Door onze website te gebruiken, ga je akkoord met onze privacyverklaring

Ik heb nog niks gehoord na mijn aanvraag. Wat is de status?

Energiecontract

Het is belangrijk om te controleren of je het contract van je nieuwe leverancier hebt ontvangen. Heb je geen contract ontvangen? Check dan altijd even je spambox, wie weet is het daar per ongeluk terechtgekomen. Kan je hem nog steeds niet vinden? Neem dan even contact op met ons. Wij zorgen er dan voor dat je het alsnog ontvangt!

Heb je het contract wel ontvangen?
Dan geeft je nieuwe leverancier altijd de startleveringsdatum aan. Deze datum ligt meestal rond de 4-6 weken na de aanvraagdatum. Dit is de periode die de leverancier nodig heeft om de overstap in gang te zetten en jouw vorige contract op te zeggen. Je hoeft dan helemaal niets meer te doen! Je nieuwe leverancier begint met leveren op de startdatum en het wordt helemaal goed geregeld.

Tip: Check altijd of je nieuwe contract begint nadat je vorige contract is afgelopen, zo kun je een boete voor het vroegtijdig opzeggen van je contract voorkomen.