitedConsumers biedt contracten met vaste en variabele energieprijzen aan. Bij een contract met een vaste energieprijs, blijft het tarief gedurende de contractperiode gelijk. Dit kan voor één of meerdere jaren het geval zijn.
Het getoonde tarief voor stroom en gas is inclusief energiebelasting en 21% btw. De tarieven zijn gebaseerd op basis van een nieuw modelcontract met een verbruik tot 10.000 kWh stroom en 170.000m3 gas. De terugleververgoeding is gebaseerd op het enkeltarief.
Als je instapt kunnen de tarieven anders zijn dan hieronder getoond. Kijk voor de meest actuele tarieven op energieprijzen. Voor de terugleververgoeding kan je terecht op terugleververgoeding.

Product Tarief
Stroom enkel € 0,265
Stroom normaal € 0,280
Stroom dal € 0,248
Gas € 1,199
Terugleververgoeding € 0,050

Laatste update: 2 oktober 2024

variabele tarieven UnitedConsumers Energie

Daluren van UnitedConsumers

Alleen als jij een meter met een dubbel telwerk hebt of een slimme meter maak jij gebruik van het daltarief. Met een enkele meter betaal je een bedrag wat een combinatie is tussen het laag- en hoog tarief.

Wanneer de dal- en piekuren zijn hangt af van je netbeheerder. De energieleverancier heeft hier niks over te zeggen. Afhankelijk van de regio waar je in woont kunnen de dal- en piekuren verschillen. In de tabel hieronder staat per provincie wanneer de dal- en piekuren zijn.

Provincie Daluren
Groningen 23:00 – 07:00
Friesland 23:00 – 07:00
Drenthe 23:00 – 07:00
Overijssel 23:00 – 07:00
Gelderland 23:00 – 07:00
Flevoland 23:00 – 07:00
Utrecht 23:00 – 07:00
Noord-Holland 23:00 – 07:00
Zuid-Holland 23:00 – 07:00
Noord Brabant 21:00 – 07:00
Limburg 21:00 – 07:00
zonne energie UnitedConsumers Energie

Terugleververgoeding van UnitedConsumers

Bij UnitedConsumers krijg je als terugleververgoeding het kale leveringstarief incl. btw. Dit kan dus voor iedereen anders zijn. Je hebt alleen recht op een terugleververgoeding wanneer je zelf energie opwekt met zonnepanelen.
Aan het eind van het jaar zal je energieleverancier gaan salderen. Dan wordt er gekeken hoeveel energie jij hebt opgewekt en hoeveel jij hebt verbruikt. Als je meer hebt opgewekt dan je hebt verbruikt kan het zo zijn dat je geld terug krijgt van UnitedConsumers. Bij UnitedConsumers mag je onbeperkt blijven terugleveren.

Loyaliteitsbonus of cashback

Energieleveranciers bieden via vergelijkingswebsites zoals EasySwitch.nl loyaliteitsbonussen of cashbacks aan, deze worden aan het eind van het eerste contractjaar uitgekeerd. Voorheen waren dit welkomstkortingen, maar met de komst van de nieuwe opzegboete is er ook een wijziging in de regels rondom een welkomstkorting. Energieleveranciers zijn nu verplicht de welkomstkorting binnen 2 maanden uit te keren. Om voor jou toch het goedkoopste contract aan te kunnen bieden en ervoor te zorgen dat je minimaal een jaar bij de leverancier blijft bieden ze nu loyaliteitsbonussen aan. De loyaliteitsbonus die je bij ons op de website vindt, zal je niet tegenkomen op de website van UnitedConsumers zelf.


Welke contracten heeft UnitedConsumers

UnitedConsumers biedt zowel vaste als variabele energiecontracten aan met een looptijd van één, drie of vijf jaar. Binnen deze contracten wordt er onderscheid gemaakt tussen groene contracten, grijze contracten en gecombineerde contracten. Gecombineerd wil zeggen dat het uit zowel groen als grijze stroom kan bestaan.

Waar haalt UnitedConsumers de energie vandaan?

Soort energie Product % duurzaam
UnitedConsumers Energie 100% Windenergie EU 100% duurzaam
Engie Nederland 19,7% Windenergie EU
10,1% Waterenergie EU
1,6% Biomassa
3,5 % Zonne-energie EU
65,1% Aardgas
44,9% duurzaam
groen UnitedConsumers Energie

Hoe ziet WISE de energieleverancier UnitedConsumers?

WISE geeft UnitedConsumers een 4,0 in hun groene energievergelijker 2021 Het cijfer is opgebouwd uit drie onderdelen: investeringen, inkoop en levering. Voor UnitedConsumers liggen de kansen bij het inkoopbeleid. Ze zouden dit kunnen verbeteren door meer energie direct bij de bron in te kopen.

Voor ons eigen duurzaamheidslabel kijken wij naar het energiecontract dat wordt aangeboden via ons; is dat groen, grijs of gecombineerd. Wij vinden dat een groen contract alleen het label duurzaam mag krijgen wanneer de stroom in Nederland wordt opgewekt via hernieuwbare bronnen; wind, water, zon. En wanneer het gas minstens CO2-gecompenseerd is. Het kan dus voorkomen dat het gehele energiebedrijf binnen het onderzoek van WISE minder scoort. Maar dat het energiecontract in onze vergelijker hoog staat onder duurzaamheid. Dat betekent dat het product wat ze via ons aanbieden volgens onze maatstaven duurzaam is.
Wij laten altijd het cijfer van WISE in onze vergelijker zien, zodat jij zelf kan beslissen of je bij deze energieleverancier aangesloten wilt zijn of niet.


Wat te doen bij verhuizen

Je moet zelf aangeven bij UnitedConsumers als je op het punt staat om te verhuizen. Je kan dit digitaal via het online verhuisformulier of telefonisch doorgeven. Je moet uiterlijk twee weken voordat je verhuist aan UnitedConsumers je nieuwe adres hebben doorgegeven. Zorg dat je binnen vijf dagen na je verhuizing de meterstanden van je oude en nieuwe woning doorgeeft. Het liefst met een handtekening van jou erbij.
UnitedConsumers ziet een verhuizing niet als geldige reden om tussentijds je contract bij op te zeggen. Je neemt dus het contract mee naar je nieuwe woning. Dit betekent niet dat je een geheel nieuw contract hebt. Je neemt je oude contract mee met de oude voorwaardes en resterende looptijd.
Als je tijdelijk twee adressen hebt dan zal UnitedConsumers op beiden adressen gas en/of elektriciteit leveren. Zodra je geen gas en/of elektriciteit meer nodig hebt bij jouw vorige woning moet je zelf dat contract opzeggen.

contract UnitedConsumers Energie

Opzeggen UnitedConsumers

Opzeggen bij UnitedConsumers kan telefonisch door te bellen naar de klantenservice of door ze te mailen. Ze hanteren de wettelijke opzegtermijn van 30 kalenderdagen. Let er wel op dat je een opzegvergoeding moet betalen als je vroegtijdig je contract opzegt. De hoogte van de opzegboete is afhankelijk van het soort contract en de resterende looptijd. Dit kun je nalezen in de contractvoorwaarden van UnitedConsumers.

UnitedConsumers vergelijken met andere energieleveranciers

Je zoekt een nieuwe energieleverancier en overweegt een overstap naar UnitedConsumers? Maak gebruik van onze energievergelijker. Je krijgt een overzicht van meerdere energieleveranciers en hun tarieven. Vergelijk verschillende mogelijkheden en vind de energieleverancier met de beste voorwaarden tegen de scherpste prijs.

Vergelijk Energie


Beoordeling klantervaringen
7,7
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Beoordeling Easyswitch
7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Gemiddelde beoordeling:
7,4 uit 10

Klantervaringen

25 October, 10:22 H. Hommes Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
De overstap is probleemloos gegaan, verder duidelijke informatie mbt maandbedragen.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
17 July, 09:42 T. Brink Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Krijg zeer veel ongevraagde mails
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
17 July, 07:18 J. Willemsen Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Tot nu toe is alles goed en vlotjes verlopen. Ben net nieuw maar dit is een zeer goede start.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
13 July, 07:23 B. Damen Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
omdat ik zo tevreden ben
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
06 July, 18:35 I. Reede Beoordeling: 4,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik had op mijn oude adres als leverancier UnitedConsumers’s en was tevreden. Nu hebben we kort geleden een huis gekocht, daar wilde ik stroom van UnitedConsumers’s, en geen gas, dat wou ik van Fenor. Dit werd beantwoord met pesterij door bijden. Volgens UnitedConsumers’s was ik na meer dan een jaar trouw mijn maandelijkse rekeningen betalend ineens niet meer credit waardig en moest ik als ik akkoord ging een groot gedeelte van het jaarbedrag in een keer betalen. De manier waarop ze mij af wilden wimpelen vond ik niet netjes, voor mij geen UnitedConsumers’s meer. Nu bij Eneco, door hun wel netjes behandeld.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
12 May, 20:43 P. Kuipers Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
geeft heel andere prijzen dan wat ze afschrijven.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
30 April, 11:15 C. Simoes Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik ben heel tevreden over United Consumers. Heel vriendelijk mensen aan de telefoon .
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
29 April, 08:44 K. Mulder Beoordeling: 9,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Professionele hulp en het overstappen ging dank zij jullie gesmeerd.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
16 April, 18:07 T. Oosterbroek Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ales gaat naar wens.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
03 April, 16:56 T. Schiphorst Beoordeling: 9,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
zeer tevreden.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
30 March, 14:21 C. Trouwborst Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Goed verlopen
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
14 March, 12:20 R. Weller Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
De overstap is 1maart ingegaan, heb nog niet veel ervaring hoe alles geregeld is.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
04 February, 11:54 S. Kouwenhoven Beoordeling: 7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
kan er weinig overzeggen, afgelopen zondag pas gestart met united consumers. vraag het over een half jaar nog eens.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
22 January, 09:32 H. Thijssen Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
alles probleemloos. aanpassing voorschot na een telefoontje. prima
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
15 January, 10:02 N. Kuipers-Graafstra Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Het ging allemaal erg vlot en overzichtelijk!
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
13 January, 08:27 M. Rolfini Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Top
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
12 January, 09:42 J. Henkes Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
alles goed en snel
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
11 January, 12:53 C. Brinkerink Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik ben goed te vreden met jullie bv.en jullie zijn super klantvriendelijk.mvg
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
08 January, 09:35 F. Sam-Sin Beoordeling: 5,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Een prijsopgave of calculatieberekening met het jaarverbruik biedt een Maandbedrag vooraf maar in het contract staan afwijkende waarden. En vooral \'onderbouwd\' met zeer dubieuze argumenten
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
07 January, 10:36 R. Termeer Beoordeling: 7,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
overstappen zonder problemen verlopen
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
04 January, 16:03 T. Orsouw Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
geen problemen gehad
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
31 December, 11:17 R. Ruiterman Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Goede prijs/kwaliteit verhouding
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
30 December, 10:50 H. Van Loon Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Betalingen heb ik een 2 gegeven. Als je 2 verschillende afschrijvingen krijgt per maand 1 voor gas en 1 voor elektriciteit dan heb je je systemen nog niet op orden. Ik kreeg een contract voor dubbel tarief terwijl ik enkel tarief heb aangevraagd?
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
29 December, 08:26 D. Goede Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
We stappen elk jaar over en zijn eerder bij United Consumers geweest. Nooit problemen ondervonden en altijd fair behandeld.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
28 December, 09:40 A. Barneveld Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Prima geregeld.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
25 December, 19:38 E. Rouendal Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Omdat jullie alles voor mij regelen en zelf bijna niets hoef te doen, ik ben jullie erg dankbaar
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
25 December, 10:20 H. Lotterman Beoordeling: 6,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Levering door UC is nog maar net begonnen, nog geen termijnbedrag betaald, kortom nog weinig ervaring daarom vooral drie sterren toegekend. Vind wel dat ze wat veel reclame maken voor hun andere producten zoals
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
24 December, 09:50 K. Horst Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Niet alle punten zijn goed te beoordelen, omdat we er (nog) niet mee te maken hebben gehad. Overstap ging probleemloos, dus klantenservice of online hulp hebben we geen contact gehad.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
24 December, 07:14 H. Wit Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles is goed en gemakkelijk verlopen.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
21 December, 09:54 K. Buckens Beoordeling: 3,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Het uiteindelijke aanbod was niet in overeenstemming met het aanbod op de vergelijkingssite. Zit volgens mij dicht bij misleiding.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
20 December, 18:31 D. Glas Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
alles ok
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
19 December, 16:36 H. Vernig Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alleen betalingen weet ik nog niet.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
19 December, 08:40 H. Jong Beoordeling: 3,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Prijs per maand 50 euro hoger dan ik bij Essent betaalde en ~ 40 meer dan volgens site Easyswitch nl 107 euro per maand!
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
18 December, 11:14 L. Maat Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Bij de overstap heeft Liander het uitlezen van de slimme meter aangezet, zonder onze toestemming. Ik zie dit ook terug op de eindafrekening van Vattenfall. Hiermee wordt de privacy van mij geschonden en de AVG overtreden. Of United Consumers hier een rol in heeft gehad is mij onbekend. Ik vindt dit uiterst storend. Ik verwacht ook dat jullie, easyswitch, hierover een melding doen. Dat er data gelekt is.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
18 December, 08:43 K. Huizinga Beoordeling: 9,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ben goed tevreden met de overgang en bericht geving
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
17 December, 10:05 A. Michielsen Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik ga 2 januari 2020 over dus ik kan nog steeds niets zeggen hoe dat alles verloopt. Ik had nog iemand opgegeven daar zou ik € 20 euro van ontvangen .Deze heb ik nog steeds niet ontvangen
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
16 December, 09:32 T. Elzinga Beoordeling: 5,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Heb nog geen ervaring met contacten met UC daar alle contacten via e-mail zijn gegaan en verder ik heel goede contacten heb met ES (al een aantal jaren) die door mij als zeer klantvriendelijk correct worden beschouwd.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
12 December, 10:15 J. Taillie Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Prima overstap zonder problemen.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
08 December, 09:45 M. Klein Beoordeling: 7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik ben van Oxxio overgestapt naar United Consumers en mis nu enorm het inzicht in mijn verbruik. Als ik inlog en op het verbruik klik krijg in de melding dat er een fout is opgetreden en het later opnieuw moet proberen. Daarna word ik meteen uitgelogd. Na weken opnieuw proberen maar eens de meest gestelde vragen doorgenomen, blijkt dat je pas na twee maanden leveren het verbruik kan inzien. Wellicht ben ik verwend met mijn vorige leverancier, maar ik vind dit een minpunt!
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
08 December, 09:27 P.C.M. Voerman-Akkermans Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Met de betaling, online hulp en klantenservice heb ik nog geen ervaring na 9 dagen! Vraag het me over 6 maanden maar nog eens
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
07 December, 07:12 G. Wichers Beoordeling: 7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Soepele overstap. Alleen helaas geen app om het verbruik te zien en op de site gaat dat ook nog niet helemaal fantastisch.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
06 December, 08:19 G. Branbergen Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Is gewoon de goedkoopste
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
05 December, 15:13 H. Hoogland Beoordeling: 4,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik heb het contract binnen de 14 dagen geannuleerd. Reden ; afzonderlijke contracten voor gas en stroom. Uw overzicht gaf aan totale maandkosten € 42,00 ,United gaf aan € 82,00. Meerdere malen klantservice hierover gesproken. Min. per maand aan stroom € 15,00 en de maandkosten gas verlagen was zeer onverstandig i.v.m. navordering gasverbruik. Advies betaal € 82,00/maand en je krijgt na 14 maanden( febr. 2022) het teveel betaalde (=ca. € 500,00! ) dan terug. Ervoer dit als merkwaardig én ik wil uiteraard het voordeel gewoon maandelijks hebben. Overigens het toen aangehaalde overzicht, mijn verbruik stroom, via de netwerkbeheerder klopt ook voor geen meter! We hebben al 7 jaar zonnepanelen en hebben al deze jaren méér terug geleverd dan verbruikt.( gem. 200 kWh.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
05 December, 15:08 B. Oostveen Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Nog te vroeg
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
03 December, 07:06 A. Heus Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Hulp niet nodig gehad, duidelijke site, nu al heel vaak via jullie overgestapt goede service!
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
01 December, 12:31 J. Velthuis-Nijhuis Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Super goed geregeld
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
29 November, 07:04 patrick Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
zeer tevreden geen problemen gehad
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
26 November, 07:11 D. Berhitu Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Betaalbaar
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
24 November, 09:05 J. Weem - Van Gemert Beoordeling: 7,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
goed
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
21 November, 08:11 W. Stuiver Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
nvt
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
19 November, 07:19 J. Franscoise Beoordeling: 7,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik kan op de site van Mijn UnitedConsumers de beginstanden van de energiemeters niet terugvinden.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
16 November, 08:33 R. van Hattem Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Telefonische bereikbaarheid was zeer goed. Klantgerichte hulp en snelle bevestiging van afspraken.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
20 October, 09:08 R. Thelosen Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
15 October, 08:31 J. Ruisendaal Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Tot nu toe gaat alles naar wens.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
12 October, 08:15 U.M. Sahin Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles verliep voorspoedig.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
11 October, 15:52 J. CATE Beoordeling: 9,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Omdat ik de afrekening van de vorige leverancier ontving waarbij ik geld retour mocht ontvangen
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
11 October, 07:48 S. Michielsen Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles verloopt tot nu toe prima!
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
06 October, 08:36 W. Verwijs Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
xxx
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
06 October, 07:23 H. Ummels Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
easyswitch is prima
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
01 October, 10:23 H. haar Beoordeling: 6,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Met name duurzaamheid is slecht. Ik woon in een appartement waar we onlangs zonnepsubsidie panelen hebben geplaatst . via de zgn postcoderoos zou ik van mijn energie leverancier subsidie terugkrijgen. UC geeft echter aan dat ze daar niet aan meedoen. Ik ben dus ondertussen alweer bij ze weggegaan mbt elecriciteit
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
01 October, 09:37 M. Linderhof Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
goed
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
28 September, 09:24 J. eikenboom Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles over u.c. Is positief
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
25 September, 07:54 J. Jelsma Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Omdat ik het zo ervaar
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
24 September, 07:17 G. Oord Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Omdat het goed is
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
23 September, 16:35 M. Neerwijk Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Makkelijk geregeld.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
21 September, 07:53 N. Velraeds Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
plobleemloos overstap
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
18 September, 14:17 E. Smit Beoordeling: 5,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Mij is niet verteld dat er een goede aansluiting zou zijn van de ene energieleverancier naar de andere. Nu moet ik een boete betalen.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
16 September, 10:04 M Tuijp Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Geen problemen. Alles was goed geregeld en ging vanzelf
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
15 September, 07:09 J. Wit Beoordeling: 9,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
goede afhandelingen
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
14 September, 06:51 D.J. Groot Wassink Beoordeling: 7,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Omdat mijn vorige leverancier (Budget energie) uiterst traag is met het afhandelen van het vorige contract, Jaarafrekening per 1/8 nog niet ontvangen; eindafrekening per 26/8 ook nog niet ontvangen.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
12 September, 07:48 B. Vos Beoordeling: 6,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik heb er nog niet veel ervaring mee ,ik vind wel dat ze teveel aan zitten te prijzen zoals mobiele telefoon en autoverzekering
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
10 September, 10:51 W. Duijl van Beoordeling: 6,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Eigenlijk nog geen ervaringen, slechts kontrakten ontvangen en een betaling gedaan
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
09 September, 12:27 J. Oldenburger Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Consumers is misleidend over de te verwachtende tarieven.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
09 September, 08:14 S. Mantel Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Tot nu toe goed tevreden, echter een beetje vreemd dat gas en electra separaat worden afgeschreven. Zijn wij zeker niet gewend.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
09 September, 08:01 C Weijers Beoordeling: 7,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Klantenservice en duurzaamheid niet beoordeeld. Nog geen inzicht in verbruik
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
08 September, 10:00 H. Stratmann Beoordeling: 3,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik heb het contract geannuleerd. Omdat ik geen eenduidig aanbod kreeg, maar gas en E apart. Zodat ik niet kon zien dat wat ik had afgesproken.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
08 September, 07:20 C. Hamminga Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Super tevreden
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
07 September, 07:39 R Sluis Beoordeling: 5,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Betaling van stroom en gas gaat apart van elkaar. Er was een inclusief bedrag aangegeven bij de switch maar dat blijkt nu anders uit te pakken.Dat heeft invloed op de totale kosten wat vooraf niet duidelijk was. Ik heb zelf mijn maandalsten nu naar beneden bijgestwld naar mijn oorspronkelijke kosten maar hoop dat ze uieindelojk niet veel duurder uit gaan vallen inplaats van goedkoper wat toch de bedoeling is van de switch.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
06 September, 10:12 G.H. Lohschelder Beoordeling: 7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Sorry de prijs die we bij u aangeboden kregen klopt wel op papier maar we gaan maandelijks 12 euro p.m meer betalen. Ons verbruik hebben we zeer correct weergegeven. Nu kreeg ik de eerste betaling en nu staan er 2 getallen op 1 van 75 euro en 1 van 12 euro dus het komt nu op 87 euro per maand i.p.v 75 euro per maand. Dit vinden we niet correct hebben inmiddels contact gehad met UnitedConsumers het ene betrof gas en het andere elektra. Juist elektra verbruiken we meer en daar hoeven we maar 12 euro p.m te betalen van deze samenstelling snappen we niks van dus de start is niet fijn en op dit moment zal ik zeker hun niet aanprijzen bij mijn familie.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
05 September, 08:08 M. lugers Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
dat jullie de goedkoopte zijn en de overstap zeer goed is geregeld
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
03 September, 08:53 E. Dreier Gligoor Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Overstap naar United Consumers kwam bij mij zeer positief over.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
01 September, 17:07 J. Sagel Beoordeling: 4,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Zeer slecht beging van overstap die op 1 september zou beginnen. Totaal geen bericht ontvangen dat ik meterstanden moet doorgeven voor gas omdat dit geen slimme meter is. Twee keer gebeld met klantenservice hoe dit zat en ik zou de mail nog krijgen nee dus. Nu op 1 september s\'avonds nog geen mail of ander bericht over meterstanden doorgeven. Zeer slechte communicatie. Weet nog helemaal van niets terwijl levering door United Consumers wel al is begonnen volgen contract. Ik hoop dat dit wel beter zal worden. Maar ben nu al niet tevreden en heb nu al spijt dat ik hier heen ben gegaan.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
27 August, 09:41 A. Gruijters-Bouten Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Omdat dit wordt gevraagd.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
25 August, 08:11 A. Halen Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ondanks dat we een nieuwe klant waren en ik vroeg mijn maandbedrag iets te verlagen, was dat geen probleem en werd het gelijk gedaan en daarna keurig een bevestigingsmail ontvangen!! Echt Top! Bedankt
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
19 August, 14:41 G. Heukels Beoordeling: 5,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
2 contracten is onnodig veel.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
18 August, 14:27 H. Diermen Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
overstap verliep goed
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
14 August, 14:55 E. ozay Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Goed
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
10 August, 09:05 M. Lambermon Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Wij zijn zeer tevreden. Overstap etc. Heel klantvriendelijk
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
10 August, 08:01 A. Sprinkhuizen Beoordeling: 5,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
je krijgt wel antwoord maar niet op de vraag die je stelt Na de acceptatie moet je een maand wachten, maar zelf melden ze je pas een paar weken later dan de acceptatie af bij je vorige provider (je kunt je nog bedenken) Je wordt overstelpt met reclame voor andere producten
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
08 August, 11:30 C. Man Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Geen problemen ervaren met de overstap. Keurig op tijd en goed geïnformeerd.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
05 August, 18:06 C. Dijk Beoordeling: 9,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
de hele overstap met voorafgaande vergelijking ging prima !
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
05 August, 17:05 E. Jordens Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Tevreden tot nog toe
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
05 August, 07:02 E. Rienties Beoordeling: 6,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Tot nu geen klagen
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
29 July, 09:27 P. Legerstee Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Het hele overstappen ging snel en gemakkelijk. Een aanrader
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
28 July, 07:02 W Fritz Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Nauwgezet werkend bedrijf op alle vlakken!
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
24 July, 09:56 M Keijzer Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles prima geregeld
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
24 July, 08:35 A.Fokkinga-Pakes Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Overstap is in aug, kan het verder nog niet beoordelen
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
23 July, 08:19 E. Bijsterveld Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
uitstekende kennismaking en reactie , goede prijsstelling
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
22 July, 07:20 D Schat Beoordeling: 9,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Op basis van ervaring met United Consumers
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
22 July, 07:16 E. Huijs Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Keurig geregeld
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
17 July, 20:15 W. Nieuwendijk Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Erg goede service en onwijs vriendelijk
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
17 July, 16:21 J Schuszler Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik ben erg tevreden met deze overstap
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
26 June, 07:30 W Bruinen Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Lastig dat zij stroom en gas apart doen, dus twee contracten en twee maal wordt het van je rekening geschreven per maand.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
23 June, 20:05 H. Berends Beoordeling: 9,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
op uw verzoek
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
31 May, 07:11 J. Post Beoordeling: 3,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
ik heb nog geen mening dit is de eerste maand bij jullie
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
29 May, 23:51 E. Nijenhuis Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Al jaren goede ervaring
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
29 May, 07:21 J. Zondervan Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
De overstap was snel en goed geregeld
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
27 May, 13:04 W. Burghoorn Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles wordt voor je geregeld.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
27 May, 08:45 M Hassa Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Geen einddatum van de vorig contract gehouden .en date Lost me €100 boete en een verlines van €185 aanenergie korting.helaas.ik ben niet blij mer.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
25 May, 16:19 A. Vd Voort Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Tot nu is alles perfect geregeld, ik ben pas sinds 16 mei overgestapt. Ik vind het daardoor eigenlijk te vroeg om mijn ervaring te delen
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.

Wat doet EasySwitch.nl en wat doet UnitedConsumers?

EasySwitch.nl helpt je bij het vergelijken van energieleveranciers. Met de energievergelijker kun je kijken welke energieleverancier de scherpste tarieven aanbiedt. Wanneer het blijkt dat UnitedConsumers de goedkoopste energieleverancier is, dan kun je via EasySwitch.nl overstappen. Zodra je de overstap compleet maakt, word je aangemeld bij UnitedConsumers. Zij zorgen ervoor dat jouw oude energiecontract wordt opgezegd. Op deze manier stap je makkelijk en snel over en hoef je zelf niets te doen. Houd er rekening mee dat het nog 4-6 weken kan duren voordat je daadwerkelijk overstapt naar UnitedConsumers. Dit heeft te maken met de verwerkingstijd en de opzegtermijn.

Welke opzegboete hanteert UnitedConsumers?

1 juni 2023 zijn de opzegboetes door de ACM gewijzigd: De hoogte van je opzegboete wordt dan bepaald aan de hand van het verlies dat UnitedConsumers maakt door de voortijdige beëindiging van je energiecontract. UnitedConsumers heeft namelijk energie voor jou ingekocht, die jij niet meer zal afnemen. De geleden schade wordt berekend aan de hand van de energietarieven die in jouw contract staan, de resterende hoeveelheid kWh stroom en/of m3 gas die je nog zou afnemen (dit wordt berekend op basis van het geschatte verbruik wat in je contract staat) en de tarieven die UnitedConsumers nu hanteert wanneer iemand een nieuw vergelijkbaar energiecontract afsluit. De berekening gaat dan als volgt:  
  • Opzegboete elektriciteit: Het prijsverschil tussen de huidige tarieven en de contracttarieven (huidige tarieven - nieuwe tarieven) x de hoeveelheid geschatte kWh stroom tot het einde van je contract.
  • Opzegboete gas: Het prijsverschil tussen de huidige tarieven en de contracttarieven (huidige tarieven - nieuwe tarieven) x de hoeveelheid geschatte M3 gas tot het einde van je contract.
Wil je graag een rekenvoorbeeld zien? Ga dan naar onze pagina over de opzegboete. Wil je voortijdig overstappen? Vraag dan eerst wat de (geschatte) hoogte van je opzegvergoeding is. UnitedConsumers is verplicht dit aan jou te vertellen. Bereken aan de hand van de inschatting of de overstap het waard is. Er zijn een aantal uitzonderingen wanneer UnitedConsumers geen opzegboete mag hanteren:
  1. Je zegt binnen 7 dagen voordat je contract eindigt op.
  2. De tarieven van een nieuw energiecontract zijn op het moment van opzeggen hoger dan de tarieven die in jouw contract staan.
  3. UnitedConsumers brengt later dan 6 weken na het beëindigen van je contract de opzegboete in rekening.

Hoe verlopen betalingen aan UnitedConsumers?

De betalingen aan UnitedConsumers verlopen via een automatische incasso. Ze schrijven het maandbedrag rond de 27e van de maand af. Je kan zelf de afschrijfdatum aanpassen door te bellen met de klantenservice van UnitedConsumers. Het is niet mogelijk om je maandbedrag via factuur te betalen aan UnitedConsumers.

Wat is het kijkvenster van UnitedConsumers?

UnitedConsumers hanteert een kijkvenster van 3 maanden. Het is dus mogelijk om 3 maanden voor het einde van je contract kosteloos te switchen naar een andere energie aanbieder.

Wat is de minimale betaling bij UnitedConsumers?

Bij UnitedConsumers is minimale betaling 15 euro per maand. Dit kan je niet zelf instellen.

Wat is de verwerkingstijd van mijn aanvraag bij UnitedConsumers?

Als jij een contract-aanvraag bij UnitedConsumers hebt gedaan, moet je rekening houden met een verwerkingstijd van vier weken.

Hoe krijg ik mijn bevestiging van UnitedConsumers?

Nadat je een aanvraag bij UnitedConsumers hebt gedaan krijg je na 1 werkdag een bevestiging per mail. Binnen vijf dagen ontvang je de leveringsovereenkomst. Je moet zelf jouw deelnemers account activeren.

Hoe wordt het maandbedrag vastgesteld?

Het maandbedrag wordt vastgesteld op basis van de gegevens die jij aan ons hebt doorgegeven. Dit wordt wel gecheckt bij de netbeheerder. Wijkt het historisch verbruik te veel af van het doorgegeven verbruik, dan wordt het maandbedrag aangepast. Je ontvangt een mail van UnitedConsumers als dit gebeurd.

Kan je het maandbedrag aanpassen bij UnitedConsumers?

Ja, je kan het maandbedrag bij UnitedConsumers zelf aanpassen. Je kan het maximaal met 200% verhogen of met 50% verlagen.

Is een spoedaanvraag mogelijk bij UnitedConsumers?

Nee, UnitedConsumers accepteert geen spoedaanvragen via ons. Je moet zelf naar de klantenservice van UnitedConsumers bellen als je een spoedaanvraag moet doen. Houd er rekening mee dat ze een borg van 4x het termijnbedrag in rekening brengen.

Wordt er een kredietcheck gedaan UnitedConsumers?

Bij ons is het niet bekend of UnitedConsumers een kredietcheck doet. Wel wordt de borg altijd besproken in een persoonlijk gesprek.

Heeft de leverancier een app/online omgeving met gebruikersoverzicht?

Nee UnitedConsumers heeft geen app. Ze hebben wel een online omgeving waarin je al je facturen, contactgegevens, betaalgegevens (aanpasbaar), overeenkomst, meterstanden (kan je ook online indienen) en veelgestelde vragen kan vinden.
7,4

Contactgegevens

Adres
Luchthavenweg 20
5657EB, Eindhoven
Telefoonnummer
040-2350560
Website
Wil jij meer weten over UnitedConsumers? Wij hebben zoveel mogelijk informatie over de leverancier voor je op een rijtje gezet: tarieven, contactgegevens, beoordelingen, veelgestelde vragen en meer. Meteen de actietarieven en loyaliteitsbonussen van UnitedConsumers bekijken kan natuurlijk ook. Vergelijk energieprijzen om te zien welk energieproduct bij jouw verbruik past.

Vergelijk leveranciers

Zojuist overgestapt