Door onze website te gebruiken, ga je akkoord met onze privacyverklaring
Wil jij meer weten over de energieleverancier Vandebron? Wij hebben zoveel mogelijk informatie over de leverancier voor je op een rijtje gezet: tarieven, contactgegevens, beoordelingen, veelgestelde vragen en meer. Meteen de actietarieven en welkomstkortingen van Vandebron bekijken kan natuurlijk ook. Vergelijk energieprijzen om te zien welk energieproduct bij jouw verbruik past.

Over Vandebron

Vandebron is in 2013 opgericht en zit gevestigd in Amsterdam. Er werken 150 personen voor Vandebron. Er zijn nu meer dan 200.000 Nederlanders klant van Vandebron. Sinds 2020 is Vandebron een onderdeel van Essent. Ze willen samen met de consument en Essent toewerken naar een wereld met 100% duurzame energie. Vandebron heeft de ambitie een belangrijke rol te spelen in de transitie naar een autonome energievoorziening. Investeerders achter Vandebron zijn het Dutch Greentech Fund, het Wereld Natuur Fonds, TU-Delft, Universiteit Wageningen, het Triodos Groenfonds en GSI groep.

Vandebron Tarieven

Vandebron biedt contracten met vaste en variabele energieprijzen aan. Bij een contract met een vaste energieprijs, blijft het tarief gedurende de contractperiode gelijk. De variabele tarieven worden voor bestaande klanten meestal in januari en juli aangepast. Als je als nieuwe klant instapt, betaal je het instaptarief en dat kan per dag verschillen. Het getoonde variabele stroomtarief is gebaseerd op het enkeltarief tot 10.000 kWh inclusief btw.

Variabele stroomtarief Variabele gastarief
€ 0,508 € 2,214

Laatste update: mei  2022
De tarieven zijn op basis van het instaptarief van een nieuw variabel modelcontract. Als je instapt kunnen de tarieven anders zijn dan hierboven getoond. Kijk voor de meest actuele tarieven op de energieprijzen pagina.

Nieuwe manier van compenseren
Aansluitend op hun ambitie introduceert Vandebron in April 2022 een nieuwe manier van compenseren. Ze willen het gasverbruik lokaal gaan compenseren, dit houdt in dat het bedrag dat je als klant voor gas betaald wordt gedoneerd aan een goed doel in Nederland. Dit goede doel moet wel bijdragen aan een groenere wereld. Daarom zal iedereen die nu een contract afsluit, met terugwerkende kracht vanaf januari 2022, overgezet worden naar de nieuwe manier van compenseren.

Wat betekent dit precies voor jou als klant?
Elk jaar zal er een project worden uitgekozen en jij als klant mag meebeslissen over het project. Aangezien het project dit jaar is geïntroduceerd hebben ze al een goed doel gekozen: Trees for All.

Om jou als klant de kans te geven actief deel te laten nemen aan het project organiseren ze aan het eind van ieder jaar de plant-dagen. Daarnaast zullen ze ook ieder jaar een impact rapport opstellen, waarin ze terugblikken op het afgelopen jaar en de impact van het compensatieproject aantonen. Denk hierbij aan bijv. het aantal bomen dat is aangeplant of het bedrag dat geïnvesteerd is in bosbehoud. Hiermee blijven ze transparant over waar het geld naartoe gaat en houden ze de geldstromen in eigen beheer. Op deze manier willen ze bijdragen aan de transitie naar een autonome energievoorziening.

variabele tarieven Vandebron

Daluren van Vandebron

Alleen als jij een meter met een dubbel telwerk hebt of een slimme meter maak jij gebruik van het daltarief. Met een enkele meter betaal je een bedrag wat een combinatie is tussen het laag- en hoog tarief.

Wanneer de dal- en piekuren zijn hangt af van je netbeheerder. De energieleverancier heeft hier niks over te zeggen. Afhankelijk van de regio waar je in woont kunnen de dal- en piekuren verschillen. In de tabel hieronder staat per provincie wanneer de dal- en piekuren zijn.

Provincie Daluren
Groningen 23:00 – 07:00
Friesland 23:00 – 07:00
Drenthe 23:00 – 07:00
Overijssel 23:00 – 07:00
Gelderland 23:00 – 07:00
Flevoland 23:00 – 07:00
Utrecht 23:00 – 07:00
Noord-Holland 23:00 – 07:00
Zuid-Holland 23:00 – 07:00
Noord Brabant 21:00 – 07:00
Limburg 21:00 – 07:00
zonne energie Vandebron

Terugleververgoeding van Vandebron

Bij Vandebron krijg je als terugleververgoeding het leveringstarief, exclusief btw en opslag duurzame energie. Je hebt alleen recht op een terugleververgoeding wanneer je zelf energie opwekt met zonnepanelen.
Aan het eind van het jaar zal je energieleverancier gaan salderen. Dan wordt er gekeken hoeveel energie jij hebt opgewekt en hoeveel jij hebt verbruikt. Als je meer hebt opgewekt dan je hebt verbruikt kan het zo zijn dat je geld terug krijgt van Vandebron.

Welkomstkorting of welkomstcadeau

Alleen via vergelijkingswebsites zoals EasySwitch.nl ontvang je welkomstkortingen en sluit je energiecontracten af tegen actietarieven. Waarom alleen via EasySwitch.nl? Omdat energieleveranciers graag klanten willen winnen. Om bovenin uit te komen uit de vergelijker, moet een leverancier een aantrekkelijk actietarief bieden. De acties die je bij ons op de website vindt, zal je dan ook niet tegenkomen op de website van Vandebron zelf.


Welke contracten heeft Vandebron

Vandebron biedt zowel vaste als variabele energiecontracten aan met een looptijd van één, drie of vijf jaar. Binnen deze contracten wordt er onderscheid gemaakt tussen groene contracten, grijze contracten en gecombineerde contracten. De energiecontracten van Vattenfall zijn groen of gecombineerd. Gecombineerd wil zeggen dat het uit zowel groen als grijze stroom kan bestaan.

Waar haalt Vandebron de energie vandaan?

Soort energie Product % duurzaam
Essent NV 42,5% Fossiele bronnen
53,2% Hernieuwbaar EU
4,3% Hernieuwbaar NL
57,6% duurzaam
Vandebron Energie 60.4% Windenergie NL
23,9% Zonne-energie NL
15,8% Bio-energie NL
100% duurzaam

*Hernieuwbare energie is energie die wordt opgewekt uit onuitputtelijke bronnen zoals, zon, wind en water.

groen Vandebron

Hoe ziet WISE de energieleverancier Vandebron?

WISE geeft Vandebron een 9,1 in hun groene energievergelijker 2021. Het cijfer is opgebouwd uit drie onderdelen: investeringen, inkoop en levering. Zij beoordelen Vandebron als losstaande onderneming en niet als onderdeel van Essent. Om een 10 te kunnen scoren zou Vandebron uitsluitend gebruik moeten maken van wind- en zonne-energie.

Voor ons eigen duurzaamheidslabel kijken wij naar het energiecontract dat wordt aangeboden via ons; is dat groen, grijs of gecombineerd. Wij vinden dat een groen contract alleen het label duurzaam mag krijgen wanneer de stroom in Nederland wordt opgewekt via hernieuwbare bronnen; wind, water, zon. En wanneer het gas minstens CO2-gecompenseerd. Het kan dus voorkomen dat het gehele energiebedrijf binnen het onderzoek van WISE minder scoort. Maar dat het energiecontract in onze vergelijker hoog staat onder duurzaamheid. Dat betekent dat het product wat ze via ons aanbieden volgens onze maatstaven duurzaam is.
Wij laten ook het cijfer van WISE in onze vergelijker zien, zodat jij zelf kan beslissen of je bij deze energieleverancier aangesloten wilt zijn of niet.


Wat te doen bij verhuizen

Je moet zelf aangeven bij Vandebron als je op het punt staat om te verhuizen. Dit kan je digitaal doen via Mijn Vandebron. Je moet uiterlijk twee weken voordat je verhuist aan Vandebron je nieuwe adres hebben doorgegeven.
Binnen vijf werkdagen na je verhuizing moet je de meterstanden van je oude en nieuwe adres hebben doorgegeven. Als je een slimme meter hebt leest Vandebron dit automatisch uit. Als géén slimme meter hebt krijg je een e-mail om de meterstanden door te geven.

Vandebron ziet een verhuizing niet als geldige reden om tussentijds je contract bij op te zeggen. Je neemt dus het contract mee naar je nieuwe woning. Dit betekent niet dat je een geheel nieuw contract hebt. Je neemt je oude contract mee met de oude voorwaardes en resterende looptijd.
Als je tijdelijk twee adressen hebt dan zal Vandebron op beiden adressen gas en/of elektriciteit leveren. Zodra je geen gas en/of elektriciteit meer nodig hebt bij jouw vorige woning moet je zelf dat contract opzeggen.

contract Vandebron

Opzeggen Vandebron

Opzeggen bij Vandebron kan je mondeling, schriftelijk of digitaal. De wettelijke opzegtermijn is 30 kalenderdagen. Let er wel op dat je een opzegvergoeding moet betalen als je vroegtijdig je contract opzegt. De hoogte van de opzegboete is afhankelijk van het soort contract en de resterende looptijd. Dit kun je nalezen in de contractvoorwaarden van Vandebron.

Vandebron vergelijken met andere energieleveranciers

Je zoekt een nieuwe energieleverancier en overweegt een overstap naar Vandebron? Maak gebruik van onze energievergelijker. Je krijgt een overzicht van meerdere energieleveranciers en hun tarieven. Vergelijk verschillende mogelijkheden en vind de energieleverancier met de beste voorwaarden tegen de scherpste prijs.

Vergelijk


Beoordeling klantervaringen
7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Beoordeling Easyswitch
7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Gemiddelde beoordeling:
7,3 uit 10

Klantervaringen

01 September, 07:33 T. Scheen Beoordeling: 6,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
nog geen mening , stap 3 september over. Eerste termijn Vandebron al wel op 20 augustus !!!!!!afgeschreven Dus aanbevelen ja of nee nog niet bekent
Ik raad Vandebron af.
14 August, 07:32 J. Stellingwerf Beoordeling: 4,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Na de aanvraag bij easyswitch heeft het 2 weken geduurd voordat ik een contract kreeg. Contact met vandebron was moeizaam en ze kwamen afspraken niet na. Uiteindelijk na tussenkomst van easyswitch is de overstap toch gelukt.
Ik raad Vandebron af.
08 August, 17:57 M. Kemp Beoordeling: 3,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ze zijn heel slecht te bereiken via de telefoon en doen heel moeilijk over het maandbedrag
Ik raad Vandebron af.
30 June, 07:10 G. Custers Beoordeling: 5,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Al in de eerste maand werd er naast het termijnbedrag een extra waarborgsom afgeschreven van € 100,- . Het termijnbedrag wordt veel te hoog aangehouden.
Ik raad Vandebron af.
10 June, 11:11 M. Gorter Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles in orde, toch niet verder gegaan met Van den Bron. Van den Bron heeft een windproject in China een totaal fout land.
Ik raad Vandebron af.
21 May, 07:20 E. Graaf Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
overstapproces goed
Ik raad Vandebron aan.
20 May, 08:46 C. Rens Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Via Easy Switch werd ons een maandbedrag van ongeveer € 85 in het vooruitzicht gesteld. Vandebron kwam met een aanbod van € 170 per maand. We hebben daarover met u gebeld en werden doorverwezen naar Vandebron. Daar zei men, dat men uitging van ons verbruik van de afgelopen jaren. Het door hen aangegeven verbruik klopte met onze gegevens. Er was geen rekening gehouden met zonnepanelen. Maar wij konden ook niet naar een ander maandbedrag en kregen geen indicatie wat ons uiteindelijke termijnbedrag zou zijn. Wij vonden dit allemaal zo onduidelijk en zo afwijkend van wat Easy Switch ons voorspiegelde, dat wij de zaak gecanceld hebben.
Ik raad Vandebron af.
20 May, 07:22 H. Janssen Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
zeer tevreden
Ik raad Vandebron aan.
16 May, 13:35 W. Vermulst Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
alles is vlekkeloos verlopen
Ik raad Vandebron aan.
12 May, 08:13 J. Janssen Beoordeling: 3,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Vandebron heeft mij geweigerd nadat ze een check hadden uitgevoerd via een extern bureau, omdat ik z.g.n. een lage creditwaardigheid zou hebben. Dit is absoluute onzin.
Ik raad Vandebron af.
04 May, 10:19 L. Peperstraten Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Omdat het zonder problemen en gedoe is gegaan en dat komt niet veel meer voor. Wel jammer is dat je de korting aan het einde pas krijgt en het niet per maand verrekend wordt.
Ik raad Vandebron aan.
28 April, 17:29 J. Schout Beoordeling: 9,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Naadloze overstap
Ik raad Vandebron aan.
17 April, 08:04 A. Sikma Beoordeling: 3,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik heb me aangemeld contracten gekregen en verder niets gehoord.
Ik raad Vandebron af.
12 April, 10:01 R. Salet Beoordeling: 7,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Voorschot is ruim 2x zo hoog vastgesteld door vande rond, krijg dus na 1 jaar heel veel terug. Dit gebeurt bij iedereen die gedurende de laatste 3 of 4 jaar zonnepanelen aangebracht heeft. Waarom gaan ze niet uit van de cijfers van easyswitch, je vergelijkt leveranciers om voor jou de beste deal te behalen?
Ik raad Vandebron af.
25 March, 20:18 G. Bosch Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
prima geregeld
Ik raad Vandebron aan.
17 March, 15:43 L. Govers Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Overstap is tegengevallen . Geen goede prijsopgaaf en de klantenservice belt me niet terug.moet zelf er achteraan.
Ik raad Vandebron af.
17 March, 08:28 H. Bloebaum Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik heb gebeld met de klantenservice en werd meteen geholpen. De medewerker was deskundig. Online werd alles duidelijk en correct behandeld.
Ik raad Vandebron aan.
04 March, 12:28 C. Goossen Beoordeling: 7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Niet tevreden over de wijze waarop Vandebron haar maandbedrag in haar vergelijkingssite weergeeft t.o.v. het daadwerkelijke maandbedrag wat wordt berekend. Bleek meer dan een verdubbeling te zijn van het voorgespiegelde maandbedrag. Vandebron houdt, met het maandbedrag, geen rekening met eigen stroomopwekking dmv zonnepanelen. Termijnbedrag door medewerker laten aanpassen. Communicatie met Vandebron verliep prettig en toonden begrip voor het te hoge maandbedrag.
Ik raad Vandebron aan.
04 March, 11:07 T. Vossen Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Tevreden
Ik raad Vandebron aan.
27 February, 09:53 J. Berg Beoordeling: 4,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Niet voor gekozen ! Gekozen voor Green Choise
Ik raad Vandebron af.
24 February, 11:14 H. Roose Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Goede, snelle service!
Ik raad Vandebron aan.
19 February, 09:25 G. Ligt Beoordeling: 5,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Veel te hoge maandtermijn. Je betaald al voordat je contract startdatum is in gegaan!!
Ik raad Vandebron af.
19 February, 08:52 W. Kuiper Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles lijkt naar wens te gaan!
Ik raad Vandebron aan.
18 February, 14:22 T. Kersten Beoordeling: 9,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Klantenservice nog niet nodig gehad
Ik raad Vandebron aan.
18 February, 10:32 M. Strengers Beoordeling: 3,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Stap pas in maart over
Ik raad Vandebron aan.
16 February, 10:16 C. Warnaars Beoordeling: 4,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
vanwege de berekening van een enorm hoge maandtermijn, en het lastig aanpassen daarvan. Daarnaast is het verbruik met veel vertraging uit te lezen.
Ik raad Vandebron af.
10 February, 09:03 L.S. van Zadel Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Xx
Ik raad Vandebron aan.
08 February, 15:41 H. Roose Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
De gehele overstap is soepel verlopen
Ik raad Vandebron aan.
05 February, 10:15 M. de Wijk Beoordeling: 6,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Was verrast met 1e AIC bij bank!? Was nog voordat contract formeel inging. Was een voorschot werd mij verteld. Wordt verrekend bij opgave meterstand einde van contract. Energie komt ook van windprojecten uit China staat in mijn contract/overeenkomst. Was ook een verrassing! Dacht dat het uit Nederland kwam.
Ik raad Vandebron aan.
03 February, 10:18 J. Meijberg Beoordeling: 4,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
is niet doorgegaan omdat het niet voordeliger was dan mijn huidige leveransier
Ik raad Vandebron af.
28 January, 14:09 W. van Erp Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Was snel en goed geregeld, wel een erg hoge borg
Ik raad Vandebron aan.
21 January, 14:16 T. Simons Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
in het verleden hebben wij ook met van de bron gewerkt en waren er zeer tevreden over nu ook.Alleen Easyscwits heeft ons Wij waren en zijn heel tevreden met Van de Bron.
Ik raad Vandebron aan.
21 January, 13:32 L. Soldaat Beoordeling: 2,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
De overstap is per 1/2/21. Men heeft nu al een maandbedrag afgeschreven.
Ik raad Vandebron af.
21 January, 09:51 M. Sonsbeek Beoordeling: 6,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Overstap is soepel gegaan, maar ik heb wat vragen en probeer al ruim een week contact te maken met vdbron...telefonisch lukt niet en ik krijg geen antwoord op mijn terugbelverzoek via de mail....3 keer gemaild... Daar baal ik ontzettend van...en als nu iemand mij zou vragen of ik vdBron zou aanbevelen, zou ik om die reden nee zeggen...
Ik raad Vandebron af.
21 January, 08:21 A. Raaijen Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
omdat ik tevreden ben
Ik raad Vandebron aan.
20 January, 18:41 M. Pelzers Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles is soepel verlopen
Ik raad Vandebron aan.
16 January, 10:15 P. Munten Beoordeling: 9,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles prima verlopen en goed geregeld !
Ik raad Vandebron aan.
13 January, 12:45 L. van Noord Beoordeling: 9,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Vandebron schatte ons energieverbruik te hoog in omdat er geen rekening werd gehouden met onze zonnepanelen; dat hebben we zelf moeten aanpassen. Verder alles vlekkeloos verlopen.
Ik raad Vandebron aan.
11 January, 09:19 T. Sanders Beoordeling: 9,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Prima service.
Ik raad Vandebron aan.
06 January, 08:39 W. Peeters Beoordeling: 9,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Prima aan te raden groene energie leverancier.
Ik raad Vandebron aan.
05 January, 10:42 R. Smits Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Zeer tevreden
Ik raad Vandebron aan.
05 January, 10:09 N. Tuitel Beoordeling: 9,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Geen online hulp nodig gehad, en dus ook de klantenservice niet.
Ik raad Vandebron aan.
04 January, 08:26 T. Hassing Beoordeling: 7,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles is goed geregeld
Ik raad Vandebron aan.
01 January, 16:43 P. Verbunt Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Terug bij van de bron via easy switch i.v.m korting van 275€ Einde looptijd !
Ik raad Vandebron aan.
29 December, 09:06 J. Langevoord Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Omdat dat mijn ervaring is. Opmerking: Er wordt zomaar een maand eerder dan het contract ingaat een maandbedrag geïncasseerd. Aan het eind van de contract periode wel verdisconteerd. Hierover heb ik gecorrespondeerd om dit in de informatie op de site mee te nemen.
Ik raad Vandebron aan.
28 December, 12:47 A. Keurentjes Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Prijsbewust
Ik raad Vandebron aan.
23 December, 08:33 G. Oostewechel Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles is vlot verlopen, zonder problemen.
Ik raad Vandebron aan.
21 December, 14:52 A. Dijkgraaf Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Zeer altijd heel vriendelijk en correct
Ik raad Vandebron aan.
20 December, 08:18 M. Hemink Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Als mijn contract bij van de Bron op 1 januari ingaat, verwacht ik niet dat ze 7 december al € 80 afschrijven. Er over gebeld en kreeg een vaag antwoord over zekerheid van betaling en dat ik het eind van het jaar weer terug kreeg bij de eindafrekening. Dus de dure decembermaand zo\'n € 190 kwijt aan energie..... Niet prettig met enkel aow als inkomsten.
Ik raad Vandebron af.
18 December, 08:03 S. Falke Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Prima aanbod via easyswich
Ik raad Vandebron aan.
16 December, 13:02 heleen Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Omdat de overstap goed verliep en er een goede welkomstkorting werd gegeven
Ik raad Vandebron aan.
06 December, 22:05 F. Verpoorte Beoordeling: 9,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
gevraagd door EasySwitch
Ik raad Vandebron aan.
03 December, 19:02 H. Stevens Beoordeling: 9,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
alles prima geregeld
Ik raad Vandebron aan.
29 November, 22:08 H. Bode Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Beoordeling werkt slecht. Heel groot verschil tussen de aanbieding en tweede aanbieding.
Ik raad Vandebron af.
29 November, 08:52 J. Reus Beoordeling: 7,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ervaringen uit het verleden waren prima. Verder kan ik nog niets zeggen omdat het contract nog niet is ingegaan
Ik raad Vandebron aan.
21 November, 11:47 S. Jong Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik switch jaarlijks Easy, nu voor de 2e keer naar vd Bron.
Ik raad Vandebron aan.
12 November, 15:21 F. de Boer Beoordeling: 5,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Het over stappen ging goed ,maar het maandelijkse termijn was veel te hoog. Na bellen en in de wacht is het veranderd
Ik raad Vandebron af.
09 November, 07:47 M. Redelijkheid Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Duidelijker mag Vandebron zijn over het feit dat zij niet meer kunnen bepalen wanneer het contract ingaat bij overstap. De klant moet zelf zorgen dat de contracten goed aansluiten. Als je dat niet doorhebt, kost het je boete en de overstapbonus.
Ik raad Vandebron aan.
24 October, 12:59 R. Koole Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Prima verlopen alles bij overstap
Ik raad Vandebron aan.
23 October, 13:03 M. Jousma Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Het lijkt allemaal goed en zorgvuldig gegaan (en natuurlijk ze zijn niet duur, maar betalen krijgt van mij nooit een hoog cijfer).
Ik raad Vandebron aan.
16 October, 10:07 P. Noordam Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Prima leverancier
Ik raad Vandebron aan.
30 September, 11:08 A. Watson Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Overstappen ging soepel en er was duidelijke communicatie.
Ik raad Vandebron aan.
25 September, 11:07 C. Yeaman Beoordeling: 5,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
This was the worst switch to date , small problem with internet or something my contract was wrong took a bit of calling before it was changed . Then they took money from my account 3-4 months early, don’t think they adjusted the payment to new contract date . Yes they said I could call back my money but they caused me to go into my overdraft ( bank charges) so my 150 euro payment would shrink to 135-140 euro . When I called I got a not our problem answer from them I called/emailed with your service but was told what is the problem they will give you your payment back but I loose money because of their mistake . After this contract I don’t think I will stay with vanderbron or ever go back to them .
Ik raad Vandebron af.
23 September, 13:06 J. Stegehuis Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
prima prijs en welkomst bedrag voor 1 jarig contract. Maandbedrag erg hoog maar kon zo aangepast worden
Ik raad Vandebron aan.
10 September, 20:45 K. Osinga Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Gewoon goed en duidelijk
Ik raad Vandebron aan.
02 September, 08:20 R. Everdingen Beoordeling: 4,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Berekende prijs 2x hoger dan prijs op de aanvraag via jullie. Ik ben 1 september overgestapt ik kreeg in augustus al de eerste afschrijving
Ik raad Vandebron af.
09 August, 18:05 R. Hierck Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Goede prijs en zonder problemen overgestapt
Ik raad Vandebron aan.
03 August, 10:34 S Meijer Beoordeling: 7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
.
Ik raad Vandebron aan.
30 July, 13:49 M. Jacobs Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Overstap snel en soepel verlopen. Maandbedrag en incassodag/-datum is eenvoudig zelf aan te passen. Dat Van den Bron door de consumentenbond en het WNF een hoog cijfer voor duurzaamheid herft gekregen gaf voor ons de doorslag. Zij zijn (nagenoeg) even duur/goedkoop als enkele energiereuzen die zich duurzaam voordoen, maar het niet zijn.
Ik raad Vandebron aan.
25 July, 12:03 M Duine Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Geen problemen, ook niet bij aanpassen termijnbedrag
Ik raad Vandebron aan.
13 June, 07:19 J. Schiphorst Beoordeling: 7,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Het moet nog ingaan het contract , over een jaar kan ik een goede beoordeling geven.
Ik raad Vandebron aan.
08 June, 07:29 J. Tegelaar Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
De overstap verliep prima. Easyswitch had gewaarschuwd voor een hoog maandbedrag. Dat klopte, maar hebben we vlot kunnen aanpassen. Geen gebruik gemaakt van online hulp en klantenservice.
Ik raad Vandebron aan.
22 May, 10:49 A. Trouw Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Tot nu toe, prima
Ik raad Vandebron aan.
13 April, 16:45 E Wijngaarden Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles goed.
Ik raad Vandebron aan.
13 April, 15:01 E Fransen Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Soepele overgang, prima op de hoogte gehouden van de voortgang
Ik raad Vandebron aan.
04 March, 18:43 S Pronk Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Prima geregeld. 1maal telefonisch contact gehad, en dat verliep prettig.
Ik raad Vandebron aan.
17 February, 14:26 G Mauer Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Omdat de overstap geruisloos gaat, ik alle info krijg en alles duidelijk is.
Ik raad Vandebron aan.
14 February, 13:24 C Nieboer Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
in de hoop dat jullie de v.d.Bron \"app\" beter gaan maken: 1) sneller de dag gegevens bij klanten 2) vanuit de Eneco app komende mis ik de indicatie van het DAG-verbruik heel erg.
Ik raad Vandebron aan.
12 February, 09:16 R Hondeveld Beoordeling: 5,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik vind de app minder dan van andere aanbieders. Laatste drie vragen kan ik nog niet beoordelen.
Ik raad Vandebron aan.
10 February, 10:59 Ö Riele Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
zeer slechte ervaring met van de BRON en ben blij dat mijn contract op tijd is ontbonden.
Ik raad Vandebron af.
03 February, 09:47 S Marks Beoordeling: 4,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Misleidend. Prijs valt stuk hoger uit dan berekening
Ik raad Vandebron af.
27 January, 08:29 I Kruithof Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Gevraagd door jullie
Ik raad Vandebron aan.
21 January, 08:16 R B Beoordeling: 4,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Service is superslecht. Je krijgt ze alleen te pakken als je je abonnement opzegt. Verder onbereikbaar
Ik raad Vandebron af.
03 January, 19:52 W Veen van der Beoordeling: 9,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
omdat ik tevreden ben
Ik raad Vandebron aan.
29 December, 10:50 K de Boer Beoordeling: 7,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
nog geen eigenlijke ervaring,gaan pas per 1 januari over
Ik raad Vandebron aan.
28 December, 19:57 A van Rijn Beoordeling: 3,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik vind het nog te vroeg om van de Bron te beoordelen. Het overstap proces is dank zij jullie tussenkomst goed verlopen. Het duurde lang voor het 1e contact met van de bron tot stand kwam. Of ik van de Bron aan zal raden kunnen jullie beter over een tijd og eens vragen.
Ik raad Vandebron af.
21 December, 08:26 R Slimmen Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Dat er een waarborgsom vooraf in rekening gebracht word was wel een beetje verrassend
Ik raad Vandebron aan.
05 December, 08:16 J.A. van der Slikke Beoordeling: 5,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Mijn contract ging in op 1 december j.l. Al vanaf 20 november zijn ze bezig om een termijn bedrag te innen. Zgn borg. Dit is van te voren niet afgesproken, heb dus niet betaald. Nu word ik constant bestookt met aanmaningen. Heb er over gebeld maar dit helpt niet.
Ik raad Vandebron af.
28 November, 11:38 P Krabbe Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Overstapproces ging soepel en communicatie daarna was duidelijk.
Ik raad Vandebron aan.
22 November, 17:00 E Meer Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Geen contact geweest, maar alles snel geregeld
Ik raad Vandebron aan.
19 November, 08:48 J Boer Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik had er moeite mee dat op 21 oktober de 1e voorschot van mijn bank afgeschreven werd terwijl de levering pas 6 nov begon op dat moment leverde nuon nog en die hadden ook net een vordering gedaan
Ik raad Vandebron aan.
17 November, 09:24 Ric Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Er werd bij het bepalen van het voorschotbedrag geen rekening gehouden met teruglevering. Dat is wel aangepast, maar moest ik voor bellen. Online aanpassen van het voorschotbedrag is niet mogelijk vpor zover ik weet.
Ik raad Vandebron aan.
13 November, 14:23 M Jansma Beoordeling: 4,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik ben zeer ontevreden over deze overstap omdat zonder enige kennisgeving vooraf een maand voorschotbedrag, in mijn geval 350 euro, 2 weken voor de ingangsdatum van het contract werd afgeschreven als zogenaamde borg. Nergens werd vermeld dat van een borg sprake zou zijn. Heb dit gemeld bij EasySwitch en Vandebron. Wanneer een leverancier een borg wil dan moet dit vooraf worden gemeld en niet stilzwijgend worden afgeschreven. Klantenservice reageerde nogal laconiek dat dit t.z.t. wel werd verrekend.
Ik raad Vandebron af.
12 November, 08:45 K Coolegem Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
ben pas net overgestapt, kan nog weinig zeggen over klantenservice en betalingen
Ik raad Vandebron aan.
12 November, 08:24 R Last Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Geen idee nog. u bent nog niet begonnen met leveren, we hebben nog nauwelijks contact gehad en nu vraagt u mij dit al :-o Oh - en bij betaling kan ik alleen 2 sterren invullen of meer. Niet één ster. Bug in de software... Sorry
Ik raad Vandebron af.
10 November, 14:35 Manus van Amstel Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
nvt
Ik raad Vandebron aan.
07 November, 18:04 M Keller Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Omdat jullie dit vroegen.
Ik raad Vandebron aan.
05 November, 09:18 M Kalverda Beoordeling: 6,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Overzicht van de gebruiksgegevens was makkelijker in te zien (kreeg ik gewoon per mail, niet op een online omgeving) bij mijn vorige leverancier (Greenchoice)
Ik raad Vandebron aan.
04 November, 16:06 P Wanrooij Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles goed en zonder problemen verlopen. termijn bedrag gemakkelijk aan te passen.
Ik raad Vandebron aan.
29 October, 15:10 W Claessen Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Goede bereikbaarheid en hulp klantenservice. Prettige website.
Ik raad Vandebron aan.
23 October, 08:32 A H Tromp Beoordeling: 4,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Van de Bron gaat de huidige leverancier op zeggen maar zijn veel te laat. Als je dan zelf niets onderneemt worden er 2 maal voorschotten van rekening afgeschreven. Van van de Bron en de huidige.
Ik raad Vandebron af.
21 October, 18:23 A Smaal Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Betalingen worden al op de twintigste van de maand afgeschreven van je rekening naar mijn inzicht een week te vroeg
Ik raad Vandebron aan.
17 October, 11:14 G JONG Beoordeling: 3,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Geen idee hoor niks krijg niks. Dus heel onoverzichtelijk. Ben benieuwd hoe het loopt en wat de rekeningen laten zien.
Ik raad Vandebron af.
16 October, 19:01 M Brandsen Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik hoop dat het 1 maand stoppen en dan daarna een maand later gasloos goed gaat.
Ik raad Vandebron aan.
16 October, 06:56 J Oosterhout Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik ben wel overgestapt, maar de levering en afhandeling moet nog beginnen
Ik raad Vandebron aan.
16 October, 05:04 E Breur Beoordeling: 7,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Het termijnbedrag was door Vandebron meer dan verdubbeld na de aanvraag! Gelukkig was dit wel snel bij te stellen via de website. Maar toch: heel raar.
Ik raad Vandebron aan.
15 October, 07:19 A Yassin Beoordeling: 9,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Prima, inzichtelijk
Ik raad Vandebron aan.
11 October, 08:28 J van de Groep Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Het ging goed.
Ik raad Vandebron aan.
09 October, 16:27 R Ruijter Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
tot nog toe geen problemen gehad
Ik raad Vandebron aan.
09 October, 15:02 Fiona Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
De overstap is soepel verlopen. De app is inzichtelijk en verder hebben wij hen niet nodig gehad.
Ik raad Vandebron aan.

Wat doet EasySwitch.nl en wat doet Vandebron?

EasySwitch.nl helpt je bij het vergelijken van energieleveranciers. Met de energievergelijker kun je kijken welke energieleverancier de scherpste tarieven aanbiedt. Wanneer het blijkt dat Vandebron de voor jou de voordeligste aanbieding heeft kun je via EasySwitch.nl overstappen. Zodra je de overstap compleet maakt, word je aangemeld bij Vandebron. Zij zorgen ervoor dat jouw oude energiecontract wordt opgezegd. Op deze manier stap je makkelijk en snel over en hoef je zelf niets te doen. Houd er rekening mee dat het nog 4-6 weken kan duren voordat je daadwerkelijk overstapt naar Vandebron . Dit heeft te maken met de verwerkingstijd en de opzegtermijn.

Welke opzegboete hanteert Vandebron?

De hoogte van je opzegboete wordt bepaald door het soort contract en de resterende looptijd van het energiecontract. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft een maximum bepaald wat Vandebron mag hanteren als opzegvergoeding. Let er wel op dat ze dit voor zowel elektriciteit én gas mogen vragen. Je betaalt dus maximaal het dubbele bedrag.
Resterende contractduur Boete
1 tot 18 maanden € 50,- per overeenkomst
18 tot 24 maanden € 75,- per overeenkomst
24 tot 30 maanden € 100,- per overeenkomst
Meer dan 30 maanden € 125,- per overeenkomst

Neemt Vandebron je opzegboete over?

Nee, Vandebron neemt geen opzegboetes over.

Hoe verlopen betalingen aan Vandebron?

De betalingen aan Vandebron verlopen via een automatische incasso. Vandebron schrijft het bedrag rond de 20e van de maand af van je rekening. Je kan de afschrijfdatum aanpassen via Mijn Vandebron. Als je liever via acceptgiro, zelf met ideal of internetbankieren wilt betalen vraagt Vandebron een klein bedrag voor de administratiekosten.

Wat is het kijkvenster van Vandebron?

Vandebron hanteert een kijkvenster van 6 maanden. Het is dus mogelijk om vanaf 6 maanden voor het einde van je contract kosteloos te switchen naar een andere energie aanbieder.

Wat is de minimale betaling bij Vandebron?

Bij Vandebron wordt de terugleververgoeding verrekend op de jaarafrekening. Je betaald dus elke maand het vaste bedrag wat je zelf hebt afgesproken. De minimale betaling bij Vandebron is 5 euro per maand. Dit kan je niet zelf instellen. Eind van het jaar laat Vandebron weten of je nog geld terug krijgt, bij moet betalen of quitte speelt.

Wat is de verwerkingstijd van mijn aanvraag bij Vandebron?

Als jij een contract-aanvraag bij Vandebron hebt gedaan dan moet je rekening houden met een verwerkingstijd van 1-2 werkdagen.

Hoe krijg ik mijn bevestiging van Vandebron?

Nadat je een aanvraag bij Vandebron hebt gedaan krijg je 3 e-mails binnen 1-2 werkdagen. Een welkomstmail, een activatiemail voor je mijn.vandebron online omgeving en je contract.

Hoe wordt het maandbedrag vastgesteld?

Het maandbedrag wordt gebaseerd op het standaard jaarverbruik van de woning.

kan je het maandbedrag aanpassen bij Vandebron?

Ja je kan het maandbedrag bij Vandebron zelf aanpassen. Via de online omgeving kan het maximaal 100% omhoog en 50% omlaag.

Is een spoedaanvraag mogelijk bij Vandebron?

Ja, Vandebron accepteert spoedaanvragen. Dit kan niet via ons. Je moet zelf bellen naar de klantenservice van Vandebron.

Wordt er een kredietcheck gedaan Vandebron?

Het is bij ons niet bekend of Vandebron een kredietcheck doet.

Heeft de leverancier een app/online omgeving met gebruikersoverzicht?

Ja, Vandebron heeft een app. Ze hebben daarnaast ook een online omgeving waarin je al je facturen, contactgegevens, betaalgegevens (aanpasbaar), overeenkomst, meterstanden (kan je ook online indienen) en veelgestelde vragen kan vinden.
7,3

Contactgegevens

Adres
Herengracht 545
1017BW, Amsterdam
Telefoonnummer
0880444555
Website
Wil jij meer weten over de energieleverancier Vandebron? Wij hebben zoveel mogelijk informatie over de leverancier voor je op een rijtje gezet: tarieven, contactgegevens, beoordelingen, veelgestelde vragen en meer. Meteen de actietarieven en welkomstkortingen van Vandebron bekijken kan natuurlijk ook. Vergelijk energieprijzen om te zien welk energieproduct bij jouw verbruik past.

Vergelijk leveranciers

Zojuist overgestapt