Door onze website te gebruiken, ga je akkoord met onze privacyverklaring
Ben jij op zoek naar meer informatie over UnitedConsumers Energie? Alle informatie over UnitedConsumers Energie vind je hier terug: tarieven, contactgegevens, beoordelingen, veelgestelde vragen en meer. Vergelijk energie op EasySwitch.nl om te zien welk energieproduct het beste bij jouw verbruik past.

Samen kun je meer bereiken dan alleen. Dat is het gedachtegoed van UnitedCosumers. De 500.000 klanten vormen samen een consumentencollectief. UnitedConsumers kan zo grootschalig energie inkopen, waar de klant van profiteert. De korting krijgen klanten in de vorm van een kortingstegoed.

Tarieven UnitedConsumers

Bij UnitedConsumers kun je kiezen voor zowel vaste als variabele tarieven. Omdat UnitedConsumers regelmatig andere energiepakketten inkoopt, wijzigen ook de tarieven regelmatig. Benieuwd naar de actuele tarieven van UnitedConsumers? Met de energievergelijker van Easyswitch kom je daar meteen achter.

Exclusieve actietarieven en welkomstkortingen

Op EasySwitch.nl biedt UnitedConsumers exclusieve welkomstkortingen en actietarieven aan. Het enige wat je hoeft te doen, is je gegevens invullen en je ziet meteen hoe hoog de korting oploopt. Vind je het contract toch ergens anders goedkoper? No problemo! We betalen het verschil terug.

Benieuwd naar de actuele actietarieven van UnitedConsumers? Maak een vergelijking, vul je gegevens in en bekijk het overzicht.

Vergelijk Energie


Over UnitedConsumers

In 2000 werd UnitedConsumers opgericht met als belangrijkste doel de consument minder te laten betalen voor vaste lasten. Vandaag de dag streeft UnitedConsumers nog altijd hetzelfde doel na. Samen met 500.000 klanten creëert UnitedConsumers een consumentencollectief. UnitedConsumers koopt grootschalig energie in waar de klant van profiteert. De korting krijgen klanten in de vorm van een kortingstegoed. Dit is een digitaal spaarpotje waarin al je kortingen worden opgebouwd tot een bedrag. Deze kortingen kunnen ook via andere verzekeringen van UnitedConsumers worden verzameld.

Hoe duurzaam is UnitedConsumers?

UnitedConsumers levert groene stroom opgewekt door windkracht. Op aanvraag kan UnitedConsumers ook grijze stroom leveren, maar de leverancier zet actief in op duurzaamheid. Zo rekent UnitedConsumers niets extra’s voor groene stroom.

Energiecontracten UnitedConsumers

UnitedConsumers biedt meestal drie soorten contracten aan. Een contract met vaste tarieven voor 1 jaar en twee contracten met een looptijd van 3 jaar. Omdat UnitedConsumers regelmatig nieuwe energie inkoopt, biedt de leverancier ook regelmatig nieuwe contracten aan.

Vergelijk Energie

Piek- en daltarief bij UnitedConsumers

UnitedConsumers biedt de mogelijkheid om gebruik te maken van piek- en daltarief. In Noord-Brabant en Limburg starten de daluren om 21:00 uur en eindigen om 07:00 uur. In de rest van Nederland gaat het daltarief in om 23:00 uur.

Contactgegevens UnitedConsumers

E-mailenergie@unitedconsumers.com
Telefoon040 235 05 60
Kosten Lokaal tarief
Bereikbaarma-vr: 8:00 – 21:00 en za: 08:30 – 17:00
Websitehttps://www.unitedconsumers.com/

Betalingen aan UnitedConsumers

Je ontvangt je eerst energienota ongeveer één jaar nadat je bent overgestapt. Maandelijks wordt door middel van automatische incasso het termijnbedrag afgeschreven, tenzij een andere betalingswijze is afgesproken.

Termijnbedrag wijzigen?

Aan de hand van je energieverbruik wordt je termijnbedrag bepaald. Een aantal factoren hebben invloed op je energieverbruik. Denk hierbij aan je type woning of het weer. Verwacht jedat je meer of minder energie gaat verbruiken? Dan kun je jouw termijnbedrag wijzigen in je kortingstegoed of door contact op te nemen met de klantenservice van UnitedConsumers.

Verhuizing doorgeven

Geef je nieuwe adres op tijd door aan UnitedConsumers! Vul op de website het verhuisformulier van UnitedConsumers in. Dan passen zij jouw gegevens aan.

Opzeggen contract bij UnitedConsumers

Na de looptijd kun je het contract zonder opzegtermijn opzeggen. Als je overstapt naar een andere leverancier wordt het contract automatisch overgezet. Voor meer informatie neem je contact op met de klantenservice van UnitedConsumers.

Neemt UnitedConsumers je opzegboete over?

Als je een huidig energiecontract wilt opzeggen voordat het contract afloopt, moet je vaak een opzegboete betalen. UnitedConsumers vergoedt de boete die je krijgt als je te vroeg overstapt, maar alleen bij een meerjarig standaardcontract. Je kunt daarom beter overstappen naar een actiecontract als je huidige contract binnen 8 weken afloopt.

Wat doet EasySwitch en wat doet UnitedConsumers?

Easyswitch vergelijkt energieleveranciers zo dat jij niet te veel betaalt. Als UnitedConsumers voor jou een goede deal in huis heeft, kun je via Easyswitch.nl overstappen. Wij zeggen je oude energiecontract op en jij hoeft niets meer te doen!

Vergelijk Energie

Beoordeling klantervaringen
7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Beoordeling Easyswitch
7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Gemiddelde beoordeling:
7,3 uit 10

Klantervaringen

26 June, 07:30 W Bruinen Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Lastig dat zij stroom en gas apart doen, dus twee contracten en twee maal wordt het van je rekening geschreven per maand.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
23 June, 20:05 H. Berends Beoordeling: 9,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
op uw verzoek
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
31 May, 07:11 J. Post Beoordeling: 3,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
ik heb nog geen mening dit is de eerste maand bij jullie
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
29 May, 23:51 E. Nijenhuis Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Al jaren goede ervaring
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
29 May, 07:21 J. Zondervan Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
De overstap was snel en goed geregeld
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
27 May, 13:04 W. Burghoorn Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles wordt voor je geregeld.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
27 May, 08:45 M Hassa Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Geen einddatum van de vorig contract gehouden .en date Lost me €100 boete en een verlines van €185 aanenergie korting.helaas.ik ben niet blij mer.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
25 May, 16:19 A. Vd Voort Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Tot nu is alles perfect geregeld, ik ben pas sinds 16 mei overgestapt. Ik vind het daardoor eigenlijk te vroeg om mijn ervaring te delen
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
20 May, 20:22 L. Carstens Beoordeling: 9,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Gewoon goed
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
19 May, 11:57 Helene Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Duidelijkheid
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
18 May, 14:20 Y Christiaans Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
vanaf mijn eerste vraag tot en met de definitieve overstap is alles keurig en op tijd geregeld. vriendelijke klantenservice ook, met duidelijke uitleg.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
18 May, 12:51 R Kentie Beoordeling: 6,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Overgestapt maar niemand gesproken. Enige is twee mailtjes met prijzen.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
16 May, 08:24 A Karabulut Beoordeling: 7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ze eisen dat we een borg te betalen voor onze stichting. Daarom zijn we gedwongen om overstap niet door te laten gaan. Gelukkig zijn we uiteindelijk veel goedkoper uitgekomen met Greenchoice. Ze vragen geen borg gelukkig.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
14 May, 18:47 A Ebbekink Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
om eventuele koudwatervrees om over te stappen bij andere consumenten weg te nemen
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
14 May, 17:07 J Piek Beoordeling: 3,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
afge sproken prijs gas, stroom klopt niet welkomst korting klopt ook niet . Zo kan ik niemand dit aanraden.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
13 May, 17:17 T Hees Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles is goed verlopen en ik heb een keer contact gehad met United Consumers en toen ben ik ook netjes en goed tewoord gestaan.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
30 April, 13:08 J Gulikers Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik ben recent over gestapt .
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
29 April, 09:53 D Gruter Pietersen Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
UC geeft op 10-03 een verkeerde leveringsdatum door. Verders heb ik niets meer van hun vernomen. Op 29-4 loopt mijn contract af bij Budget Energie. Leveringsovereenkomst UnitedConsumers Datum: 10-03-2020 Leveringsperiode: 09-04-2020 tot 09-04-2021 Ik hoop dat alles nog goed komt.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
28 April, 19:58 R Hellendoorn Beoordeling: 6,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Er is een boete van 100 euro in rekening gebracht wegens contractbreuk met de vorige energieleverancier. Dit spoort niet met uw opmerking dat jullie zorgen voor een kostenloze overgang. Citaat: UnitedConsumers Energie controleert de einddatum van je huidige contract en zegt je huidige energiecontract kosteloos voor je op. Is je huidige contract vrij opzegbaar? Dan zegt UnitedConsumers Energie dit contract op en stap je in ongeveer 6-8 weken boetevrij over. Loopt je huidige contract binnen nu en 90 dagen af? Dan regelt UnitedConsumers Energie dat je pas overstapt wanneer je huidige contract eindigt, zodat een opzegboete wordt voorkomen. Loopt je huidige contract nog langer? Neem dan contact op met onze klantenservice. Je riskeert namelijk een opzegboete van je oude leverancier. Deze overstap heeft dus 100 euro gekost, waar ik behoorlijk zuur van ben. Graag hoor ik van u hoe u dit gaat corrigeren. Met vriendelijke groet, Rudolf Hellendoorn, rhellendoorn@zeelandnet.nl
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
27 April, 06:01 S Grooterheen Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Mijn contract moet nog starten?
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
20 April, 17:08 H Klitsie Beoordeling: 3,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik krijg nog steeds aanbiedingen en rekeningen van mijn oude aanbieder
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
15 April, 11:00 H Galama Beoordeling: 6,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Als na aanmelding de energie nog verder zakt neem ik aan dat het maandelijks bedrag ook zakt. En dat is iets wat ik niet kan beoordelen. Jammer
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
08 April, 11:32 M Bavelaar Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Erg blij mee
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
08 April, 11:23 J Philippo Beoordeling: 9,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Het is te vroeg om echt iets te vinden van de service, maar wat ik tot nu toe heb ervaren is prima.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
08 April, 10:55 T Hoeks Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Foutje gemaakt met overstap datum ondanks een toezegging dat er rekening gehouden zou worden met mijn opgegeven overstap datum
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
06 April, 15:12 E Muzur Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
De meest voordelige leverancier zonder twijfel. Vooral is de gas goedkoop, en daar gaat het om, lage stook kosten!
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
01 April, 09:37 G Heuvelsland Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Overstap is goed verlopen
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
01 April, 08:42 J Noord Beoordeling: 7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ben vorige maand overgestapt (zoals ik dat ieder jaar doe). Ik neem de voor mij meest voordelige. Net als bij anderen was ook deze overstap geen probleem. Klantenservice en online hulp heb ik geen ervaring mee.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
31 March, 11:00 R Smeets Beoordeling: 7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Mijn contract met huidige leverancier looptxaf >3 maanden van aanvraag. Hierdoor is leverantie niet mogelijk. Deze 3 mnds.-termijn staat niet (makkelijk vindbaar) vermeld. Minpuntje.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
30 March, 08:58 J Dikker Beoordeling: 7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
door de aanvraafg
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
24 March, 15:36 JE van Duijvenbode Beoordeling: 5,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Het is een moeizame communicatie over de termijnbedragen. Er is een apart bedrag voor gas en elektra, waardoor ik een hoog termijnbedrag moest gaan betalen terwijl ik voor elektra terug krijg aan het jaar. Die medewerker die ik aan de lijn had kon het niet begrijpen dat ik gas en elektra met elkaar wil verrekenen en daarop mijn termijnbedrag baseer. Vervolgens kreeg ik een maand na dit telefoongesprek een email van de provider die ongevraagd een herberekening had gemaakt voor het termijnbedrag en verhoogde deze ook ongevraagd. Ik stap elk jaar over zonder problemen en deze provider wilde niet gaan leveren op de datum dat mijn oude contract afliep want ik moest een maand opzegtermijn in acht nemen???? Nog niet eerder deze onzin gehoord. Dus nee liever geen contract meer bij united consumers ook al is dit de voordeligste aanbieder. Als ik van dit gedoe had geweten was dit voor mij een reden geweest elders een contract af te sluiten.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
11 March, 09:21 J Niepce Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Snelle en inzichtelijke transparante overstap
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
06 March, 14:32 N Waasdorp Beoordeling: 4,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
ik moet nu 100 euro boete betalen omdat het onderling niet goed geregeld is
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
03 March, 20:41 A Maatkamp Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
X
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
28 February, 19:48 A Huser Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Hoe kan ik mijn verbruik zien?
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
28 February, 17:45 G Joolink Beoordeling: 6,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Heb nog niet veel ervaring met UC maar tot nog toe ben ik zeer tevreden, problemen worden direct opgelost door zeer vriendelijk personeel.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
14 February, 19:38 J Galen Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik vind het heel vreemd als ik laagste prijs garantie heb ,dat als ik mijn tarieven nakijk als ik kan inloggen mijn gas prijs bij 8 cent per kuub duurder is dan wat er op mijn overeenkomst staat. Zo ook met de energie!! Beetje vreemd. Mvg Joy.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
11 February, 16:05 A Willemsen Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Wel armoe dat jullie geen app hebben om het energieverbruik te zien. De meeste energieleveranciers hebben dat wel. Jullie hebben me wel een link gestuurd maar dat is meer over alle verzekeringen ,etc. Is niet interessnt
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
06 February, 09:58 M TEUNISSEN Beoordeling: 9,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Overzichtelijk en inzichtelijke site en goede service
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
03 February, 18:46 A Helm Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Geen problemen gaat allemaal soepel hoeft er zelf niets voor te doen
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
03 February, 08:40 G Wagter Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Nog steeds geen bericht voor de overstap per 1 februari 2020. Moet verplicht 1 ster geven, maar er valt niets te beoordelen.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
30 January, 16:25 L Prest Beoordeling: 5,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Nette vlotte overstap, 1 ster geen mening
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
30 January, 14:13 Poppe Beoordeling: 9,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Snel en duidelijke overstap met prettige e-mails en een goede site voor het invullen van de meterstanden.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
30 January, 11:44 J Nijen Twilhaar Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Jammer dat de stroom en gasprijzen apart worden geïncasseerd.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
30 January, 11:34 J Berkers Beoordeling: 5,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Tot nu toe nog geen gebruik hoeven te maken van de drie rechtse diensten. Derhalve geen echte waardering kunnen toekennen.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
29 January, 14:09 C Tonnon Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik kan het nog niet echt beoordelen is te kort dag
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
27 January, 18:57 P Taal Beoordeling: 9,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Omdat mij dat werd gevraagd en omdat het aantoont dat het loont om over te stappen.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
26 January, 11:09 A Landman Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Duidelijke prijzen en vergelijking met anderen
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
25 January, 20:22 M Verhoeven Beoordeling: 3,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik ben uiteindelijk toch naar andere energieleverancier overgestapt.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
23 January, 14:06 H Sman Beoordeling: 6,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Heb verder nog geen ervaring met units consumers energie, moet nog ingaan eind van de maand
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
22 January, 14:40 G Deur Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
er is weinig contact nodig om over te stappen dus beoordelingen zijn altijd lastig. We zullen zien bij de jaarrekening, daar gaat het bij elke aanbieder wel eens mis.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
17 January, 18:15 J Zandbergen Beoordeling: 6,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik ben met alles in het midden gaan zitten omdat ik nog maar net klant ben van united consumers dus ik kan nu nog niet zeggen ben ik tevreden of niet vraag het over een jaar weer dan kan ik wel een beoordeling geven over de volgende vraag raad je anderen united consumers aan ? jammer dat er niet bij staat weet ik nog niet dan had ik dat antwoord gegeven je word wel direct gevraagd ja of nee ik heb nee in gevuld omdat ik het nog niet kan beoordelen de tijd moet het uitwijzen
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
16 January, 11:27 E Rozendaal Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
De overstap is goed, en zonder problemen verlopen. Over de rest kan ik nog niet teveel zeggen, omdat ik daar nog geen ervaring mee heb gehad.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
15 January, 10:17 M van den Berge Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Wat tot nu toe bekend is, is prima verlopen, maar of de betalingen goed gaan en of de klantenservice goed is, is nog te vroeg om te zeggen. Maar hoofdindruk is dus goed!
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
14 January, 14:24 M Doffer Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
tot zover tevreden
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
12 January, 08:04 S Grijpma Beoordeling: 4,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Contract liep in dec af en overstap in jan.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
11 January, 11:53 E Hooijschuur Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Nette overstap van leverancier
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
10 January, 09:53 J Brouwer Beoordeling: 6,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Geen verdere toelichting
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
10 January, 08:25 E Hoffmann Beoordeling: 6,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Twee sterren = Geen sterren, omdat ik er geen ervaring mee heb, maar men wil dat niet accepteren. Ook kan ik geen 1 ster geven. Dus onbetrouwbare beoordelingen? Vind het wel ergerlijk dat UC me ook \"lastig\" vallen met hun andere produkten....
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
09 January, 18:35 R Timmerman Beoordeling: 4,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik heb 2 klanten aangemeld en nog steeds geen 40 euro gestort gekregen . Ik heb hiervoor al 2 maal gebeld met jullie. Jullie beloven wel maar niks
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
08 January, 08:30 E Pronk Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Financieel voordeel
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
07 January, 14:59 M Timmers - Eussen Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Overstap verliep volgens schema tot start levering. Is echter nog niet effectief op dit moment. Oude leverancier int nog... Klantenservice gemobiliseerd. Wacht op duidelijkheid!
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
03 January, 08:01 G Huijnen Beoordeling: 6,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Omdat pas over een maand me nieuwe contract in gaat
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
02 January, 16:12 E van Oeffelt Beoordeling: 5,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Late start met levering.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
31 December, 10:01 J Begheyn Beoordeling: 5,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
heb op 26 december een mailtje gestuurd met vragen en opmerkingen. Ik las dat er binnen 1 werkdag zou worden gereageerd, heb nooit een reactie gehad!
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
24 December, 10:37 J Plasmans Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
met betaling, klantenservice en duurzaamheid heb ik nog geen ervaring bij deze leverancier
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
24 December, 08:02 J Vries Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles ging prima
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
23 December, 14:28 B Bego Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles goed geregeld
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
22 December, 09:54 M Rooij Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Duidelijk goe snel regegeld
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
19 December, 14:18 R Zwiggelaar Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
heb zelf niets hoeven doen alles werd door jullie geregeld dus ik had er geen omkijken naar
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
19 December, 13:56 J Ouwendijk Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Welke beoordeling. Jullie hebben nog niet aan ons geleverd
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
19 December, 09:03 J Huskens Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
l
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
18 December, 15:34 J With Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Tot nu toe prima
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
16 December, 07:43 S Cozma Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
all went well
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
12 December, 19:05 M Genc Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ok
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
12 December, 08:59 M Wildt Beoordeling: 5,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik ben uiteindelijk niet overgestapt van leverancier. Ik betaalde een voorschot van 60 euro p.m en bij united Consumers ging de voorschot naar 150,00 euro
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
12 December, 07:02 A Egmond-Hoekzema Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Geen problemen gehad, goed en snel geregeld
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
11 December, 15:07 T Koeman Beoordeling: 7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Prima geregeld, snelle service
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
11 December, 07:53 P Ruig Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Wel wat apart dat de meterstanden na ingang contract werden opgevraagd
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
10 December, 16:10 T Vonk Beoordeling: 6,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Dat je dubbele factuur krijgt voor stroom en gas vind ik erg onoverzichtelijk en vervelend. Ook het maandbedrag wat mij voorgeschoteld werd was uiteindelijk een stuk hoger. Dit heeft volgens mij met de korting op het eind te maken, maar al met al houd ik niet van deze vage toestanden
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
10 December, 11:20 A AUGUSTUS Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Zeer goed tot nu toe. Perfect bereikbaar.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
10 December, 07:34 H Noppe Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Merk er niks van......
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
09 December, 16:22 M Groot Beoordeling: 5,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik krijg opeens een apart contract voor stroom en gas. (Voorheen was dit op één contract.) Ik krijg levering voor stroom volgens hun mail. Voor gas is dit vaag, dat staat er niet bij. Ik moet nu er achteraan bellen om na te gaan of ze ook gas leveren en of mijn vorige leverancier de levering van gas wel heeft gestopt. Vaag allemaal. Ik probeerde de klantenservice te bellen maar na 3 min in de wacht werd gezegd dat ze me nu niet kunnen helpen omdat het te druk is. Ik krijg er stress van!
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
09 December, 12:28 H Laat Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Via easyswitch
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
08 December, 09:09 W.J.G. VAN LOO Beoordeling: 6,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik kan geen beoordeling geven, Heb alleen per 21/10 (in drievoud!) ontvangst beestiging gehad en op 6 nov: \"Hebt U nog vragen, we staan voor U klaar\".
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
07 December, 08:38 M Berkulo Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
geen problemen met overstap gehad
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
06 December, 07:06 S van Nunspeet Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Al jaren een veel te duur contract bij Essent goed dat onze ogen eindelijk open gingen
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
04 December, 18:51 R Vaanholt Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Omdat stroom en gas op verschillende rekeningen staan. Erg lastig als ik dit had geweten , had ik niet voor deze maatschappij gekozen.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
04 December, 13:33 R Bergenhenegouwen Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
ging heel snel en soepel
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
04 December, 09:10 C Ong Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Met meer info ( ik heb gebeld om hulp) had ik een andere keuze gemaakt. Namelijk bij mijn verhuizing mijn huidige contract meegenomen ( nog 1 maand) en dan pas overgestapt. Ik dacht namelijk dat verhuizen een reden was om zonder boete op te zeggen. Nu heb ik een boete ?n ik krijg mijn welkomstkorting niet. Dat scheelt bijna 200€
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
04 December, 08:31 Amanda Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik kan alleen oordelen over het huidige contact dat ik nu heb gehad(2x gebeld). De telefoon wordt altijd binnen één minuut beantwoordt door een vriendelijke medewerker. Zonder moeite het termijnbedrag kunnen aanpassen. De mails met de prijzen op tijd ontvangen. Ik kan pas aan het eind van mijn contract oordelen of alles klopt qua kosten.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
03 December, 09:20 T Ly Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Nog geen echt ervaring, hoopelijk altijd goed blijven, dan Easywith en United Consumers nog veel meer klanten lang blijven.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
02 December, 08:23 W Hugers Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Omdat ik tot nu toe heel tevreden ben
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
02 December, 07:08 A Jong Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles is tot nu toe goed gegaan. Bedankt
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
30 November, 12:30 H Berger Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik had een probleem doordat EasySwitch enkele maanden te vroeg aangaf, dat ik van energie-leverancier zou moeten veranderen. De daardoor ontstane boete hebben zij heel sportief voor hun rekening genomen. Grote klasse! Zo kan het dus ook in 2019: je fout toegeven en deze compenseren. Chapeau voor EasySwitch!
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
30 November, 07:12 D Gansewinkel Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Overstap ging perfect. Was reeds klant bij uc. Nu met meerdere producten. ????
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
29 November, 16:49 J Engels Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Is tot zo ver goed verlopen!
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
29 November, 15:12 J Smeets Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
De overstap is nog niet geweest dus ik kan niet veel beoordelen
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
29 November, 08:34 W Sprenkeling Beoordeling: 4,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Stap 1januarie over tot nu toe geen problemen
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
27 November, 10:05 G van den Heuvel Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Snel, goed en goedkoop geregeld
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
27 November, 08:59 M Dalen- Schouten Beoordeling: 9,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Zoals het moet gaan, goed!
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
27 November, 07:06 N Roetert Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles. Ging snel en soepel en snel antwoord op je vragen duidelijker kan niet!
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
25 November, 18:04 S Braam Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
De overstap was snel geregeld, er wordt duidelijk via mail gecommuniceerd. De levering, en eerste betaling, moet nog plaatsvinden, dus hier kan ik nog geen oordeel over geven. Mijn contract gaat per januari 2020 van start
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
25 November, 16:18 J Zijp Beoordeling: 7,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
easy switch
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
22 November, 11:23 M Schipper Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Klantgericht, goede service
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
19 November, 18:23 H van Schendel Beoordeling: 4,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
De overstap is goed verlopen. Heb echter wel gebeld naar UnitedConsumers met de vraag wanneer ik de meterstanden kon doorgeven. NUON zat me op de hielen want zij wilden het jaar afsluiten. Van hen heb ik hierover heel veel mails en brieven ontvangen. Dat vond ik minder prettig. NUON eiste voor 5-11 terwijl UnitedComsumers aangaf dat zij na overgang 14 dagen de tijd hebben om dit aan NUON door te geven. Kan alleen over de overstap een beoordeling doorgeven vandaar dat ik alle anderen maar 1 ster heb gegeven.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
18 November, 19:44 P Eerhart Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles goed verlopen
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
18 November, 11:05 L Blaeij-Oosterbaan Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Goede prijs
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
15 November, 16:24 F Hoekstra Beoordeling: 9,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
prima geregeld
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
15 November, 08:28 W van Dijk Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Geen opmerkingen. Alles is tot nu toe gegaan zoals gewenst
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
7,3

Contactgegevens

Adres
Luchthavenweg 20
5657EB, Eindhoven
Telefoonnummer
040-2350560
Ben jij op zoek naar meer informatie over UnitedConsumers Energie? Alle informatie over UnitedConsumers Energie vind je hier terug: tarieven, contactgegevens, beoordelingen, veelgestelde vragen en meer. Vergelijk energie op EasySwitch.nl om te zien welk energieproduct het beste bij jouw verbruik past.

Vergelijk leveranciers

Zojuist overgestapt