All in power | Tarieven, Beoordelingen & Cashback | Easyswitch
Wil jij meer weten over All-in-power? Wij hebben zoveel mogelijk informatie over de leverancier voor je op een rijtje gezet: tarieven, contactgegevens, beoordelingen, veelgestelde vragen en meer. Meteen de actietarieven en kortingen van All-in-power bekijken kan natuurlijk ook. Vergelijk energieprijzen om te zien welk energieproduct bij jouw verbruik past.

Over All-in-power

Melvin van Melzen heeft in 2017 All-in-power opgericht met een hoofdkantoor gevestigd in Arnhem. Vanaf februari 2021 beschikt All-in-power over een leveringsvergunning voor stroom aan kleinverbruikers en wordt het platform gelanceerd. Via dit platform krijgen gebruikers de mogelijkheid om energie te kopen en hun eigen duurzaam geproduceerde energie te verkopen aan anderen, zoals buren, collega’s of andere energieconsumenten. All-in-power levert duurzame energie aan zowel particuliere als zakelijke klanten.

All-in-power Tarieven

All-in-power biedt contracten met een dynamisch tarief aan. Bij een contract met een dynamisch tarief betaal je de energieprijs per uur. De tarieven worden een dag van tevoren bekend gemaakt, zodat jij van tevoren weet waar je de dag erna aan toe bent. Omdat de tarieven per uur veranderen, kunnen wij geen actueel tarief laten zien. Op onze energieprijzen pagina vind je de tarieven van andere energieleveranciers.

Product Tarief
Vastrecht stroom p/m* € 7,26
Opslag stroom p/kWh*td>

€ 0,03025
Vastrecht gas p/m* € 7,26
Opslag gas p/m3* € 0,10769
Opzegtermijn 30 dagen

*Dit tarief is inclusief 21% btw.
Laatste update: 2 mei 2024

variabele tarieven All-in-power

Daluren van All-in-power

Het dynamische tarief zorgt ervoor dat per uur de tarieven verschillen, hierdoor wordt er geen onderscheid meer gemaakt tussen het verbruik tijdens dal- en/of piekuren.

Voor de energieleveranciers zonder dynamisch tarief geldt het volgende. Wanneer de dal- en piekuren zijn hangt af van je netbeheerder. De energieleverancier heeft hier niks over te zeggen. Afhankelijk van de regio waar je in woont, kunnen de dal- en piekuren verschillen. In de tabel hieronder staat per provincie wanneer de dal- en piekuren zijn.

Let op: Alleen als jij een meter met een dubbel telwerk hebt of een slimme meter maak jij gebruik van het daltarief. Met een enkele meter betaal je een bedrag wat een combinatie is tussen het laag- en hoog tarief.

Provincie Daluren
Groningen 23:00 – 07:00
Friesland 23:00 – 07:00
Drenthe 23:00 – 07:00
Overijssel 23:00 – 07:00
Gelderland 23:00 – 07:00
Flevoland 23:00 – 07:00
Utrecht 23:00 – 07:00
Noord-Holland 23:00 – 07:00
Zuid-Holland 23:00 – 07:00
Noord Brabant 21:00 – 07:00
Limburg 21:00 – 07:00
zonne energie All-in-power

Terugleververgoeding van All-in-power

Bij All-in-power krijg je als terugleververgoeding de daadwerkelijke marktprijzen voor de stroom die je gebruikt en zelf opwekt. Je hebt alleen recht op een terugleververgoeding wanneer je zelf energie opwekt met zonnepanelen. Aan het eind van het jaar zal je energieleverancier gaan salderen. Dan wordt er gekeken hoeveel energie jij hebt opgewekt en hoeveel jij hebt verbruikt. Als je meer hebt opgewekt dan je hebt verbruikt kan het zo zijn dat je geld terug krijgt van All-in-power.

Cashback of Korting

Energieleveranciers bieden via vergelijkingswebsites zoals EasySwitch.nl cashback of korting aan, deze worden aan het eind van het eerste contractjaar uitgekeerd. Voorheen waren dit welkomstkortingen, maar met de komst van de nieuwe opzegboete is er ook een wijziging in de regels rondom een welkomstkorting. Energieleveranciers zijn nu verplicht de welkomstkorting binnen 2 maanden uit te keren. Om voor jou toch het goedkoopste contract aan te kunnen bieden en ervoor te zorgen dat je minimaal een jaar bij de leverancier blijft, bieden ze nu kortingen (loyaliteitsbonussen) aan. De korting die je bij ons op de website vindt, zal je niet tegenkomen op de website van All-in-power zelf.


Welke contracten heeft All-in-power

All-in-power biedt alleen contracten met een dynamisch tarief zonder einddatum aan. Na de opzegtermijn kun je dus altijd je contract opzeggen. Daarbij maken ze wel gebruik van een modelcontract om met een gemiddeld tarief jouw voorschotbedrag te kunnen berekenen. Dit tarief zal elke maand aangepast worden en na een jaar wordt er gekeken wat het daadwerkelijke tarief was over dat gehele jaar.

Waar haalt All-in-power de energie vandaan?

Soort product Soort energie
Groen uit Nederland 100% Zonne-energie NL
% duurzaamheid 100% duurzaam

Bron: Stroometiket 2021 All-in-power

groen All-in-power

Hoe ziet WISE de energieleverancier All-in-power?

WISE onderzoekt in samenwerking met de Consumentenbond hoe duurzaam een energieleverancier daadwerkelijk is. Elke energieleverancier krijgt uiteindelijk een cijfer dat is opgebouwd uit drie onderdelen: investering, inkoop en levering. Zij beoordelen niet alleen de afdeling in Nederland maar het bedrijf als geheel. WISE heeft All-in-power (nog) niet meegenomen in het onderzoek van 2021. De verwachting is dat ze volgend jaar wel meegenomen worden door WISE.

Voor ons eigen duurzaamheidslabel kijken wij naar het energiecontract dat via ons wordt aangeboden. Binnen deze contracten wordt er onderscheid gemaakt tussen groene, grijze en gecombineerde contracten. Wij vinden dat een groen contract alleen het label duurzaam mag krijgen wanneer de stroom in Nederland wordt opgewekt via hernieuwbare bronnen; wind, water, zon en wanneer het gas minstens CO2-gecompenseerd is. Het kan dus voorkomen dat het gehele energiebedrijf binnen het onderzoek van WISE minder scoort, maar dat het energiecontract in onze vergelijker hoog staat onder duurzaamheid. Dat betekent dat het product wat ze via ons aanbieden volgens onze maatstaven duurzaam is. Wij laten altijd het cijfer van WISE in onze vergelijker zien, zodat jij zelf kan beslissen of je bij deze energieleverancier aangesloten wilt zijn of niet.


Wat te doen bij verhuizen

Je moet zelf aangeven bij All-in-power als je op het punt staat om te verhuizen. Je kan dit schriftelijk, digitaal of telefonisch doorgeven. Je moet uiterlijk twee weken voordat je verhuist aan All-in-power je nieuwe adres hebben doorgegeven. Zorg dat je binnen vijf dagen na je verhuizing de meterstanden van je oude en nieuwe woning doorgeeft. Het liefst met een handtekening van jou erbij. All-in-power ziet een verhuizing niet als geldige reden om tussentijds je contract bij op te zeggen. Je neemt dus het contract mee naar je nieuwe woning. Dit betekent niet dat je een geheel nieuw contract hebt. Je neemt je oude contract mee met de oude voorwaarden en resterende looptijd. Als je tijdelijk twee adressen hebt dan zal All-in-power op beide adressen gas en/of elektriciteit leveren. Zodra je geen gas en/of elektriciteit meer nodig hebt bij jouw vorige woning moet je zelf dat contract opzeggen.

contract All-in-power

Opzeggen All-in-power

Opzeggen bij All-in-power kan schriftelijk, digitaal of telefonisch. Ze hanteren de wettelijke opzegtermijn van 30 kalenderdagen. Let er wel op dat je een opzegvergoeding moet betalen als je vroegtijdig je contract opzegt. De hoogte van de opzegboete is afhankelijk van het soort contract en de resterende looptijd. Dit kun je nalezen in de contractvoorwaarden van All-in-power.

All-in-power vergelijken met andere energieleveranciers

Je zoekt een nieuwe energieleverancier en overweegt een overstap naar All-in-power? Maak gebruik van onze energievergelijker. Je krijgt een overzicht van meerdere energieleveranciers en hun tarieven. Vergelijk verschillende mogelijkheden en vind de energieleverancier met de beste voorwaarden tegen de scherpste prijs.

Vergelijk Energie


All-in-power Zakelijk

All-in-power biedt naast particuliere energiecontracten ook zakelijke energiecontracten aan.

Zakelijke contactgegevens

Telefoonnummer: 026 – 2022136
E-mail: klantenservice@allinpower.nl

All-in-power Zakelijk contract afsluiten

Wanneer jij een All-in-power Zakelijk contract wil afsluiten is het belangrijk om op de volgende punten te letten:

actietarief All-in-power

  • Type aansluiting: Voordat je een zakelijk energiecontract afsluit is het belangrijk om uit te zoeken welk type aansluiting er in het (kantoor)pand aanwezig is en/of welk type je nodig hebt.
  • Functie: Heeft het adres alleen een kantoorfunctie of is er ook sprake van een woonfunctie.
  • BTW: De zakelijke energietarieven van All-in-power zijn exclusief.
  • Annuleren: Als je wilt annuleren moet je dit zelf doen door schriftelijk of digitaal contact op te nemen.

Zakelijke energie

Beoordeling klantervaringen
0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Beoordeling Easyswitch
0
Prijsinzichten
Betaling
Overstapproces
Online hulp
Klantenservice
Duurzaamheid
Gemiddelde beoordeling:
0 uit 10

Klantervaringen

Wat doet EasySwitch.nl en wat doet All-in-power?

EasySwitch.nl helpt je bij het vergelijken van energieleveranciers. Met de energievergelijker kun je kijken welke energieleverancier de scherpste tarieven aanbiedt. Wanneer het blijkt dat All in power de goedkoopste energieleverancier is, dan kun je via EasySwitch.nl overstappen. Zodra je de overstap compleet maakt, word je aangemeld bij All-in-power. Zij zorgen ervoor dat jouw oude energiecontract wordt opgezegd. Op deze manier stap je makkelijk en snel over en hoef je zelf niets te doen.

Welke opzegboete hanteert All-in-power?

Bij een dynamische energieleverancier zijn opzegboetes niet van toepassing. Alleen met een contract met een vaste looptijd kan je een opzegboete krijgen. Heb je nu een vast contract? Op onze pagina over opzegboetes lees je precies wat er is veranderd en wat het voor jou betekent.

Neemt All-in-power je opzegboete over?

Nee, All-in-power neem je opzegboete niet over.

Hoe verlopen betalingen aan All-in-power?

De betalingen aan All-in-power verlopen via een automatische incasso.

Hoe gaat All-in-power om met de terugleververgoeding?

Voor de energie die je teruglevert aan All-in-power geldt een dynamisch uurtarief. Het bedrag dat je terug krijgt, komt overeen met de prijs die je op dat moment voor de afgenomen stroom zou moeten betalen.

Wat is de verwerkingstijd van mijn aanvraag bij All-in-power?

Als jij een contract-aanvraag bij All-in-power hebt gedaan, moet je rekening houden met een verwerkingstijd van 4-6 weken.

Hoe krijg ik mijn bevestiging van All-in-power?

Nadat je een aanvraag bij All-in-power hebt gedaan krijg je schriftelijk of via de mail een bevestiging.

Kan je het maandbedrag aanpassen bij All-in-power?

Ja, je kan het maandbedrag bij All-in-power aanpassen. Hiervoor moet je zelf contact opnemen met All-in-power.

Is een spoedaanvraag mogelijk bij All-in-power?

Nee, All-in-power accepteert geen spoedaanvragen.

Heeft de leverancier een app/online omgeving met gebruikersoverzicht?

Nee All-in-power heeft geen app. Ze hebben wel een online omgeving waarin je al je facturen, contactgegevens, betaalgegevens, overeenkomst, meterstanden (kan je ook online indienen) en veelgestelde vragen kan vinden.
0

Contactgegevens

Adres
onbekend 0
onbeke, onbekend
Telefoonnummer
geen
Website
Wil jij meer weten over All-in-power? Wij hebben zoveel mogelijk informatie over de leverancier voor je op een rijtje gezet: tarieven, contactgegevens, beoordelingen, veelgestelde vragen en meer. Meteen de actietarieven en kortingen van All-in-power bekijken kan natuurlijk ook. Vergelijk energieprijzen om te zien welk energieproduct bij jouw verbruik past.

Vergelijk leveranciers

Zojuist overgestapt