Door onze website te gebruiken, ga je akkoord met onze privacyverklaring
Ben jij op zoek naar meer informatie over UnitedConsumers Energie? Alle informatie over UnitedConsumers Energie vind je hier terug: tarieven, contactgegevens, beoordelingen, veelgestelde vragen en meer. Vergelijk energie op EasySwitch.nl om te zien welk energieproduct het beste bij jouw verbruik past.

Samen kun je meer bereiken dan alleen. Dat is het gedachtegoed van UnitedCosumers. De 500.000 klanten vormen samen een consumentencollectief. UnitedConsumers kan zo grootschalig energie inkopen, waar de klant van profiteert. De korting krijgen klanten in de vorm van een kortingstegoed.

Tarieven UnitedConsumers

Bij UnitedConsumers kun je kiezen voor zowel vaste als variabele tarieven. Omdat UnitedConsumers regelmatig andere energiepakketten inkoopt, wijzigen ook de tarieven regelmatig. Benieuwd naar de actuele tarieven van UnitedConsumers? Met de energievergelijker van Easyswitch kom je daar meteen achter.

Exclusieve actietarieven en welkomstkortingen

Op EasySwitch.nl biedt UnitedConsumers exclusieve welkomstkortingen en actietarieven aan. Het enige wat je hoeft te doen, is je gegevens invullen en je ziet meteen hoe hoog de korting oploopt. Vind je het contract toch ergens anders goedkoper? No problemo! We betalen het verschil terug.

Benieuwd naar de actuele actietarieven van UnitedConsumers? Maak een vergelijking, vul je gegevens in en bekijk het overzicht.

Vergelijk Energie


Over UnitedConsumers

In 2000 werd UnitedConsumers opgericht met als belangrijkste doel de consument minder te laten betalen voor vaste lasten. Vandaag de dag streeft UnitedConsumers nog altijd hetzelfde doel na. Samen met 500.000 klanten creëert UnitedConsumers een consumentencollectief. UnitedConsumers koopt grootschalig energie in waar de klant van profiteert. De korting krijgen klanten in de vorm van een kortingstegoed. Dit is een digitaal spaarpotje waarin al je kortingen worden opgebouwd tot een bedrag. Deze kortingen kunnen ook via andere verzekeringen van UnitedConsumers worden verzameld.

Hoe duurzaam is UnitedConsumers?

UnitedConsumers levert groene stroom opgewekt door windkracht. Op aanvraag kan UnitedConsumers ook grijze stroom leveren, maar de leverancier zet actief in op duurzaamheid. Zo rekent UnitedConsumers niets extra’s voor groene stroom.

Energiecontracten UnitedConsumers

UnitedConsumers biedt meestal drie soorten contracten aan. Een contract met vaste tarieven voor 1 jaar en twee contracten met een looptijd van 3 jaar. Omdat UnitedConsumers regelmatig nieuwe energie inkoopt, biedt de leverancier ook regelmatig nieuwe contracten aan.

Vergelijk Energie

Piek- en daltarief bij UnitedConsumers

UnitedConsumers biedt de mogelijkheid om gebruik te maken van piek- en daltarief. In Noord-Brabant en Limburg starten de daluren om 21:00 uur en eindigen om 07:00 uur. In de rest van Nederland gaat het daltarief in om 23:00 uur.

Contactgegevens UnitedConsumers

E-mail energie@unitedconsumers.com
Telefoon 040 235 05 60
Kosten Lokaal tarief
Bereikbaar ma-vr: 8:00 – 21:00 en za: 08:30 – 17:00
Website https://www.unitedconsumers.com/

Betalingen aan UnitedConsumers

Je ontvangt je eerst energienota ongeveer één jaar nadat je bent overgestapt. Maandelijks wordt door middel van automatische incasso het termijnbedrag afgeschreven, tenzij een andere betalingswijze is afgesproken.

Termijnbedrag wijzigen?

Aan de hand van je energieverbruik wordt je termijnbedrag bepaald. Een aantal factoren hebben invloed op je energieverbruik. Denk hierbij aan je type woning of het weer. Verwacht jedat je meer of minder energie gaat verbruiken? Dan kun je jouw termijnbedrag wijzigen in je kortingstegoed of door contact op te nemen met de klantenservice van UnitedConsumers.

Verhuizing doorgeven

Geef je nieuwe adres op tijd door aan UnitedConsumers! Vul op de website het verhuisformulier van UnitedConsumers in. Dan passen zij jouw gegevens aan.

Opzeggen contract bij UnitedConsumers

Na de looptijd kun je het contract zonder opzegtermijn opzeggen. Als je overstapt naar een andere leverancier wordt het contract automatisch overgezet. Voor meer informatie neem je contact op met de klantenservice van UnitedConsumers.

Neemt UnitedConsumers je opzegboete over?

Als je een huidig energiecontract wilt opzeggen voordat het contract afloopt, moet je vaak een opzegboete betalen. UnitedConsumers vergoedt de boete die je krijgt als je te vroeg overstapt, maar alleen bij een meerjarig standaardcontract. Je kunt daarom beter overstappen naar een actiecontract als je huidige contract binnen 8 weken afloopt.

Wat doet EasySwitch en wat doet UnitedConsumers?

Easyswitch vergelijkt energieleveranciers zo dat jij niet te veel betaalt. Als UnitedConsumers voor jou een goede deal in huis heeft, kun je via Easyswitch.nl overstappen. Wij zeggen je oude energiecontract op en jij hoeft niets meer te doen!

Vergelijk Energie

Beoordeling klantervaringen
7,7
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Beoordeling Easyswitch
7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Gemiddelde beoordeling:
7,3 uit 10

Klantervaringen

04 February, 11:54 S. Kouwenhoven Beoordeling: 7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
kan er weinig overzeggen, afgelopen zondag pas gestart met united consumers. vraag het over een half jaar nog eens.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
22 January, 09:32 H. Thijssen Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
alles probleemloos. aanpassing voorschot na een telefoontje. prima
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
15 January, 10:02 N. Kuipers-Graafstra Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Het ging allemaal erg vlot en overzichtelijk!
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
13 January, 08:27 M. Rolfini Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Top
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
12 January, 09:42 J. Henkes Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
alles goed en snel
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
11 January, 12:53 C. Brinkerink Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik ben goed te vreden met jullie bv.en jullie zijn super klantvriendelijk.mvg
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
08 January, 09:35 F. Sam-Sin Beoordeling: 5,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Een prijsopgave of calculatieberekening met het jaarverbruik biedt een Maandbedrag vooraf maar in het contract staan afwijkende waarden. En vooral \'onderbouwd\' met zeer dubieuze argumenten
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
07 January, 10:36 R. Termeer Beoordeling: 7,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
overstappen zonder problemen verlopen
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
04 January, 16:03 T. Orsouw Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
geen problemen gehad
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
31 December, 11:17 R. Ruiterman Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Goede prijs/kwaliteit verhouding
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
30 December, 10:50 H. Van Loon Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Betalingen heb ik een 2 gegeven. Als je 2 verschillende afschrijvingen krijgt per maand 1 voor gas en 1 voor elektriciteit dan heb je je systemen nog niet op orden. Ik kreeg een contract voor dubbel tarief terwijl ik enkel tarief heb aangevraagd?
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
29 December, 08:26 D. Goede Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
We stappen elk jaar over en zijn eerder bij United Consumers geweest. Nooit problemen ondervonden en altijd fair behandeld.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
28 December, 09:40 A. Barneveld Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Prima geregeld.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
25 December, 19:38 E. Rouendal Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Omdat jullie alles voor mij regelen en zelf bijna niets hoef te doen, ik ben jullie erg dankbaar
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
25 December, 10:20 H. Lotterman Beoordeling: 6,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Levering door UC is nog maar net begonnen, nog geen termijnbedrag betaald, kortom nog weinig ervaring daarom vooral drie sterren toegekend. Vind wel dat ze wat veel reclame maken voor hun andere producten zoals
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
24 December, 09:50 K. Horst Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Niet alle punten zijn goed te beoordelen, omdat we er (nog) niet mee te maken hebben gehad. Overstap ging probleemloos, dus klantenservice of online hulp hebben we geen contact gehad.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
24 December, 07:14 H. Wit Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles is goed en gemakkelijk verlopen.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
21 December, 09:54 K. Buckens Beoordeling: 3,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Het uiteindelijke aanbod was niet in overeenstemming met het aanbod op de vergelijkingssite. Zit volgens mij dicht bij misleiding.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
20 December, 18:31 D. Glas Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
alles ok
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
19 December, 16:36 H. Vernig Beoordeling: 9,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alleen betalingen weet ik nog niet.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
19 December, 08:40 H. Jong Beoordeling: 3,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Prijs per maand 50 euro hoger dan ik bij Essent betaalde en ~ 40 meer dan volgens site Easyswitch nl 107 euro per maand!
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
18 December, 11:14 L. Maat Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Bij de overstap heeft Liander het uitlezen van de slimme meter aangezet, zonder onze toestemming. Ik zie dit ook terug op de eindafrekening van Vattenfall. Hiermee wordt de privacy van mij geschonden en de AVG overtreden. Of United Consumers hier een rol in heeft gehad is mij onbekend. Ik vindt dit uiterst storend. Ik verwacht ook dat jullie, easyswitch, hierover een melding doen. Dat er data gelekt is.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
18 December, 08:43 K. Huizinga Beoordeling: 9,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ben goed tevreden met de overgang en bericht geving
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
17 December, 10:05 A. Michielsen Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik ga 2 januari 2020 over dus ik kan nog steeds niets zeggen hoe dat alles verloopt. Ik had nog iemand opgegeven daar zou ik € 20 euro van ontvangen .Deze heb ik nog steeds niet ontvangen
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
16 December, 09:32 T. Elzinga Beoordeling: 5,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Heb nog geen ervaring met contacten met UC daar alle contacten via e-mail zijn gegaan en verder ik heel goede contacten heb met ES (al een aantal jaren) die door mij als zeer klantvriendelijk correct worden beschouwd.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
12 December, 10:15 J. Taillie Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Prima overstap zonder problemen.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
08 December, 09:45 M. Klein Beoordeling: 7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik ben van Oxxio overgestapt naar United Consumers en mis nu enorm het inzicht in mijn verbruik. Als ik inlog en op het verbruik klik krijg in de melding dat er een fout is opgetreden en het later opnieuw moet proberen. Daarna word ik meteen uitgelogd. Na weken opnieuw proberen maar eens de meest gestelde vragen doorgenomen, blijkt dat je pas na twee maanden leveren het verbruik kan inzien. Wellicht ben ik verwend met mijn vorige leverancier, maar ik vind dit een minpunt!
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
08 December, 09:27 P.C.M. Voerman-Akkermans Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Met de betaling, online hulp en klantenservice heb ik nog geen ervaring na 9 dagen! Vraag het me over 6 maanden maar nog eens
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
07 December, 07:12 G. Wichers Beoordeling: 7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Soepele overstap. Alleen helaas geen app om het verbruik te zien en op de site gaat dat ook nog niet helemaal fantastisch.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
06 December, 08:19 G. Branbergen Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Is gewoon de goedkoopste
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
05 December, 15:13 H. Hoogland Beoordeling: 4,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik heb het contract binnen de 14 dagen geannuleerd. Reden ; afzonderlijke contracten voor gas en stroom. Uw overzicht gaf aan totale maandkosten € 42,00 ,United gaf aan € 82,00. Meerdere malen klantservice hierover gesproken. Min. per maand aan stroom € 15,00 en de maandkosten gas verlagen was zeer onverstandig i.v.m. navordering gasverbruik. Advies betaal € 82,00/maand en je krijgt na 14 maanden( febr. 2022) het teveel betaalde (=ca. € 500,00! ) dan terug. Ervoer dit als merkwaardig én ik wil uiteraard het voordeel gewoon maandelijks hebben. Overigens het toen aangehaalde overzicht, mijn verbruik stroom, via de netwerkbeheerder klopt ook voor geen meter! We hebben al 7 jaar zonnepanelen en hebben al deze jaren méér terug geleverd dan verbruikt.( gem. 200 kWh.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
05 December, 15:08 B. Oostveen Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Nog te vroeg
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
03 December, 07:06 A. Heus Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Hulp niet nodig gehad, duidelijke site, nu al heel vaak via jullie overgestapt goede service!
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
01 December, 12:31 J. Velthuis-Nijhuis Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Super goed geregeld
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
29 November, 07:04 patrick Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
zeer tevreden geen problemen gehad
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
26 November, 07:11 D. Berhitu Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Betaalbaar
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
24 November, 09:05 J. Weem - Van Gemert Beoordeling: 7,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
goed
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
21 November, 08:11 W. Stuiver Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
nvt
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
19 November, 07:19 J. Franscoise Beoordeling: 7,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik kan op de site van Mijn UnitedConsumers de beginstanden van de energiemeters niet terugvinden.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
16 November, 08:33 R. van Hattem Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Telefonische bereikbaarheid was zeer goed. Klantgerichte hulp en snelle bevestiging van afspraken.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
20 October, 09:08 R. Thelosen Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
15 October, 08:31 J. Ruisendaal Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Tot nu toe gaat alles naar wens.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
12 October, 08:15 U.M. Sahin Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles verliep voorspoedig.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
11 October, 15:52 J. CATE Beoordeling: 9,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Omdat ik de afrekening van de vorige leverancier ontving waarbij ik geld retour mocht ontvangen
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
11 October, 07:48 S. Michielsen Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles verloopt tot nu toe prima!
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
06 October, 08:36 W. Verwijs Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
xxx
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
06 October, 07:23 H. Ummels Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
easyswitch is prima
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
01 October, 10:23 H. haar Beoordeling: 6,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Met name duurzaamheid is slecht. Ik woon in een appartement waar we onlangs zonnepsubsidie panelen hebben geplaatst . via de zgn postcoderoos zou ik van mijn energie leverancier subsidie terugkrijgen. UC geeft echter aan dat ze daar niet aan meedoen. Ik ben dus ondertussen alweer bij ze weggegaan mbt elecriciteit
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
01 October, 09:37 M. Linderhof Beoordeling: 6,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
goed
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
28 September, 09:24 J. eikenboom Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles over u.c. Is positief
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
25 September, 07:54 J. Jelsma Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Omdat ik het zo ervaar
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
24 September, 07:17 G. Oord Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Omdat het goed is
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
23 September, 16:35 M. Neerwijk Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Makkelijk geregeld.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
21 September, 07:53 N. Velraeds Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
plobleemloos overstap
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
18 September, 14:17 E. Smit Beoordeling: 5,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Mij is niet verteld dat er een goede aansluiting zou zijn van de ene energieleverancier naar de andere. Nu moet ik een boete betalen.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
16 September, 10:04 M Tuijp Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Geen problemen. Alles was goed geregeld en ging vanzelf
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
15 September, 07:09 J. Wit Beoordeling: 9,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
goede afhandelingen
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
14 September, 06:51 D.J. Groot Wassink Beoordeling: 7,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Omdat mijn vorige leverancier (Budget energie) uiterst traag is met het afhandelen van het vorige contract, Jaarafrekening per 1/8 nog niet ontvangen; eindafrekening per 26/8 ook nog niet ontvangen.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
12 September, 07:48 B. Vos Beoordeling: 6,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik heb er nog niet veel ervaring mee ,ik vind wel dat ze teveel aan zitten te prijzen zoals mobiele telefoon en autoverzekering
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
10 September, 10:51 W. Duijl van Beoordeling: 6,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Eigenlijk nog geen ervaringen, slechts kontrakten ontvangen en een betaling gedaan
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
09 September, 12:27 J. Oldenburger Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Consumers is misleidend over de te verwachtende tarieven.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
09 September, 08:14 S. Mantel Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Tot nu toe goed tevreden, echter een beetje vreemd dat gas en electra separaat worden afgeschreven. Zijn wij zeker niet gewend.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
09 September, 08:01 C Weijers Beoordeling: 7,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Klantenservice en duurzaamheid niet beoordeeld. Nog geen inzicht in verbruik
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
08 September, 10:00 H. Stratmann Beoordeling: 3,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik heb het contract geannuleerd. Omdat ik geen eenduidig aanbod kreeg, maar gas en E apart. Zodat ik niet kon zien dat wat ik had afgesproken.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
08 September, 07:20 C. Hamminga Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Super tevreden
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
07 September, 07:39 R Sluis Beoordeling: 5,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Betaling van stroom en gas gaat apart van elkaar. Er was een inclusief bedrag aangegeven bij de switch maar dat blijkt nu anders uit te pakken.Dat heeft invloed op de totale kosten wat vooraf niet duidelijk was. Ik heb zelf mijn maandalsten nu naar beneden bijgestwld naar mijn oorspronkelijke kosten maar hoop dat ze uieindelojk niet veel duurder uit gaan vallen inplaats van goedkoper wat toch de bedoeling is van de switch.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
06 September, 10:12 G.H. Lohschelder Beoordeling: 7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Sorry de prijs die we bij u aangeboden kregen klopt wel op papier maar we gaan maandelijks 12 euro p.m meer betalen. Ons verbruik hebben we zeer correct weergegeven. Nu kreeg ik de eerste betaling en nu staan er 2 getallen op 1 van 75 euro en 1 van 12 euro dus het komt nu op 87 euro per maand i.p.v 75 euro per maand. Dit vinden we niet correct hebben inmiddels contact gehad met UnitedConsumers het ene betrof gas en het andere elektra. Juist elektra verbruiken we meer en daar hoeven we maar 12 euro p.m te betalen van deze samenstelling snappen we niks van dus de start is niet fijn en op dit moment zal ik zeker hun niet aanprijzen bij mijn familie.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
05 September, 08:08 M. lugers Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
dat jullie de goedkoopte zijn en de overstap zeer goed is geregeld
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
03 September, 08:53 E. Dreier Gligoor Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Overstap naar United Consumers kwam bij mij zeer positief over.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
01 September, 17:07 J. Sagel Beoordeling: 4,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Zeer slecht beging van overstap die op 1 september zou beginnen. Totaal geen bericht ontvangen dat ik meterstanden moet doorgeven voor gas omdat dit geen slimme meter is. Twee keer gebeld met klantenservice hoe dit zat en ik zou de mail nog krijgen nee dus. Nu op 1 september s\'avonds nog geen mail of ander bericht over meterstanden doorgeven. Zeer slechte communicatie. Weet nog helemaal van niets terwijl levering door United Consumers wel al is begonnen volgen contract. Ik hoop dat dit wel beter zal worden. Maar ben nu al niet tevreden en heb nu al spijt dat ik hier heen ben gegaan.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
27 August, 09:41 A. Gruijters-Bouten Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Omdat dit wordt gevraagd.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
25 August, 08:11 A. Halen Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ondanks dat we een nieuwe klant waren en ik vroeg mijn maandbedrag iets te verlagen, was dat geen probleem en werd het gelijk gedaan en daarna keurig een bevestigingsmail ontvangen!! Echt Top! Bedankt
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
19 August, 14:41 G. Heukels Beoordeling: 5,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
2 contracten is onnodig veel.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
18 August, 14:27 H. Diermen Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
overstap verliep goed
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
14 August, 14:55 E. ozay Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Goed
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
10 August, 09:05 M. Lambermon Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Wij zijn zeer tevreden. Overstap etc. Heel klantvriendelijk
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
10 August, 08:01 A. Sprinkhuizen Beoordeling: 5,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
je krijgt wel antwoord maar niet op de vraag die je stelt Na de acceptatie moet je een maand wachten, maar zelf melden ze je pas een paar weken later dan de acceptatie af bij je vorige provider (je kunt je nog bedenken) Je wordt overstelpt met reclame voor andere producten
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
08 August, 11:30 C. Man Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Geen problemen ervaren met de overstap. Keurig op tijd en goed geïnformeerd.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
05 August, 18:06 C. Dijk Beoordeling: 9,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
de hele overstap met voorafgaande vergelijking ging prima !
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
05 August, 17:05 E. Jordens Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Tevreden tot nog toe
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
05 August, 07:02 E. Rienties Beoordeling: 6,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Tot nu geen klagen
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
29 July, 09:27 P. Legerstee Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Het hele overstappen ging snel en gemakkelijk. Een aanrader
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
28 July, 07:02 W Fritz Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Nauwgezet werkend bedrijf op alle vlakken!
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
24 July, 09:56 M Keijzer Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles prima geregeld
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
24 July, 08:35 A.Fokkinga-Pakes Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Overstap is in aug, kan het verder nog niet beoordelen
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
23 July, 08:19 E. Bijsterveld Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
uitstekende kennismaking en reactie , goede prijsstelling
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
22 July, 07:20 D Schat Beoordeling: 9,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Op basis van ervaring met United Consumers
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
22 July, 07:16 E. Huijs Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Keurig geregeld
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
17 July, 20:15 W. Nieuwendijk Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Erg goede service en onwijs vriendelijk
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
17 July, 16:21 J Schuszler Beoordeling: 8,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik ben erg tevreden met deze overstap
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
26 June, 07:30 W Bruinen Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Lastig dat zij stroom en gas apart doen, dus twee contracten en twee maal wordt het van je rekening geschreven per maand.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
23 June, 20:05 H. Berends Beoordeling: 9,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
op uw verzoek
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
31 May, 07:11 J. Post Beoordeling: 3,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
ik heb nog geen mening dit is de eerste maand bij jullie
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
29 May, 23:51 E. Nijenhuis Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Al jaren goede ervaring
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
29 May, 07:21 J. Zondervan Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
De overstap was snel en goed geregeld
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
27 May, 13:04 W. Burghoorn Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles wordt voor je geregeld.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
27 May, 08:45 M Hassa Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Geen einddatum van de vorig contract gehouden .en date Lost me €100 boete en een verlines van €185 aanenergie korting.helaas.ik ben niet blij mer.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
25 May, 16:19 A. Vd Voort Beoordeling: 7,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Tot nu is alles perfect geregeld, ik ben pas sinds 16 mei overgestapt. Ik vind het daardoor eigenlijk te vroeg om mijn ervaring te delen
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
20 May, 20:22 L. Carstens Beoordeling: 9,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Gewoon goed
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
19 May, 11:57 Helene Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Duidelijkheid
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
18 May, 14:20 Y Christiaans Beoordeling: 10,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
vanaf mijn eerste vraag tot en met de definitieve overstap is alles keurig en op tijd geregeld. vriendelijke klantenservice ook, met duidelijke uitleg.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
18 May, 12:51 R Kentie Beoordeling: 6,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Overgestapt maar niemand gesproken. Enige is twee mailtjes met prijzen.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
16 May, 08:24 A Karabulut Beoordeling: 7,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ze eisen dat we een borg te betalen voor onze stichting. Daarom zijn we gedwongen om overstap niet door te laten gaan. Gelukkig zijn we uiteindelijk veel goedkoper uitgekomen met Greenchoice. Ze vragen geen borg gelukkig.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
14 May, 18:47 A Ebbekink Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
om eventuele koudwatervrees om over te stappen bij andere consumenten weg te nemen
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
14 May, 17:07 J Piek Beoordeling: 3,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
afge sproken prijs gas, stroom klopt niet welkomst korting klopt ook niet . Zo kan ik niemand dit aanraden.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
13 May, 17:17 T Hees Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Alles is goed verlopen en ik heb een keer contact gehad met United Consumers en toen ben ik ook netjes en goed tewoord gestaan.
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
30 April, 13:08 J Gulikers Beoordeling: 8,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Ik ben recent over gestapt .
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
29 April, 09:53 D Gruter Pietersen Beoordeling: 2,4
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
UC geeft op 10-03 een verkeerde leveringsdatum door. Verders heb ik niets meer van hun vernomen. Op 29-4 loopt mijn contract af bij Budget Energie. Leveringsovereenkomst UnitedConsumers Datum: 10-03-2020 Leveringsperiode: 09-04-2020 tot 09-04-2021 Ik hoop dat alles nog goed komt.
Ik raad UnitedConsumers Energie af.
28 April, 19:58 R Hellendoorn Beoordeling: 6,6
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Er is een boete van 100 euro in rekening gebracht wegens contractbreuk met de vorige energieleverancier. Dit spoort niet met uw opmerking dat jullie zorgen voor een kostenloze overgang. Citaat: UnitedConsumers Energie controleert de einddatum van je huidige contract en zegt je huidige energiecontract kosteloos voor je op. Is je huidige contract vrij opzegbaar? Dan zegt UnitedConsumers Energie dit contract op en stap je in ongeveer 6-8 weken boetevrij over. Loopt je huidige contract binnen nu en 90 dagen af? Dan regelt UnitedConsumers Energie dat je pas overstapt wanneer je huidige contract eindigt, zodat een opzegboete wordt voorkomen. Loopt je huidige contract nog langer? Neem dan contact op met onze klantenservice. Je riskeert namelijk een opzegboete van je oude leverancier. Deze overstap heeft dus 100 euro gekost, waar ik behoorlijk zuur van ben. Graag hoor ik van u hoe u dit gaat corrigeren. Met vriendelijke groet, Rudolf Hellendoorn, rhellendoorn@zeelandnet.nl
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
27 April, 06:01 S Grooterheen Beoordeling: 8,0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Mijn contract moet nog starten?
Ik raad UnitedConsumers Energie aan.
7,3

Contactgegevens

Adres
Luchthavenweg 20
5657EB, Eindhoven
Telefoonnummer
040-2350560
Website
Ben jij op zoek naar meer informatie over UnitedConsumers Energie? Alle informatie over UnitedConsumers Energie vind je hier terug: tarieven, contactgegevens, beoordelingen, veelgestelde vragen en meer. Vergelijk energie op EasySwitch.nl om te zien welk energieproduct het beste bij jouw verbruik past.

Vergelijk leveranciers

Zojuist overgestapt