Door onze website te gebruiken, ga je akkoord met onze privacyverklaring
Wil je meer lezen over de energie van Innova? Je vindt hier informatie over Innova energie: tarieven, contactgegevens en klantbeoordelingen. Vergelijk jaarlijks de energieprijzen via EasySwitch.nl om te zien of je nog steeds het scherpst geprijsde contract hebt. 

Innova Energie is in 2010 begonnen als energieleverancier in Nederland. Daarvoor heeft het bedrijf ervaring opgebouwd als ondersteuner in de backoffice van andere energieleveranciers. Vanuit deze ervaring is het idee ontstaan om zelf energie te leveren.

Over Innova Energie

De doelstelling van Innova Energie is om een bewuste energieleverancier te zijn. Het bedrijf wil dit aan de hand van vijf kernwaarden doen. Deze waarden zijn klantgerichtheid, betaalbaarheid, duurzaamheid en innovatie. De klantgerichtheid laten ze bijvoorbeeld blijken uit de korte wachttijden bij het klantcontact op verschillende kanalen.

Vergelijk Energie

 

Hoe duurzaam is Innova Energie?

Het bedrijf levert alleen 100% gecertificeerde, groene stroom aan MKB’ers en ZZP’ers. Daarnaast levert Innova advies voor het besparen van energie. Het assortiment wordt continu uitgebreid met nieuwe, energiebesparende producten en maatregelen. In combinatie met de slimme meter kan de leverancier jouw energieverbruik op afstand uitlezen en inzicht geven in je energieverbruik. In 2014 werd ruim 77 procent van de stroom uit aardwarmte opgewekt. Ruim 20 procent kwam uit waterkracht. De rest werd aangevuld met wind- en zonne-energie.

 

Tarieven van Innova Energie

Momenteel worden drie contractvormen aangeboden.

  1. Een variabel contract, waarin het tarief met de marktprijs mee beweegt. Twee keer per jaar wordt het tarief opnieuw vastgesteld.
  2. Een contract voor 1 jaar met vast tarief. Je betaalt een jaar lang hetzelfde tarief voor energie.
  3. Als laatste biedt Innova Energie ook een contract met vast tarief voor 3 jaar aan, waarmee je drie jaar lang een vaste prijs voor energie betaalt, ongeacht een eventuele daling van de energieprijs. Alle contracten zijn voor 100% groene stroom.

 

Wanneer geldt het laag- en normaaltarief?

De tijden van het lage en normale tarief zijn afhankelijk van de regio. In Noord-Brabant en Limburg geldt tussen 7.00 en 21.00 uur op werkdagen het normaaltarief. In de rest van Nederland geldt het normaaltarief op werkdagen tussen 7.00 en 23.00 uur. Buiten deze tijden om betaal je het laagtarief. Dat is dus ‘s nachts, in het weekend en op feestdagen. Op de volgende feestdagen betaal je het laagtarief: Nieuwjaarsdag, Tweede Paasdag, Koningsdag, Hemelvaartdag, Tweede Pinksterdag, Eerste en Tweede Kerstdag.

 

De slimme thermostaat bij Innova Energie

Innova Energie biedt geen slimme thermostaat aan bij hun contracten. Het staat je natuurlijk vrij op eigen kosten een slimme thermostaat in jouw huis te (laten) installeren. Je zult dan wel zelf voor de kosten moeten opdraaien.

 

De slimme meter bij Innova Energie

De slimme meter is een digitale energiemeter. Net als bij de oudere, analoge meter wordt het verbruik van elektriciteit en gas gemeten. Het verschil is dat met de slimme meter je netbeheerder jouw energieverbruik op afstand kan uitlezen. Het is dus niet meer nodig om zelf de meterstanden door te geven aan de energieleverancier. Tussen 2015 en 2020 bieden de netbeheerders alle huishoudens in Nederland een slimme meter aan. Dit gaat per wijk. Je krijgt vanzelf bericht wanneer het jouw beurt is.

 

Inzicht in je verbruik

Eens in de twee maanden ontvang je van Innova Energie een verbruiksoverzicht. Je hebt dan meteen inzicht in je energieverbruik. Met jouw instemming kan het bedrijf je verbruik inzien en jou van advies voorzien. Een slimme meter heeft als voordeel dat het kan leiden tot een energiebesparing door bewustzijn over je verbruik. Daarnaast hoef je nooit meer de meterstanden op te nemen.

 

De terugleververgoeding van zonnepanelen

Innova Energie stimuleert de installatie van zonnepanelen. Het streven is om in de nabije toekomst de levering van zonnepanelen direct voor hun eigen klanten te regelen. Als jij zelf energie opwekt met zonnepanelen, lever je de overtollige stroom terug aan het net. Deze stroom wordt door Innova Energie verrekend met jouw eigen verbruik. Dit heet salderen. Je ontvangt voor deze stroom het op dat moment geldende kale leveringstarief, inclusief overheidsheffingen (energiebelasting en ODE) plus btw.

 

Wek jij meer energie op dan je verbruikt?

Over het algemeen wordt er per huishouden meer energie verbruikt dan wordt opgewekt met zonnepanelen. Produceer je op jaarbasis meer energie dan je verbruikt? Dan geldt voor de stroom die boven de verrekening wordt teruggeleverd een andere vergoeding. Je ontvangt dan alleen het kale leveringstarief.

 

Contactgegevens Innova Energie

Telefoon070 – 30 16 610
Kosten Lokaal tarief
BereikbaarWerkdagen 9.00 – 17.00 uur
Websitehttp://www.innovaenergie.nl/

 

Gas- en stroomstoringen bij Innova Energie

Wat te doen bij een gas- en/of stroomstoring? Probeer eerst te achterhalen of jij de enige in de buurt bent zonder gas of stroom. Bel bijvoorbeeld bij je buren aan. Op de website gasenstroomstoringen.nl kun je heel snel zien wat er aan de hand is.  Als je niet in de gelegenheid bent deze website te bereiken, kun je ook bellen naar het nationale storingsnummer, 0800-9009. Dit gratis nummer is altijd bereikbaar. Bij een gaslucht wordt geadviseerd meteen te bellen.

 

Betalingen aan Innova Energie

Bij Innova Energie betaal je per automatische incasso of overschrijving. Het is ook mogelijk andere afspraken over betalingswijzen te maken.

 

Wat te doen bij verhuizing?

Geef minimaal twee weken van tevoren aan dat je gaat verhuizen. Je bereikt Innova Energie telefonisch op 070 – 30 16 610.

 

Opzeggen contract bij Innova Energie

Als je jouw energiecontract bij Innova wil opzeggen, kun je dit doorgeven aan de klantenservice van Innova Energie. Het nummer is 070 – 30 16 610. Je betaalt het lokale tarief.

 

Opzegtermijn Innova Energie

Voordat je overstapt is het verstandig om te controleren of jouw huidige contract een opzegtermijn bevat. Wil je jouw energiecontract voortijdig opzeggen? Innova Energie brengt dan een opzegboete in rekening. Afhankelijk van de resterende contractduur wordt de boete bepaald. De opzegtermijn is 30 dagen.

 

Resterende contractduurBoete
1 tot 18 maanden€ 50,- per overeenkomst
18 tot 24 maanden€ 75,- per overeenkomst
24 tot 30 maanden€ 100,- per overeenkomst
Meer dan 30 maanden€ 125,- per overeenkomst

Neemt Innova Energie mijn opzegboete over?

Innova Energie neemt opzegboetes niet over. Als je overstapt naar Innova Energie terwijl het contract bij je oude energieleverancier nog niet is afgelopen, is de eventuele opzegvergoeding aan de vorige energieleverancier voor jouw eigen rekening.

 

Overstappen van energieleverancier

Je zoekt een nieuwe energieleverancier en overweegt een overstap naar Innova Energie? Maak gebruik van onze energievergelijker. Je krijgt een overzicht van meerdere energieleveranciers en hun tarieven. Vergelijk verschillende mogelijkheden en vind de energieleverancier met de beste voorwaarden tegen de scherpste prijs.

 

Wat doet EasySwitch.nl en wat doet Innova Energie?

EasySwitch.nl helpt je bij het vergelijken van energieleveranciers. Met de energievergelijker kun je kijken welke energieleverancier de scherpste tarieven aanbiedt. Wanneer het blijkt dat Innova Energie de goedkoopste energieleverancier is, dan kun je via EasySwitch.nl overstappen. Zodra je de overstap compleet maakt, word je aangemeld bij Innova Energie. Zij zorgen ervoor dat jouw oude energiecontract wordt opgezegd. Op deze manier stap je makkelijk en snel over en hoef je zelf niets te doen.

 

Let op: voor de exacte voorwaarden van de energiecontracten kun je terecht op de website van Innova Energie. Vergelijk de energietarieven met de tarieven van andere energieleveranciers via de energievergelijker.

 

Vergelijk Energie

Beoordeling klantervaringen
5,9
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Beoordeling Easyswitch
6,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Gemiddelde beoordeling:
6,0 uit 10

Klantervaringen

03 April, 08:12 C Rest Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Nog geen gebruik gemaakt van online hulp, klantenservice en duurzaamheid. Dus daarvan nog geen beoordeling.
Ik raad Innova Energie aan.
28 March, 06:53 S Veen Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik hoor niks van innova
Ik raad Innova Energie af.
27 March, 13:06 J Brink Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Gaat vlekkeloos tot nu toe.
Ik raad Innova Energie aan.
25 March, 10:16 G Heetebrij Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Goede leverancier, met scherpe prijsstelling en een mooie cashback actie.
Ik raad Innova Energie aan.
22 March, 21:20 L Gallo Beoordeling: 3,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
ik ben nog maar net overgestapt dus kan nog geen oordeel geven
Ik raad Innova Energie aan.
18 March, 13:55 L Hake Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
goede aanbieding
Ik raad Innova Energie aan.
18 March, 08:33 A Meulman Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik heb helemaal niets meer van ze gehoord, volgens mij ben ik ook niet overgestapt.
Ik raad Innova Energie af.
12 March, 13:27 D Schaft Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Nooit en ook nooit meer bij jullie ..ben ook bezig om over te stappen. Echt zwaar onder de maat ..dan is er weer dit dan weer dat ..dan krijg ik rekening voor einde maand..terwel heb aangegeven einde maand..dan krijg ik geld terug dan moet weer bijbetalen..nooit meer
Ik raad Innova Energie af.
10 March, 08:04 J Schouten Beoordeling: 3,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
We hebbben nooit energie van Enova gehad, we lazen teveel negatieve recensies
Ik raad Innova Energie af.
07 March, 10:30 R Oude Booijink Beoordeling: 3,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Wil opzeggen ivm verhuizing, wordt totaal niet op gereageerd!!!
Ik raad Innova Energie af.
01 March, 11:35 J Jong Beoordeling: 4,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Verliep anders dan verwacht
Ik raad Innova Energie af.
29 February, 08:12 Bas Beoordeling: 3,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Binnen het termijn van 14 dagen opgezegd. Later bleek dat dit proces niet goed was verwerkt. Veel onduidelijkheid en gedoe om dit ongedaan te maken. Mails en communicatie waren verwarrend.
Ik raad Innova Energie af.
26 February, 19:54 H Vries Beoordeling: 3,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Eigenlijk beoordeel ik Easyswitch die mijn pas afgesloten 3jaar contract met ENgie heeft verbroken zonder mijn toestemming. Ik ben nu duurder uit ipv goedkoper en een boete van 250 ,- . Ik ben heel verdrietig. Easyswitsch maakt zich er easy vanaf
Ik raad Innova Energie af.
26 February, 17:31 A Nistelrooij Beoordeling: 7,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
heb nog niet zo lang bij innova dus kan niet erg goed beoordelen misschien later beter. maar alles verliep zonder problemen
Ik raad Innova Energie aan.
24 February, 12:43 E Vos Beoordeling: 4,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Naast dat we de eerste maand 2 keer moesten betalen zonder bericht is de klantenservice ook onbeschoft.
Ik raad Innova Energie af.
23 February, 12:39 E Andringa Beoordeling: 7,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik had een vraag gesteld over het postcode roos project waar wij aan deelnemen. Het antwoord hierop kwam laat en pas nadat ik de vraag voor de tweede keer had gesteld. Omdat wij aan een dergelijk project deelnemen en Innova dit soort projecten niet ondersteund zijn wij genoodzaakt om volgend jaar weer over te stappen. De overstap is verder erg goed verlopen.
Ik raad Innova Energie aan.
23 February, 09:07 P de Vries Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik heb helemaal niets van hun gehoord en zit dus nog steeds bij van de bron!
Ik raad Innova Energie af.
22 February, 10:42 G Kuin Beoordeling: 7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Maandbedrag veel te hoog,geen rekening gehouden met werkelijk gebruik.
Ik raad Innova Energie aan.
21 February, 16:14 J Verbaandert Beoordeling: 4,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Sorry maar ben net klant geworden dus kan nog niet objectief oordeel geven maar de contacten tot nu toe volstaan
Ik raad Innova Energie aan.
21 February, 10:17 L Hagels Beoordeling: 6,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Geen bericht ontvangen dat de oude leverancier is opgezegd.
Ik raad Innova Energie aan.
20 February, 11:14 T Bal Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik heb nog geen reactie van innova gekregen!
Ik raad Innova Energie af.
20 February, 08:44 S Berg Beoordeling: 4,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Nvt ik heb het afgeketst ivm een beter aanbod
Ik raad Innova Energie af.
19 February, 09:11 J Kooij Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Reageren niet op mail
Ik raad Innova Energie aan.
18 February, 16:44 A Vessem Beoordeling: 6,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Overstappen was makkelijk,verder nog niet te maken gehad met Innova
Ik raad Innova Energie aan.
16 February, 15:05 M de Hoop Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Snel en duidelijk contact
Ik raad Innova Energie aan.
16 February, 11:02 B Boesenkool Beoordeling: 2,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Spijt van mijn overstap. Ipv per januari bleek het per juni (!?) Overstap te zijn.... Hiernaast is er met de klantenservice geen contact te krijgen. Ze antwoorden niet op e-mails of pas veel later na het versturen van vijf dezelfde vragen. Waardeloos bedrijf. Kan ik het nog ongedaan maken?
Ik raad Innova Energie af.
15 February, 08:01 A Pilot Beoordeling: 5,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
geen bevestiging van telefonisch gemaakte afspraken ontvangen terwijl dat wel zou gebeuren. geen antwoord op een mail ontvangen. drie keer contact gehad over hetzelfde probleem voordat het opgelost werd en ook de laatste keer weer geen bevestiging gekregen.
Ik raad Innova Energie af.
13 February, 13:32 J Brewster Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik heb geen enkel probleem gehad met overstappen
Ik raad Innova Energie aan.
13 February, 08:06 D. van Zanten Beoordeling: 6,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
het gaat allemaal heel moeizaam bij Innova Energie
Ik raad Innova Energie af.
12 February, 11:18 A Meijer Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik wil helemaal niet overstappen, maar bij mijn huidige leverancier Green Choice blijven
Ik raad Innova Energie af.
12 February, 08:11 L Brilhuis Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik ben te vroeg aangesloten, waardoor ik een boete heb gekregen en mijn welkomskorting is ingehouden. Hierin al 4keer contact gezocht met innova, weinig tot geen hulp ontvangen.
Ik raad Innova Energie af.
05 February, 08:51 P Helvoort Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Overstap gaat makkelijk
Ik raad Innova Energie aan.
05 February, 08:42 H Starink Beoordeling: 6,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Veel contact heb ik nog niet gehad, de eerste afschrijving moet nog komen
Ik raad Innova Energie aan.
05 February, 08:39 E Grobbe Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Rekening januari wel betaalt,alleen geen nota gekregen voor die tijd. Maar wel tevreden
Ik raad Innova Energie aan.
04 February, 10:57 G Hensen Beoordeling: 5,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
omdat er eerst iets is toe gezegd . en later kreeg te horen dat we er niet voor in aanmerking kunne komen.
Ik raad Innova Energie af.
03 February, 10:26 C Janse Beoordeling: 4,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Na aanmelding, totaal niets meer gehoord . Overstap zou 1 februari 2020 zijn??????
Ik raad Innova Energie af.
02 February, 09:36 T Berg Beoordeling: 4,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Bij de keuze van energie leverancier heb ik voor Innova gekozen omdat zij, na het op een na laagste maandtarief voor mijn opgegeven gebruik (iets meer dan 104 euro) de hoogste welkomstpremie gaven. Mijn maandbedrag echter blijkt geen 104 euro te zijn, maar 139! Nogal een verschil. Zelfs nadat ik de welkomstpremie door 12 deel, kom ik nog ruim boven de 104 euro per maand. Onnodig te zeggen dat ik aanzet einde van mijn contract direct weer overstap.
Ik raad Innova Energie af.
01 February, 13:56 N Schut Beoordeling: 4,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Het overstapproces duurde mij veel te lang ! Ik had gevraagd dit zo spoedig mogelijk te doen aan Innova. Het telefoongesprek met Easy Switch heb ik als onaardig ervaren.
Ik raad Innova Energie aan.
31 January, 11:43 P Boon Beoordeling: 3,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Vanaf morgen levering van energie. Al 2x mail gestuurd met vraag, maar tot op heden geen antwoord op mijn vraag gekregen. Kan dus nog geen beoordeling geven eigenlijk.
Ik raad Innova Energie af.
28 January, 08:02 J Badloe Beoordeling: 7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
betalingen hebben nog niet plaats gevonden evenals online hulp. Ik heb alleen een bevestiging gekregen van het contract meer nog niet.
Ik raad Innova Energie aan.
27 January, 18:58 R Hoogers Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
omdat ik niet tevreden ben hoe het overstapproces is verlopen
Ik raad Innova Energie af.
27 January, 09:58 E Gamelkoorn Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ben me kapot geschrokken. Moet nu een maandbedrag van €280 betalen. Voel me erg belazerd. Dacht dat ik €235 ging betalen. Ben overgestapt omdat ik dacht goedkoper uit te zijn. Ben nu veel duurder uit. Had ik beter bij United Energy kunnen blijven.
Ik raad Innova Energie af.
26 January, 08:05 B Koopmans Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
om dat het goed is
Ik raad Innova Energie aan.
25 January, 13:17 J Westdijk Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
naar tevreden behandeld
Ik raad Innova Energie aan.
24 January, 08:11 C Dijkman Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Geen
Ik raad Innova Energie aan.
23 January, 21:09 M Pulles Beoordeling: 7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alle onderdelen met 3* zijn nog niet aan de orde geweest. Dus niet goed, niet slecht.
Ik raad Innova Energie aan.
22 January, 16:07 R Inia Beoordeling: 3,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Nog niets gehoord over de overstap
Ik raad Innova Energie af.
22 January, 09:12 M Empel Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
de prijs op het daadwerkelijke contract was 8 euro per maand hoger dan op de website van easyswitch
Ik raad Innova Energie aan.
20 January, 13:45 A Gerritsma Beoordeling: 5,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
rommelig overstap proces, 2 verschillende rekeningen voor voorschotbedrag dat dan anders is dan het bedrag op de rekening. - niet mogelijk om online voorschot aan te passen. Uiteindelijk werkt het allemaal
Ik raad Innova Energie af.
19 January, 17:18 J Schuurmans Beoordeling: 4,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik ben overgestapt,vind het niet zo geweldig bedrijf, duurde best even voor de overstap,belde hun zelf klantenservice kon me niet helpen onvriendelijk kortaf ja staat op u man zijn naam ja ben er al 27jaar mee getrouwd ik heb de overstap ook gedaan ,antwoord mag u ngeen info geven, vroeg alleen of ik mijn bankgegevens had doorgegeven voor de termijnen nou was haast teveel gevraagd niet netjes en geen goedendag niks.bij Nuon Vattenfall zijn ze veel vriendelijker en uitgebreider ,als ik terug kon deed ik dat.spijt.
Ik raad Innova Energie af.
19 January, 10:02 R Manders Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik heb weinig met de klantenservice tree maken gehad omdat alles gewoon goed ging. Ik ben erg tevreden.
Ik raad Innova Energie aan.
18 January, 13:02 M Nooijen Beoordeling: 5,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik ben klantnummer 216 1130 bij InnovaEnergie bv .In de eerste plaats berekenden ze een maandelijks termijnbedrag van € 138,-(excl.aftrek cashback van € 268,=incl.BTW), terwijl jullie in de berekening nog uitgingen van ca € 106,50 (excl.aftrek deze cashback ). Verder hanteerden zij heel andere kwantiteiten, dan ik zelf had berekend en voorgesteld. Ook op mijn (uitvoerige) e-mails om een en ander nog eens te verduidelijken dd 2 jan 2020 en 8 januari 2020 kreeg ik wel een ontvangstbevestiging met de toezegging zo mogelijk binnen 3 werkdagen antwoord te krijgen, doch tot vandaag (18 jan.2020) nog steeds geen antwoord, tenzij ik dat moet begrijpen uit hun schrijven van 15 januari 2020, waarin zij mij zonder nadere toelichting een maandelijks termijnbedrag van € 124.20 mededeelden, en dat inmiddels ook door hen is gëincasseerd .Telefonisch kreeg ik ben hen en na heel lang wachten ook geen contact,en waarbij zij mij vertelden maar een e-mail te sturen, die dan \"snel\" zou worden beantwoord...… Ik heb in mijn mail van 2 jan 2020 werkelijk alle relevante gegevens gespuid, die hen ook maar van pas zouden kunnen komen, doch op de plaatsing van zonneboilers dd 31-12-2019, die ook in alle duidelijkheid daarbij aan hen heb gepresenteerd, hebben zij geen enkele aandacht besteed..... Droevig of onkundig...…. Ik heb bijna overal begrip voor en zal niet gauw mopperen, doch zo iets heb ik nog niet eerder meegemaakt
Ik raad Innova Energie af.
18 January, 09:07 J Dees Beoordeling: 6,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Servicelijn is goed de overstap zelf verloopt ietwat stroef er werd mij geen eigen account aangeboden met tijdelijk wachtwoord toen ik het zelf heb aangevraagd werd ik naar een engelstalige site geleid na eeen overigens goede telefonische helpdesk werd dit goed opgelost ze zijn telefonisch goed bereikbaar en helpen daar goed.
Ik raad Innova Energie aan.
16 January, 08:28 W Geurts Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
ze zijn afgeweken van het door mij opgegeven verbruik. de beoordeling geef ik laag omdat ik die niet wil geven. Het gaat me er alleen om dat ze zelf verbruikscijfers vaststellen.
Ik raad Innova Energie af.
15 January, 17:08 J Coppens Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Overgestapt naar innova energie. Na het aanmeldproces contract ed ontvangen.Hierna tijdje niks gehoord.Uiteindelijk een mailtje met leveringsdatum en de levering is gestart.Wel is er in het voorschotbedrag geen rekening gehouden met zonnepanelen maar dat komt dan na een jaar wel goed.
Ik raad Innova Energie aan.
15 January, 09:26 C van Eis Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Bij betaling nu toch bepaald dat mijn maandbedrag hoger is dan bij de overstap aanbieding
Ik raad Innova Energie aan.
15 January, 09:23 O Tuzkapan Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Advies van EasySharitch
Ik raad Innova Energie aan.
14 January, 20:30 P Hermans Beoordeling: 7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik ben gewoon heel tevreden.
Ik raad Innova Energie aan.
14 January, 10:24 H Vreeling Beoordeling: 5,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Geen reactie op per mail gestelde vraag gekregen.
Ik raad Innova Energie aan.
10 January, 08:08 K Krouwel Beoordeling: 9,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Omdat ik tot op heden telefonisch goed behandeld ben. Wilde op de computer het maandbedrag verhogen maar dat is erg ingewillekd vindt ik. Per telefoon was dat zo geregeld.
Ik raad Innova Energie aan.
08 January, 08:44 L B Beoordeling: 4,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Startdatum, inlogproces kloppen niet, klantenservice komt afspraken niet na.
Ik raad Innova Energie af.
07 January, 09:45 J Brandes Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik moet 250 euro betalen aan een gerechtsdeurwaarder omdat innova me te laat heeft aangemeld bij liander. Mijn voorschot valt 75 euro duurder uit dan hun voorstel. Dit kost dus alleen maar extra geld.
Ik raad Innova Energie af.
02 January, 19:05 W Ebben Beoordeling: 4,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Het termijn bedrag is niet gebaseerd op het afgesloten bedrag.
Ik raad Innova Energie af.
02 January, 11:20 A Kok Beoordeling: 3,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik ben helemaal niet overgestapt!!!!!!! Dus vervallen !!!!!!!
Ik raad Innova Energie af.
02 January, 10:01 P Jonge Beoordeling: 5,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
ik ben niet echt goed koop uit ik betaal nu meer als bij eneco het zou goed koper zijn en geld besparen maar is niet zo vind het jamer maar ook misleiding ik zou 30 euro goed koper uit zijn maar betaal nu 166 in plaats 165 euro
Ik raad Innova Energie aan.
28 December, 08:04 M Gerards Beoordeling: 4,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Innova al paar keer gemaild want ik kom niet in mijninnova om in te loggen, nog altijd geen reactie ik wou de maandelijkse betaling omlaag zetten
Ik raad Innova Energie af.
26 December, 13:44 M Corsel Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Innova is nieuw voor mij maar had een goede deal voor mij via EasySwitch.nl Telefonisch contact was prettig en direct verhelderend. Jaarlijks overstappen loont dus inderdaad.. dank..
Ik raad Innova Energie aan.
25 December, 17:17 B Aazzame Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Gewoon perfect
Ik raad Innova Energie aan.
25 December, 09:15 J Kok Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Termijnbedrag wijkt ontzettend af van hetgeen wat ze in eerste instantie voorstellen, en reageren vervolgens niet op Email
Ik raad Innova Energie af.
24 December, 10:41 X Dohmen Beoordeling: 5,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Onvolledige overname waardoor je zelf weer alles moet aanpassen.
Ik raad Innova Energie af.
22 December, 09:29 G Creuwels Beoordeling: 6,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Een maand geleden een contract afgesloten voor volgend jaar, en nu hebben ze een aanbieding van € 25 per maand goedkoper, dus wil ik een nieuw contract maar ik weet niet of dat mogelijk is ?
Ik raad Innova Energie af.
21 December, 03:07 Y Folten Beoordeling: 4,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Weken wachten op een standaard antwoord via de mail. Onervaren medewerkers aan de telefoon.
Ik raad Innova Energie af.
20 December, 09:48 E Janssen Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Gewoon geen klachten. Probleemloos overgestapt. Toen ik een keer belde voor een vraag hadden ze aan de hand van mijn telefoonnr automatisch al mijn gegevens bij de hand. Ik werd op die manier super snel geholpen.
Ik raad Innova Energie aan.
20 December, 08:40 H Man Beoordeling: 2,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Geen, verkeerde leverancier aangegaan Van 110€ naar 210€ en kan dit niet verlagen, ik voel mij zwaar benadeeld
Ik raad Innova Energie af.
16 December, 13:18 J Bongers Beoordeling: 3,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Automatische incasso moest apart worden aangevraagd, klantenservice belt niet terug ondanks belofte, inlogprocedure Mijn Innova werkt niet.
Ik raad Innova Energie af.
15 December, 08:08 Tom F Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Makkelijke overstap. Hoop alleen dat ze de kickback ook gaan uitbetalen. Deze zou afhankelijk zijn van jaarverbruik
Ik raad Innova Energie aan.
14 December, 09:36 T Witteman Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Veel duurder uit dan beloofd
Ik raad Innova Energie af.
13 December, 13:39 H Poldervaart Beoordeling: 3,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
er is constand een probleem met het termijn te betalen automaties afschrijven doen ze niet maar wel incasso kosten inrekening brengen dat hoort niet daarom zal ik innova niet aan bevelen ik ben al bezig om een andere leveransier te nemen
Ik raad Innova Energie af.
12 December, 07:16 N Groeneweg Beoordeling: 2,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Na 2 a 3 weken nog steeds geen bevestiging gehad van het contract. Dus ik ben naar een andere leverancier gegaan.
Ik raad Innova Energie af.
04 December, 13:08 A Beverdam Beoordeling: 6,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Om anderen voort te helpen
Ik raad Innova Energie aan.
03 December, 07:14 A Berghorst Beoordeling: 5,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ok hoefde voor het overstappen niets te doen. Dat heb ik dan ook bijna gedaan. Ik heb alleen de standaard documenten van Innova gehad en totaal geen persoonlijke benadering. De benadering die ik Easy Switch gedaan heb was ook beetje amateuristisch. Ik trof een medewerkster met veel windgeruis in de microfoon alsof ze op de fiets was. Deze was nauwelijks te verstaan. Het enige wat ik te horen kreeg van Easy Switch was dat ik niets hoefde te doen. Nu de oude provider een verlenging aanbied en ik niets van opzegging gehoord heb maak ik me toch zorgen of alles goed gegaan is.
Ik raad Innova Energie aan.
30 November, 08:18 B Westmaas Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Helaas ander verbruik gerekend dan aangegeven. Gas veel lager, stroom veel hoger. Maar termijnbedrag was wel goed, dus heb ik zo laten staan.
Ik raad Innova Energie aan.
27 November, 11:35 J Hartman Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ook een goede overstapbonus!!
Ik raad Innova Energie aan.
25 November, 10:59 J Roest Beoordeling: 5,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Geen app, inloggen op de site van innovatie niet mogelijk
Ik raad Innova Energie af.
24 November, 10:48 Ron van Noort Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Pas net aangesloten maar positief aan de telefoon
Ik raad Innova Energie aan.
22 November, 11:14 C Kamerman Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Was gewoon goed
Ik raad Innova Energie aan.
18 November, 08:28 B Meulman Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Het is het begin van de overstap ,het maakt niet veel uit naar wie je overstapt de aanbieder zal altijd spontaan zijn in eigenbelang. Dit is de reden dat mensen gemakkelijk overstappen.
Ik raad Innova Energie aan.
16 November, 14:51 J Schoenmaker Beoordeling: 4,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Goedemiddag, ik heb bij jullie een aanvraag/ offerte aangevraagd. Nu doen jullie alsof ik een contract heb afgesloten, maar ik heb nog geen handtekening gezet. Wat nu ??? Mvg K.J. Schoenmaker.
Ik raad Innova Energie af.
16 November, 14:05 J Hoogland Beoordeling: 7,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Brieven gestuurd toen ik hun emails niet ontving.
Ik raad Innova Energie aan.
14 November, 08:17 B Volk Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Bij invoeren van exact verbruik een aanbieding gekregen met een veel lager verbruik. Hierop heb ik gemaild waarop geen reactie kwam. Na bellen dat ze me nog een nieuwe aanbiedingen konden doen met het juiste verbruik kreeg ik te horen dat ze dat pas wilde doen als mijn wettelijke termijn voor opzeggen verlopen was. Ik ben meteen naar een ander gegaan en heb het geannuleerd
Ik raad Innova Energie af.
11 November, 07:29 B Maat Beoordeling: 4,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Vreselijk slecht te woord gestaan. Geen contract aanbod gekregen, toen ik daarover belde werd mij toegebeten dat ik mijn mailbox beter moest bij houden en dat het vermoedelijk in mijn spambox zat. Dit was niet het geval. Vervolgens krijg ik alsnog een aanbieding toegezonden maar wel met de mededeling dat ik niet meer kosteloos op kon zeggen. Ik vind het belachelijk en doe na dit jaar nooit meer zaken met Innova
Ik raad Innova Energie af.
10 November, 09:22 R Verschuren Beoordeling: 3,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik heb meerdere keren contact gehad dat ik naar budget energie zou willen. Nu naar innova??? Ben zeer teleurgesteld
Ik raad Innova Energie af.
10 November, 07:58 T Ruijter Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Overstappen ging prima
Ik raad Innova Energie aan.
09 November, 13:14 R Broekhuis Beoordeling: 7,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
het bedrag wat ik nu moet betalen is gelijk aan het bedrag van de vorige leverancier. niet het bedrag wat de site aangaf. Het zal wel goedkoper, maar was niet afgesproken!
Ik raad Innova Energie af.
04 November, 20:37 W Versteeg Beoordeling: 6,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik neem te kort af om een gefundeerd oordeel te hebben. Wat me wel is opgevallen is dat de communicatie onderling tussen de verschillende disciplines bij Innova stroef verloopt. Dit uit zich in trage en onjuiste behandeling en antwoorden bij mailcontact.
Ik raad Innova Energie af.
04 November, 09:04 J Schuitema Roolvink Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Dat mijn maand bedrag veel hoger is als de prijs die werd aangegeven en als je iets echt wilt weten moet je bellen.
Ik raad Innova Energie af.
03 November, 20:24 K Meersschaert Beoordeling: 9,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles duidelijk en snel geregeld
Ik raad Innova Energie aan.
03 November, 14:04 J Kosse Beoordeling: 3,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
heb nog niets gehoord van inova!!!!!
Ik raad Innova Energie af.
03 November, 13:24 P Zandwijk Beoordeling: 5,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
de overstap is niet goed geregeld. Ik heb zowel aan Nuon/ Vattenfall als aan Innova Energie in oktober een termijnbedrag betaald. Van Nuon moet ik daarom 180, 90 euro terug krijgen! Gaan jullie dat regelen? !
Ik raad Innova Energie aan.
02 November, 07:35 E Kampen Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
??Goed
Ik raad Innova Energie aan.
01 November, 11:23 E Osmanova Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik heb jullie gezegd mij met rust laten. Jullie blijven mij nog steeds emailan. Aub van mij hoofd af!!!!
Ik raad Innova Energie af.
01 November, 08:49 F Hoof Beoordeling: 3,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik zou vandaag 1 nov. Overgaan . Heb nog niets gehoord wat ik moet betalen en geen meterstanden door hoeven te geven. Loopt niet zo goed als ik gewend ben bij een overstap.
Ik raad Innova Energie af.
25 October, 07:20 D Merkus Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Klantenservice beantwoord mijn schriftelijke vragen niet
Ik raad Innova Energie af.
24 October, 08:27 P Asseler Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Om anderen een inzicht te geven over deze keuze.
Ik raad Innova Energie aan.
20 October, 15:25 A Dijk Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Duurzaamheid.? Kan ik niet beoordelen.
Ik raad Innova Energie aan.
16 October, 09:50 M van der Looij Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Goede prijs en prettige klantenservice
Ik raad Innova Energie aan.
16 October, 07:34 Avan de Scheur roep Bert Beoordeling: 7,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Omdat het zo is.
Ik raad Innova Energie aan.
15 October, 07:43 R Kamperman Beoordeling: 5,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Nog niets aan mij geleverd
Ik raad Innova Energie aan.
11 October, 07:19 M Mulder Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Zeer vriendelijke klantenservice
Ik raad Innova Energie aan.
10 October, 07:20 A Lemmens Beoordeling: 6,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
2 keer een mail gestuurd met een vraag en nooit antwoord gekregen.
Ik raad Innova Energie af.

Veelgestelde vragen over Innova Energie

 

Ik ben overgestapt naar Innova Energie, maar heb nog geen rekening van het termijnbedrag ontvangen. Wat moet ik doen?

Je krijgt altijd een bevestiging van je aanmelding. Mogelijk staat hier geen termijnbedrag op vermeld. Maak je geen zorgen. Binnen twee maanden na de ingangsdatum hoor je de eerste rekening van het termijnbedrag te ontvangen. Heb je na twee maanden niets ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice (070 - 30 16 610).  

Hoe wordt het termijnbedrag bepaald?

Het termijnbedrag is het bedrag dat je iedere maand betaalt voor je gas- en stroomgebruik. Dit bedrag kan gebaseerd zijn op een inschatting van je gemiddelde maandelijkse energieverbruik of op het historisch energieverbruik in jouw woning. De kosten die je daadwerkelijk hebt gemaakt worden aan het eind van het contractjaar verrekend. Het kan zijn dat je termijnbedrag hoger lag dan de werkelijke verbruikskosten, en je veel geld terug krijgt van je energieleverancier, maar ook kan het voorkomen dat jouw termijnbedrag laag lag en je aan het eind van het jaar moet bijbetalen.   

Kan ik het termijnbedrag aan laten passen?

Ben je het oneens met de hoogte van je maandelijkse termijnbedrag? De meeste energieleveranciers bieden de mogelijkheid om het termijnbedrag via de persoonlijke online omgeving aan te passen. Het termijnbedrag omhoog aanpassen kan altijd, omlaag kan vaak maar met een paar procent. Dit uit voorzorg dat klanten geen hoge rekening krijgen aan het eind van het jaar.   

De meterstanden op mijn jaarafrekening kloppen niet. Hoe kan dit?

Het kan voorkomen dat de meterstanden op de jaarrekening niet kloppen. Als je de meterstanden niet of te laat doorgeeft, maakt Innova Energie een schatting van je verbruik. Deze kan afwijken van het daadwerkelijke gebruik. Neem ook in dit geval contact op met de klantenservice (070 - 30 16 610).    

Ik heb moeite met het betalen van mijn maandelijkse termijnbedragen. Is er de mogelijkheid tot een betalingsregeling?

Je moet hiervoor met de dienst debiteurenbeheer van Innova Energie contact opnemen. Als je de klantenservice belt (070 - 30 16 6100), verbinden zij je door met de dienst debiteurenbeheer.
6,0

Contactgegevens

Adres
Oude Middenweg 75
2491AC, Den Haag
Telefoonnummer
070-3016610
Website
Wil je meer lezen over de energie van Innova? Je vindt hier informatie over Innova energie: tarieven, contactgegevens en klantbeoordelingen. Vergelijk jaarlijks de energieprijzen via EasySwitch.nl om te zien of je nog steeds het scherpst geprijsde contract hebt. 

Vergelijk leveranciers

Zojuist overgestapt